A kto tak powiedział?
Pytam czy zamiast klekota teoretycznie ta sama konstrukcja co bmw wejdzie bawarska benzyna czy było mocowanie przystosowane do opla
Napisany 17 listopada 2010 - 12:12
A kto tak powiedział?
Napisany 17 listopada 2010 - 15:58
wydaj mi się że całkiem nieźle sobie radzi
Napisany 17 listopada 2010 - 19:11
2.5TD w omedze to praktycznie to samo co 2.5TDS w bmw, różni się osprzętem, tak samo 2.5DTI to nowsze 2.5D montowane w E39. Niestety nie oznacza to, że wyciągniesz 2.5D i wsadzisz tam bez problemu 4.4V8 lub 5.0-5.4 V12, różni się po prostu wszystko, zaczynając od skrzynii, która w 2.5td to GM A5S 310Z, a w M62(4.4) w e39 i e38 to 5HP24(po 97, do 97 była 5hp30) od ZF'aPytam czy zamiast klekota teoretycznie ta sama konstrukcja co bmw wejdzie bawarska benzyna czy było mocowanie przystosowane do opla
Napisany 17 listopada 2010 - 19:47
Napisany 17 listopada 2010 - 21:19
Napisany 28 listopada 2010 - 20:44
Napisany 02 grudnia 2010 - 10:18
a c20let tylko benzynka i nie chce wiedzieć ile to pali tak uturbione.
Napisany 02 grudnia 2010 - 11:18
coraz bardziej się skłaniam do zmiany silnika bo te 2.0 16v to już mnie dobija ostatnio strzeliła mi uszczelka pod głowicą po zdjęciu głowicy okazało się że ma uszczerbek zawiozłem ja do spawania pospawali splanowali składam na nowych uszczelkach GM próbuje odpalić a tu niespodzianka nie ma iskry na 1 i 4 gaże pochłonęła mnie tyle nerwów i kasy ta jednostka że ma je dość zaczynam szukać bmw 7 z 4.0 4.4 lub 5.0 choć ostatnio kolega dal mi jeszcze jeden fajny silnik 3.0 tdi z e39
Napisany 02 grudnia 2010 - 11:21
Kolego czemu uważasz że let to tylko benzynka?
Napisany 02 grudnia 2010 - 11:28
Napisany 02 grudnia 2010 - 20:57
kolega wiem że koszta tego typu silnika są spore mechanikę cała kolega zna co do silników BMW wiem że Opel jest tańszy w eksplantacja ale jak będę mieć v8 to będę wiedział za co płace moc jest wystarczająca do szybkiego przemieszczania sięNo tak a jak kupisz 3, 4 czy tez 5.0 to myslisz ze bedzie bezawaryjnie i tanio ?? Jak tam cos sie sypnie to dopiero plyniesz... W zwyklym v6 w naszych omach czesci w miare tanie ale dostep do czegokolwiek przyprawia o mdlosci. A wez takie v8 zabierz do mechanika...
Napisany 02 grudnia 2010 - 20:57
No i masz odpowiedź czemu nie LPGOczywiście jeśli instalacje założy kumaty gazownik a nie Mietek zza rogu
Napisany 05 grudnia 2010 - 10:06
Napisany 05 grudnia 2010 - 10:31
w/g mnie to paranoja wyciskać takie moce z benzynowego silnika i gazować go.
Napisany 05 grudnia 2010 - 11:19
Napisany 05 grudnia 2010 - 14:26
Napisany 05 grudnia 2010 - 14:47
Napisany 05 grudnia 2010 - 18:41
W praktyce temperatura w komorze spalania rzeczywiście jest wyższa, ale nawet taki c20xe potrafi sobie z tym poradzić, kwestia dbać o motor i dodatkowo o instalację LPG, a niestety w naszym kraju problem z LPG wynika z dwóch powodów instalatora(większość patrzy, żeby zarobić kasę, a nie zrobić jak powinno być) i użytkownika(którzy tyrają auta ile wlezie, bo po co wymieniać filtry, elementy układu zapłonowego skoro działa, a później jest płacz, bo mi przepływomierz rozwaliło od wybuchu.epiej na swoim lpg niż na bence wystarczy odpowiednio wyregulować, a spalanie lpg wydziela wyższe temp. owszem jeśli stosuje się minimalne dawki do chodzenia silnika to tak jest, ale kiedy się odpowiednio wyreguluje może i spala "dużo" ale chodzi jak powinno.
jak byś pogrzebał trochę to dowiedział byś się że dodatek wody w zasysanej mieszance powoduje niższą temp. spalania i wyższe ciśnienie co w sumie daje wyższe osiągi...
Napisany 05 grudnia 2010 - 22:24