Kolejne problemy z silnikiem TD - odpalanie zimnego
#41 OFFLINE
#42 OFFLINE
Napisany 06 grudnia 2010 - 20:40
czyli ten Mój 74A to o kant d**y roztrzaskać .....
ważne jaki masz prąd rozruchowy a nie jaka jest pojemność aku
#43 OFFLINE
#44 OFFLINE
Napisany 06 grudnia 2010 - 22:36
#45 OFFLINE
Napisany 10 grudnia 2010 - 13:52
1)pompka w baku działa bo po otwarciu odpowietrznika przy filtrze i włączeniu zapłonu paliwko szło...
2)odkręciłem więc pierwszy przewód idący do wtrysku i pokręciłem tym umarlakiem..i no uff...ubogo bo ubogo ale paliwo sie pojawiło
3)odpinam 2 wężyki przelewowe....YYYYYYYYY eror powietrze ;| jak popukałem przewodem to jakaś mini kropelka wyskoczyła ale to dla Mnie podejrzane
no to dobra,dobra....więc zabrałem się w końcu za tego Omnibusa:)
Doszłem do połowy roboty z wymianą świec żarowych :)a więc zwalamy kolektor i takie tam....odkręcam świece na szczęście nie urywając żadnej:) i co mam po przegrzaniu na krótko? 3 z 6 świec żarowych nie grzeją...albo 3 z 6 grzeją jak kto woli:)ale ale zaraz zaraz ...Czy to mogło być powodem że po 8 dniach postoju oma nie raczyła odpalić?czasami coś tak Omka chciała zagadać dając znaki że któreś gary próbują powstać z martwych
Co było na świecach tych które nie grzały? Ano świeża ropa...
Poniżej słit focie świec stary i paczuch z nowymi
Pragne jeszcze nadmienić że owa ropa z niedziałających świec....nie była oszłamiającej czystości(filtr nowy jakieś 2 mce temu)
w związku z powyższym oczywiście 2 pytania...
Czy 3 z 6 świec żarowych mogą powodować że po postoju samochód nie odpalił(8dni)
Czy powietrze w wężykach przelewowych to norma?
jeszcze mam pytanie czy w czasie długiego kręcenia rozrusznikiem gasnąca lampka cisnienia oleju to znak ze poczciwy steyr ma dobrą kompresję?
#46 OFFLINE
Napisany 10 grudnia 2010 - 14:57
ps Oczywiście mowa o 2.5TD
#47 OFFLINE
Napisany 10 grudnia 2010 - 15:35
#48 Guest_stasiek30_*
Napisany 10 grudnia 2010 - 18:57
jeszcze mam pytanie czy w czasie długiego kręcenia rozrusznikiem gasnąca lampka cisnienia oleju to znak ze poczciwy steyr ma dobrą kompresję?
To znaczy że masz dobre ciśnienie oleju a nie kompresje
#49 OFFLINE
#50 Guest_stasiek30_*
Napisany 10 grudnia 2010 - 20:21
A cisnienie oleju nie jest powiazane z kompresja?
Ciśnienie oleju wytwarza pompa oleju a nie tłoki.
#51 OFFLINE
Napisany 11 grudnia 2010 - 14:50
Wymieniajcie świece żarowe,ten silnik lubi nowe świeczki ! :)Ja dziś w końcu wymieniłem świece i wszystko jest OK ..Oma nie tylko zagadała ale odpaliła za 1 razem po 1sekundzie kręcenia a stała przecież 10dni nie używana.....
Dziękuję za uwagę
#52 OFFLINE
Napisany 11 grudnia 2010 - 18:47
pozdro!
#53 OFFLINE
Napisany 11 grudnia 2010 - 20:02
#54 OFFLINE
Napisany 12 grudnia 2010 - 15:30
Świce w dieslach muszą grzać, zwłaszcza w tych starszych;) więc rada dla wszystkich: zanim będziecie się skarżyć na trudności uruchomienia w zimie sprawdźcie świece
pozdro!
Nie zawsze sprawdzenie świec jest miarodajne bo trzeba sprawdzić jaki kawałek świecy się rozgrzewa i jak szybko robi się czerwona.
Dawido89 dobrze że oma już lata :jump:
#55 OFFLINE
Napisany 12 grudnia 2010 - 15:36
#56 OFFLINE
Napisany 12 grudnia 2010 - 18:59
#57 OFFLINE
Napisany 12 grudnia 2010 - 20:38
A propos ktos wie co testuje funkcja Glow... w zakladce Special w Opel Scanner ?
#58 OFFLINE
Napisany 12 grudnia 2010 - 20:53
#59 OFFLINE
Napisany 12 grudnia 2010 - 22:33
Pozwoliłem sobie zmienić tytuł tego wątku...
#60 OFFLINE
Napisany 13 grudnia 2010 - 00:10