pomysł na zaparowane szyby?
#41 OFFLINE
Napisany 22 grudnia 2011 - 22:47
#42 OFFLINE
Napisany 22 grudnia 2011 - 23:58
Jak podniesiesz klapę od koła zapasowego i spojrzysz w stronę zderzaka to znajdziesz tą kratkę...ktoś może wrzucić gdzie znajdują się te kratki wentylacyjne w bagazniku?
jakich skroplin ?? z klimatyzacji ?? to masz odpływy przy skrzyni biegów, widoczne tylko z kanału...I jak wypatrzyć spod maski odpływ skroplin? foty, baaardzo mile widziane...
#43 OFFLINE
Napisany 23 grudnia 2011 - 21:19
2. odpływ widze z kanalu, ale węzyk gdzieś wchodzi w konstrukcję auta i chce to oblukać z drugiej strony...
Jutro za dnia rzucę okiem na kratkę koła zapasowego... PS. co za d..il ją by tam umieszczał...
#44 OFFLINE
#45 OFFLINE
Napisany 23 grudnia 2011 - 21:49
1. skoro kratka jest pod przykryciem koła zapasowego to to nie ma racji bytu... moim zdaniem nie będzie tam "ciągu" i wilgotne powietrze bedzie w aucie.
Jakie lepsze miejsce dla niej widzisz?
#46 OFFLINE
#47 OFFLINE
Napisany 24 grudnia 2011 - 12:06
dzieki za foto, teraz to już widać
Ale na myśli miałem to, że przykrycie zapasu "wykładziną" bagażnika uniemożliwia lub też bardzo utrudnia wyciąganie wilgotnego powietrza...
Wczoraj zaliczyłem trasę ok 40km z uchylonym na ok 6-10cm oknem tylnym i włączonym grzaniem. Szyby i prawie cały tył ładnie osuszyło, dziś zrobione ponad 80km w wilgotnej pogodzie, okna pozamykane, klima na minimum /19st i 2kreski nawiewu/ i ani chwili nie paruje....
Ciekawe jak będzie przy niższej temp. niz -1,5 jak dzisiaj....
PS. Nie ma bata by zakryć tę dziurę w bagażniku ;D
Chyba znalazłem sposób na swoje szyby.
Kiedy zaczynają parować włączam na 2-3 sek obieg wewnętrzny, wtedy chyba klapki sie "usprawniaja" i wilgoć znika....
tak jakby klapki się "zastały" i to włączenie im pomaga. U mnie działa. Narazie 1,6 tyś km z czego 400 w deszczu i wszystko suche
pozdrawiam
#48 OFFLINE
Napisany 03 lutego 2012 - 12:27
nie znalazłem więc pisze...oto sprawa wygląda tak ze wsiadając do samochodu i zapalając go jak mam włączony nawiew to po kilku sekundach mam kompletnie zaparowane szyby;/ po czym nawiew pochodzi z około 1-2 minut i wszystko zejdzie przy powiedzmy normalnej aurze i normalnej pogodzie( czasami samochód jest jeszcze ciepły i pójdę gdzieś na poł godz i wrócę i szyby piękne ładne i jak go odpalę to zaraz wszystko zaparowane ) i wnioskuje tak i szukam przyczyn tego ponieważ mam problem z parującymi szybami .. ogólnie wszystko suche , fity nowe i itp... PODEJRZEWAM ZE TO MOŻNE BYC MIKRO WYCIEK W NAGRZEWNICY ? czy tak poprostu jest jak sie odpali ome prosze o porady bo nie daje rady jezdzić tak paruje teraz i zima masakra
#49 OFFLINE
Napisany 03 lutego 2012 - 12:40
klima na minimum /19st i 2kreski nawiewu/ i ani chwili nie paruje....
Mam pytanie, czy w klimatroniku można uruchomić klimę niezależnie od temperatury na zewnątrz? Próbowałem i u mnie zero reakcji. Słyszałem, że poniżej jakiejś temperatury zewnętrznej klimatronik nie włączy klimy.
#50 OFFLINE
Napisany 03 lutego 2012 - 15:26
w B FL domyślnie po odpaleniu auta zamyka się obieg wewnętrzny, zapewne chodzi o szybsze nagrzanie kabiny, u mnie ten sam efekt powstawał jak opisałeś, teraz po uruchomieniu silnika naciskam przycisk zamknięcia obiegu i za chwilę jeszcze raz w celu otwarcia go, efekt mnie zaskoczył, za każdym razem nie parują szyby spróbuj być może pomoże i Tobie.witam
nie znalazłem więc pisze...oto sprawa wygląda tak ze wsiadając do samochodu i zapalając go jak mam włączony nawiew to po kilku sekundach mam kompletnie zaparowane szyby;/ po czym nawiew pochodzi z około 1-2 minut i wszystko zejdzie przy powiedzmy normalnej aurze i normalnej pogodzie( czasami samochód jest jeszcze ciepły i pójdę gdzieś na poł godz i wrócę i szyby piękne ładne i jak go odpalę to zaraz wszystko zaparowane ) i wnioskuje tak i szukam przyczyn tego ponieważ mam problem z parującymi szybami .. ogólnie wszystko suche , fity nowe i itp... PODEJRZEWAM ZE TO MOŻNE BYC MIKRO WYCIEK W NAGRZEWNICY ? czy tak poprostu jest jak sie odpali ome prosze o porady bo nie daje rady jezdzić tak paruje teraz i zima masakra
Jak się nie mylę to poniżej 3-5 st poniżej zera sprzęgło sprężarki się nie załączy, gdzieś był opis z TIS'a odnośnie programu klimatyzacji w B FL.Mam pytanie, czy w klimatroniku można uruchomić klimę niezależnie od temperatury na zewnątrz? Próbowałem i u mnie zero reakcji. Słyszałem, że poniżej jakiejś temperatury zewnętrznej klimatronik nie włączy klimy.
#51 OFFLINE
#52 OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2013 - 11:55
Quote Napisał doncortino Zobacz post mniej więcej przy 0 st.C sprężarka staje. Czasami jest to -5, czasami +2 - to zależy od precyzji działania czujnika niskiego ciśnienia. jak wlaczysz nawiew na szybe to sprezarka sie zalaczy niezaleznie od temperatury
a jak to sprawdzic ? bo jak u siebie nie widze by w trybie ECO przy włączaniu przycisku odmrazania szyby sie sprezarka załączała
#53 OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2013 - 14:39
a bangla ci klima ?? przycisk eco ma sie nie palic i wtedy klima chodzi w automacie,a jesli wlaczysz sam nawiew na szyby tez powina sie zalaczyca jak to sprawdzic ? bo jak u siebie nie widze by w trybie ECO przy włanczaniu przycisku odmrazania szyby sie sprezarka załanczała
#54 OFFLINE
Napisany 27 grudnia 2013 - 09:15
#55 OFFLINE
Napisany 27 grudnia 2013 - 09:55
Dobrze jeszcze jest sprawdzić czy nie ma wilgoci pod dywanikami na wykładzinie. Zdarza, się że są nie drożne kanały odprowadzania wody. Zimą przy śniegu nie unikniemy wilgoci w aucie. Na to pomaga podłożona pod dywanik gazeta. Wilgoć szybko wchłania się gazetę, którą można później wyrzucić albo wysuszyć i ponownie podłożyćwymiencie filtr kabinowy na nowy
- korekta lakieru (polerowanie mechaniczne, usuwanie rys)
- woskowanie
- czyszczenie wnętrza
- polerowanie lamp
- przygotowanie auta na specjalną okazję (sprzedaż, wesele)
Zapraszam! Info na PW
Odpicuj swoją omegę xd
#56 OFFLINE
Napisany 27 grudnia 2013 - 17:26
#57 OFFLINE
Napisany 27 grudnia 2013 - 20:00
#58 OFFLINE
Napisany 16 stycznia 2014 - 19:43
??
#59 OFFLINE
Napisany 16 stycznia 2014 - 20:17
#60 OFFLINE
Napisany 16 stycznia 2014 - 20:19
Jeśli sie jeździ na klimatyzacji to przed wyłączeniem silnika trzeba ja wyłaczyć i wysuszyć układ.