Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

Schłodzenie powietrza dolotu


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
32 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   cita

cita

    I'm back :P

  • 4 748 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Leszno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 17 sierpnia 2006 - 23:57

skróciłem do terminu "klimatyzowanej power rury" - jakkolwiek by to nie nazwać nie chciałem komentować tego pomysłu trafnymi słowami bo bym CIę obraził.... dlatego po prostu napisałem że nie masz pojęcia o czym piszesz i nadal tak twierdze.


Kolego - posłuchaj powiem teraz powoli i wyraźnie.

Na Twoim miejscu nie bawiłbym sie w chłodnice niedoładowanego silnika. Spróbowałbym razcej zrobić power rure.
Znając jednal Twoje lubienie do grzebania, pewnie chcialbyś sprawdzić, jak Twoja chłodnica mogła by dzialac, wiec ZAMIENIłBYś powerure na Twoja chłodniczke.

Wyraźniej i jaśniej nie umiem. Nie wiem nadal, gdzie napisalem o klimatyzowanej powerrurze. Może to Twoje ukryte pragnienia.

Zaczałem temat powerury bo chcesz grzebac z dolotem, a temat jest sprawdzony. Co prawda przy okazji musialbys zając sie kilkoma rzeczami po drodze do silnika, ale efekt masz opisany w wielu artykułach.

Ta chłodnica IMO nic Ci nie da.

Nie wiem dlaczego chcialbyś mnie obrażać, nie wiem dlaczego wkłądasz mi 'w palce' cos, czego nie napisalem.

#22 OFFLINE   Bc30se

Bc30se

    Zbanowany

  • 1 075 postów
  • Dołączył: 19-05-2006
  • Skąd: Hrubieszów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 18 sierpnia 2006 - 07:32

2. chłodnice podepniesz pod klime - a w zasadzie zrobisz z niej klime


stary czytaj co pisze, a przede wszystkim pamiętaj to co sam napisałeś, mi nic nie trzeba wolno tłumaczyć bo ja jestem szyybki.... koniec dyskusji

#23 OFFLINE   cita

cita

    I'm back :P

  • 4 748 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Leszno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 18 sierpnia 2006 - 08:32

2. chłodnice podepniesz pod klime - a w zasadzie zrobisz z niej klime


stary czytaj co pisze, a przede wszystkim pamiętaj to co sam napisałeś, mi nic nie trzeba wolno tłumaczyć bo ja jestem szyybki.... koniec dyskusji


no wlasnie - czytaj czytaj. Czy mowa jest tu o powerurze, czy twojej chłodniczce ?
Tak jak Ty napisałeś 'czy jestem głupi, czy to może działać' tak ja sobie dywaguje, jak tą chłodniczką chłodzić ...

ale masz racje, bo z Tobą nie da sie dyskutowac, jak z moim ojcem - naszczescie mialem 30 lat, zeby sie przyzwyczaic :p

#24 OFFLINE   Bc30se

Bc30se

    Zbanowany

  • 1 075 postów
  • Dołączył: 19-05-2006
  • Skąd: Hrubieszów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 18 sierpnia 2006 - 08:39

a ja Twoją swobodną galopade myśli

chłodnice podepniesz pod klime - a w zasadzie zrobisz z niej klime"

skróciłem do terminu "klimatyzowanej power rury"

czytaj, wiem co napisałeś i wiem jak to później nazwałem, tak czy siak zrobienie zaklimatyzowanej chłodnicy to pomysł debilny

#25 OFFLINE   cita

cita

    I'm back :P

  • 4 748 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Leszno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 18 sierpnia 2006 - 08:48

czytaj, wiem co napisałeś i wiem jak to później nazwałem, tak czy siak zrobienie zaklimatyzowanej chłodnicy to pomysł debilny


co do jasnej cholery "o wszechwiedzący" nie znaczy, ze masz mnie od razy obrażać. Nie chcesz dyskutowac to nie, ale to, ze masz dużą wiedze na temat czegoś tam, nie upoważnia Cie do panoszenia sie jakbyś był kurna nie wiadomo kim.

Pomysł wydał Ci sie debilny, ok. Może i tak. Zadałeś proste pytanie, wiec zakładałem, ze chcesz podyskutowac. Jak nie chcesz - to albo mówisz w normalny sposób o tym, ze to nie przejdzie bo cos tam, albo olewasz.
W innych tematach zachowujesz sie jak moder cy admin - a za przeproszeniem ch.j Ci do tego.
Jesli przy okazji rozmowy o Omedze mojej i czyjeś wychodzi temat spotkania - to nie widze powodu, zeby nie odpowiedziec na pytanie. Z resztą nie bede Ci tego tłumaczył, bo i tak nie dociera do szanownego kolegi za wiele.

Już nie jeden ktos z forum powiedział Tobie, ze ceni Cie za fachową wiedze techniczną, ale to nie wszystko. Jesli wiec jestes alfą i omegą (LOL) to po kiego grzyba zadajesz pytania techniczne na forum, gdzie tylko techniczni półgłowki i debile siedzą ?

Niech to pozostanie bez odpowiedzi, bo już sobie obiecywałem nie wdawać sie w słowne utarczki, ale jakos nie moge jak widze co do mnie piszesz.

definitywny eot

#26 OFFLINE   Bc30se

Bc30se

    Zbanowany

  • 1 075 postów
  • Dołączył: 19-05-2006
  • Skąd: Hrubieszów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 18 sierpnia 2006 - 08:58

napisałem ci grzecznie

"dlatego po prostu napisałem że nie masz pojęcia o czym piszesz i nadal tak twierdze."

a jeśi chciałeś dalszej polemiki to ją masz... ja wiem że ten temat do końca nie jest "rozsądny", ale Twoje wydumanki to tak jakby chcieć z omegi zrobić APOLLO i wysłać go na księżyć..... nie mówie tutaj żebyś był niewiadomo jakim fachurą, ale strzelanie ni stąd ni zowąd nie jest w moim guście...

#27 OFFLINE   iivo

iivo

    Piwosz OKP

  • 440 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Skąd: Radom

Napisany 18 sierpnia 2006 - 13:54

Panowie więcej luziku :!: :!: :!: jak nie klimatyzowana powerrura to kibelrura ze spłuczką i będzie działać :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

(Tylko mnie za to nie zlinczujcie to taki Joke) :wink: :razz: :mrgreen:

A tu dla przykładu kibel-rura :lol: :lol: :lol:

Dodany obrazek

#28 OFFLINE   juby_p

juby_p
  • 82 postów
  • Dołączył: 02-09-2006
  • Skąd: Płock

Napisany 02 września 2006 - 20:45

Panowie ja mysle że taki IC w wolnossącym silniku niema wiekszego sęsu, weśmy pod uwage w takim TDI z IC ile może mieć stopni powietrze wylatująse z turbiny, mysle że sporo więcej niż powietrze zpod maski lub zdeżaka dlatego IC jest efektywny i róznica temperatur między wejściem i wyjściem IC bedzie sporo większa. Pisze ogólnikowo bo nie znam dokładnie takich danych ale mysle że nadtym trzeba sie zastanowić.

Power rura bym sie niezachwycał bo ona raczej nagzewa niż chłodzi powietrze, już lepiej zadziala kibel rura:)
Dyslektyk - prosze o wyrozumiałość:)
Pozdrawiam Piotrek

#29 OFFLINE   DaQla

DaQla
  • 252 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Skąd: Świnoujście

Napisany 02 września 2006 - 20:55

Kibel rura to jest to :!: :lol: :lol: Jutro wyrywam z kibla i montuje pod maska :wink: :lol: :lol: +30 kucy bedzie napewno - jak nie więcej :lol: :lol:
129KM@183nm Cześć [you:bd5ccc2ae1]

#30 OFFLINE   Rafał

Rafał
  • 440 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Skąd: Dolny Śląsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 02 września 2006 - 21:27

1. IC nie ma sensu w wolnossącym.
2. IC na pewno nieco dławi przepływ.

#31 OFFLINE   Bc30se

Bc30se

    Zbanowany

  • 1 075 postów
  • Dołączył: 19-05-2006
  • Skąd: Hrubieszów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 02 września 2006 - 21:39

ja temat zamknąłem, dla mnie pozostaje wylot w masce...

#32 OFFLINE   Rafał

Rafał
  • 440 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Skąd: Dolny Śląsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 02 września 2006 - 21:50

dla mnie pozostaje wylot w masce...

Tzn. dziury w masce, którymi powinno sp***rzać gorące powietrze? Tnij maskę od kadetta GSi albo astry GSi i wspawaj to w swoją.

chyba dobrze zrozumiałem? :roll:


Dodany obrazek

Dodany obrazek

#33 OFFLINE   Bc30se

Bc30se

    Zbanowany

  • 1 075 postów
  • Dołączył: 19-05-2006
  • Skąd: Hrubieszów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 04 września 2006 - 12:51

tak, ale mi trzeba coś naprawde dużego, bo po jeździe to nadkola mam normalnie dobrze ciepłe..

Dodany obrazek


Dodany obrazek