Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

Omega 3.0 Diesel


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
364 odpowiedzi na ten temat

#81 OFFLINE   roman

roman

    3.0DTI

  • 3 postów
  • Dołączył: 23-04-2011
  • Skąd: Jaworzno
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 24 lipca 2012 - 18:17

chcę pokazać że można taki słupek 3.0d bez problemu wsadzić zamiast 2.5dti wszystko ładnie pasuje,
wymieniłem tylko słupek i wgrałem nowy program cały osprzęt został i wyszło z tego 165KM i 400Nm, napewno da się z tego wyciągnąć wiecej kwestia kasy,
jak dla mnie są to wystarczające osiągi przynajmniej narazie

#82 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 24 lipca 2012 - 22:22

romuś hameryki to żeś nie odkrył :D

#83 OFFLINE   roman

roman

    3.0DTI

  • 3 postów
  • Dołączył: 23-04-2011
  • Skąd: Jaworzno
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 25 lipca 2012 - 10:01

pewnie nie ale osób które to zrobiły za wiele niema
poza tym każde doświadczenie w tym temacie może
być dla kogoś pomocne

#84 OFFLINE   Robert 33

Robert 33

    3.0 DTI kuleje ale naprawimy!!

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Wleń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 05 września 2012 - 07:43

Phantom a Ty walczyłeś z 3.0 D,nie??Może podzielił byś się wiedzą??? Panowie czy głowica jest taka sama jak w w naszych omegach,bo będę miał silnik bez wałków rozrządu.

 


#85 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 05 września 2012 - 17:23

slupek jest ten sam. ja wlozylem wtryski z 3.0 i turbine z 3.0. prawdopodobnie jeszcze musimy z 3.0 czujnik cisnienia paliwa zalozyc. reszta z 2.5 zostaje.

#86 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 05 września 2012 - 19:45

Czujnik ciśnienia w starszych 3.0d jest dokładnie taki sam jak w 2.5d więc taka zmiana nie ma sensu!

Proponuję dopasować zawartość sterownika silnika pod wtryski i turbo od 3.0d i dołożyć "odrobinę" koksu...

Przytaczane tu wyżej 165KM to dla mnie jakaś porażka :D

#87 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 05 września 2012 - 19:49

auto jeszcze nei bylo na korekcji softu. teraz przy ostrym bucie wywala blad tegoz czujnika.

#88 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 05 września 2012 - 21:48

To sprawdź po parametrach czy przypadkiem problemem nie jest ciśnienie doładowania. Albo może wtryski kiepskie (tzn. lejące) i jest problem z utrzymaniem ciśnienia w railu.

Czujnik albo działa, albo jest padnięty. To nie czujnik wału w XEVie :D

#89 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 05 września 2012 - 21:49

wtryski byly sprawdzane zatem odpadaja. mozliwe tez ze to cisnienie doladowania bo on tez wywala.

#90 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 05 września 2012 - 22:26

No to ustal czy ciśnienie doładowania jest zbyt wysokie, czy zbyt niskie.

#91 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 06 września 2012 - 04:50

czujnik doładowania jest taki sam w 3.0 i 2.5 na 2,4 atm i taki też jest w omedze

#92 OFFLINE   Robert 33

Robert 33

    3.0 DTI kuleje ale naprawimy!!

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Wleń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 13 września 2012 - 19:50

Witam.Od razu podziękowania dla kolegi Mariusza (fotbrenda).Jestem w trakcie młodzenia z 3.0 D.Już prawie dzięki Wam wszystko wiem ha ha ale mam pytanie.Czy wałki rozrządu w 2.5D i 3.0 D są takie same? Wg TIS BMW i ETKI są o tych samych nr katalogowych.Czy wtryski od 2.5 D będą chulać w 3.0D? Damian się wypowiadał w tej kwestii i jego opinia jest dla mnie ważna ale czy ktoś fizycznie już na nich lata??

 


#93 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 13 września 2012 - 20:19

wałki te same. co do wtrysków to niewiem. my mamy z 3.0 ale ja sie nie wgłębiałem nad ich wydajnością.

#94 OFFLINE   Robert 33

Robert 33

    3.0 DTI kuleje ale naprawimy!!

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Wleń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 13 września 2012 - 20:25

A to dzięki Phantom.Jedno z głowy. Może ktoś jezdzi na tych z 2.5 dti.
Phantom a Ty jezdzisz na nowym sofcie????Czy jeszcze na 2.5 dti???Ja chciał bym oryginalny wsad z 3.0 D.Myślę że wystarczy.

 


#95 OFFLINE   Boss.p21

Boss.p21
  • 136 postów
  • Dołączył: 20-01-2008
  • Skąd: Wrocław

Napisany 13 września 2012 - 20:27

heh sa wydajniejsze niz te z 2.5

#96 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 13 września 2012 - 20:43

heh sa wydajniejsze niz te z 2.5

no nie za bardzo bo mają ten sam rozpylacz a to on lub czas otwarcia decyduje o ilości

#97 OFFLINE   Robert 33

Robert 33

    3.0 DTI kuleje ale naprawimy!!

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Wleń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 13 września 2012 - 20:50

heh sa wydajniejsze niz te z 2.5


Dzięki kolego!

no nie za bardzo bo mają ten sam rozpylacz a to on lub czas otwarcia decyduje o ilości

Damian Ty właśnie siedziałeś nad tym trochę.Więc proponujesz żeby je zostawić??Mam zamiar cały komplet wysłać do regeneracji.Może zwrócić im uwagę że to ma być do 3.0 czy ustawienia wtryskiwaczy są standartowe a to komp steruje dawką itd??

 


#98 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 13 września 2012 - 21:29

Może zwrócić im uwagę że to ma być do 3.0 czy ustawienia wtryskiwaczy są standartowe a to komp steruje dawką itd

czasem otwarcia steruje komputer a podstawie danych z czujnikow i mapy wtrysku

#99 OFFLINE   Robert 33

Robert 33

    3.0 DTI kuleje ale naprawimy!!

  • 1 091 postów
  • Dołączył: 03-02-2008
  • Skąd: Wleń
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 14 września 2012 - 09:23

czasem otwarcia steruje komputer a podstawie danych z czujnikow i mapy wtrysku

Dzięki Damian.To dowiedziałem się tego co chciałem.Jak pokonam temat to zdam relację.Pozdrawiam.
Oryginalny soft u Autoseby około 300 zł.Plus hamownia o ile chcemy.

 


#100 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 14 września 2012 - 12:54

Plus hamownia o ile chcemy.

zrób koniecznie najlepeij przed i po