Zakrywanie grila na zimę
#1 OFFLINE
Napisany 27 listopada 2010 - 12:37
#2 OFFLINE
#3 OFFLINE
Napisany 27 listopada 2010 - 12:48
#4 OFFLINE
Napisany 27 listopada 2010 - 12:53
bo strasznie długo się grzeje, mój łapie temperaturę gdzieś dopiero po 10 km
to wymien termostat.
#5 OFFLINE
#6 OFFLINE
Napisany 27 listopada 2010 - 13:26
#7 OFFLINE
Napisany 27 listopada 2010 - 13:29
a powidzcie mi do jakiej temperatury dochodzi u was w takich temperaturach bo u mnie gdzies powmiedzy 82 a 87 sie trzyma
u mnie przy -3 czy miasto czy autostrada 90
#8 OFFLINE
Napisany 27 listopada 2010 - 15:18
masz uszkodzony termostat powinno być 90a powidzcie mi do jakiej temperatury dochodzi u was w takich temperaturach bo u mnie gdzies powmiedzy 82 a 87 sie trzyma
#9 OFFLINE
Napisany 27 listopada 2010 - 15:23
masz uszkodzony termostat powinno być 90
ja od tygodnia mam nowy termostat i tez wskazuje około 84 stopnie
Po 3 km mam juz ciepełko
#10 OFFLINE
Napisany 27 listopada 2010 - 15:39
masz uszkodzony termostat powinno być 90
cos mi sie nie zgadza z tym ci piszesz, caly czas nie moze byc 90
#11 OFFLINE
Napisany 27 listopada 2010 - 15:45
cos mi sie nie zgadza z tym ci piszesz, caly czas nie moze byc 90
oczywiście, ze może.
Wszystko zależy od sprawności układu (chłodnica, wisko, termostat, itd)
Wszak małe wahania mogą być i nie są oznaką usterki, tak niczym nadzwyczajnym nie jest utrzymywanie sie stałej temperatury.
ps. a temperatura nagrzanego normalnie silnika w zakesie temperatur zewnęttrznych w granicach temperatur spotykanych w naszym kraju, zakładając ze samochód jest sprawny, zawsze będzie taka sama. Zmieniać sie moze co najwyżej częstość włączania wentylatora i otwierania bądz zamykania termostatu.
Układ chłodzenia jest tak skonstruowany, zeby bez względy na warunki atmosferyczne utrzymywał tą samą temeprature pracy. Jesli jest inaczej należy naprawić samochód.
#12 OFFLINE
Napisany 27 listopada 2010 - 16:55
ja od tygodnia mam nowy termostat i tez wskazuje około 84 stopnie
Po 3 km mam juz ciepełko
84 to bardzo malo jak na klekota
gdybys nie napisal ze wymieniles termostat to bym powiedzial ze popsuty
ja mam u siebie dokladnie 92-93(na tej malej kresce)
czy to zma czy lato
ostatniej zimy przy mrozach 20 stopniowych zawsze trzymal taka temp
latem przy 30 stopniach mam przy normalnej jezdzie max 95
przy gwaltownej jezdzie albo dlugim korku podchodzi pod 100 ale to naprawde sporadycznie
tak mi sie wydaje ze u ciebie licznik przeklamuje ta temperature
a wracajac do tematu
volvo s40 1.8 gdi z 99 roku(inne moze tez) byl fabrycznie wyposazony w listwe do zakrywania dolnego wlotu powietrza
wiec to zakrywanie widocznie nie jest jakas druciarska praktyka
cos w tym musi byc
mimo wszystko ja nie zakrywam i nie mam zamiaru w omedze
#13 OFFLINE
Napisany 27 listopada 2010 - 17:16
u mnie waha się w przedziale 91-93 stopnie ale na pewno musi być ponad 90 stopni, to ma właśnie za zadanie termostat, utrzymywać tą temperaturęcos mi sie nie zgadza z tym ci piszesz, caly czas nie moze byc 90
#14 OFFLINE
Napisany 27 listopada 2010 - 17:16
84 to bardzo malo jak na klekota
gdybys nie napisal ze wymieniles termostat to bym powiedzial ze popsuty
ja mam u siebie dokladnie 92-93(na tej malej kresce)
czy to zma czy lato
ostatniej zimy przy mrozach 20 stopniowych zawsze trzymal taka temp
latem przy 30 stopniach mam przy normalnej jezdzie max 95
przy gwaltownej jezdzie albo dlugim korku podchodzi pod 100 ale to naprawde sporadycznie
tak mi sie wydaje ze u ciebie licznik przeklamuje ta temperature
a wracajac do tematu
volvo s40 1.8 gdi z 99 roku(inne moze tez) byl fabrycznie wyposazony w listwe do zakrywania dolnego wlotu powietrza
wiec to zakrywanie widocznie nie jest jakas druciarska praktyka
cos w tym musi byc
mimo wszystko ja nie zakrywam i nie mam zamiaru w omedze
no to kurcze dałes mi do myslenia,ze cos jest nie tak;/
90stopni nie podchodzi. trzyma cały czas około 84. czy to miasto czy trasa
#15 OFFLINE
Napisany 27 listopada 2010 - 17:49
#16 OFFLINE
Napisany 28 listopada 2010 - 13:53
#17 OFFLINE
Napisany 28 listopada 2010 - 14:25
no to kurcze dałes mi do myslenia,ze cos jest nie tak;/
90stopni nie podchodzi. trzyma cały czas około 84. czy to miasto czy trasa
nie wiem czy w klekocie w oryginale nie byl wsadzany wlasnie termostat 80st
#18 OFFLINE
Napisany 28 listopada 2010 - 17:50
na oryginale w 2,5 DTI jest 88 stopninie wiem czy w klekocie w oryginale nie byl wsadzany wlasnie termostat 80st
#19 OFFLINE
Napisany 28 listopada 2010 - 21:34
#20 OFFLINE
Napisany 29 listopada 2010 - 21:25