Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Omega 2.5 V6 - głowice...


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
11 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   kw.77

kw.77
  • 5 postów
  • Dołączył: 02-05-2007
  • Skąd: Lublin

Napisany 02 maja 2007 - 11:34

na wstepie chcialem sie przywitac, iz jest to moj pierwszy post...:)

moja historia brzmi nastepujaco...od jakiegos czasu mialem problemy z woda w mojej omedze...jak sie okazalo padla uszczelka pod glowica, poki co jestem w stadium wiezienia glowic do planowania. gmyrajac dzisiaj po aukcjach znalazlem dwie kompletne glowice z walkami i kolami pasowymi od omegi z 2003-go roku za male pieniadze, tyle ze silnik z ktorego pochodza ma pojemnosc 2.6L, a nie 2.5L jak moja i teraz nasuwa sie pytanie czy beda one pasowac do bloku z 1995-go roku? czyli jak zwiekszyli te pojemnosc...rozwiercone tloki czy tylko skok tloka jest dluzszy. uklad byl by niezly, w koncu cala gora byla by z 2003-go roku:)

jezeli ktos zna odpowiedz i ma ochote sie nia ze mna podzielic to bede bardzo wdzieczny i jesli nie szukalem odpowiednio dlugo na forum bo jest to gdzies opisane to przepraszam, ale w miare mi sie spieszy, zeby okazja nie uciekla;)

pozdrawiam!



#2 OFFLINE   prezesss

prezesss
  • 1 576 postów
  • Dołączył: 20-06-2006
  • Skąd: Warszawa-Bielany
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 02 maja 2007 - 11:42

Omega 5.5 V6 - głowice...




:shock: :shock: :shock: :shock:

z czego to silnik?? :smiech:

#3 OFFLINE   kw.77

kw.77
  • 5 postów
  • Dołączył: 02-05-2007
  • Skąd: Lublin

Napisany 02 maja 2007 - 11:43

Omega 5.5 V6 - głowice...




:shock: :shock: :shock: :shock:

z czego to silnik?? :smiech:


z czołgu :D...literowka, sorki.

#4 OFFLINE   mUody

mUody
  • 270 postów
  • Dołączył: 19-04-2007
  • Skąd: Głogów

Napisany 02 maja 2007 - 13:22

a dlaczego chcesz kupowac nowe glowice skoro swoje chcesz wiezc do planowania? pekniete sa czy co im dolega? Jezeli nic im nie dolega to po co wchodzic w koszta?

#5 OFFLINE   kw.77

kw.77
  • 5 postów
  • Dołączył: 02-05-2007
  • Skąd: Lublin

Napisany 02 maja 2007 - 13:28

koszt zakupu tych glowic moze byc nizszy a raczej na pewno nie wiekszy niz koszt planowania...poza tym rok glowic jest atrakcyjny, a sa ze wszystkim. dodam, ze nie znajduje sie aktualnie w polsce, stad tez wysokie koszta planowania glowic.

#6 OFFLINE   mUody

mUody
  • 270 postów
  • Dołączył: 19-04-2007
  • Skąd: Głogów

Napisany 02 maja 2007 - 13:34

no to teraz rozumiem bo tez mnie czeka wymiana uszczelki i po wizycie na szlifierni dowiedzialem sie ze koszt planowania obu to max 200zl wiec stad moje pytanie.

#7 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 02 maja 2007 - 14:33

koszt zakupu tych glowic moze byc nizszy a raczej na pewno nie wiekszy niz koszt planowania...poza tym rok glowic jest atrakcyjny, a sa ze wszystkim. dodam, ze nie znajduje sie aktualnie w polsce, stad tez wysokie koszta planowania glowic.



ok. ale jak kupisz nowe glowice to przed zalozeniem tez by je wypadalo splanowac a przynajmniej zabielic wiec nie rozumiem zabiegu




 


#8 OFFLINE   cath

cath
  • 643 postów
  • Dołączył: 25-06-2006
  • Skąd: Krotoszyn

Napisany 02 maja 2007 - 17:40

teoretycznie przy każdym demontażu wymagane jest splanowanie głowicy, ale nie ryzykował bym montazu nie splanowanych głowic
Te nowe, musiał byś też splanować
lepiej zrób to raz a dobrze, po robić sobie koszty kolejnym demontażem i wyminą uszczelki pod głowicą

#9 OFFLINE   kw.77

kw.77
  • 5 postów
  • Dołączył: 02-05-2007
  • Skąd: Lublin

Napisany 02 maja 2007 - 19:03

sorki, ze milczalem, ale musialem wyjsc z domu...sens zabiegu? zyskam na roku produkcji owych glowic...2003-ci rok, jak by nie patrzec osiem lat roznicy, poza tym w starych nie mam pewnosci, ze nie jest ktoras z nich peknieta...znowu planowac je i sprawdzac czy wszystko z nimi ok drastycznie zwiekszy koszta znajac tutejszych "mechanikow" a i trafnosc oceny stoi pod duzym znakiem zapytania. w nowych mam przynajmniej pewnosc ze wszystkie zawory, pastylki i walki sa mlodsze o osiem lat i placic za planowanie nie szkoda, pozniej tylko dol powymieniac i bedzie bziumkac jeszcze dlugi czas.

#10 OFFLINE   wolf

wolf
  • 972 postów
  • Dołączył: 27-07-2006
  • Skąd: cieszyn/skoczów

Napisany 02 maja 2007 - 19:10

przecież przy planowaniu zawsze sprawdza się szczelność głowicy,przynajmniej tak robią w moim rejonie,a poza tym nie liczy się rocznik głowicy tylko przebieg jaki ma za sobą

#11 OFFLINE   kw.77

kw.77
  • 5 postów
  • Dołączył: 02-05-2007
  • Skąd: Lublin

Napisany 02 maja 2007 - 19:19

byc moze sie przeprowadza test szczelnosci - nie jestem ekspertem, wrecz robie to pierwszy raz, ale problem w tym, ze jakbym byl w polsce to bym sie nie przejmowal...zaniosl bym i po problemie a tu w anglii wole nie eksperymentowac, mam przykre wspomnienia z tutejszymi mechanikami, znajomemu padla skrzynia automatyczna w audi a4...zaplacil 1200 funtow i wraz wyjechal z zepsuta skrzynia...zmienilo sie tyle, ze mogl jechac a szarpala jak glupia...wracajac do glowic to moje maja 105 tysiecy mil, a te ktore zamierzam kupic 58 tysiecy mil.

#12 OFFLINE   maraboot

maraboot
  • 650 postów
  • Dołączył: 09-07-2006
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 03 maja 2007 - 09:30

silnik z ktorego pochodza ma pojemnosc 2.6L, a nie 2.5L jak moja i teraz nasuwa sie pytanie czy beda one pasowac do bloku z 1995-go roku?

kw.77nie będą pasować, daj sobie z tym spokój. 2,6 ma większą średnicę cylindra niż 2,5.