coś pod filtrem oleju 2,5-3,0 v6
#1 OFFLINE
Napisany 01 maja 2007 - 10:19
#2 OFFLINE
Napisany 01 maja 2007 - 10:26
czy może ktoś z was orientuje się co to jest za ustrojstwo które znajduje się w bloku tuż pd filtrem oleju idą do tego przewody pewnie jakiś czujnik głównie mi chodzi żeby to uszczelnić bo cieknie z pod tego olej a trwa akcja uszczelniania omy mej :bad:
Na mysl przychodzi mi czujnik cisnienia oleju :roll:
#3 OFFLINE
#4 OFFLINE
Napisany 01 maja 2007 - 11:05
patrząc na zdjęcie widze że wspaniała chłodniczka oleju przypomniała o sobie :twisted:
#5 OFFLINE
Napisany 01 maja 2007 - 18:16
#6 OFFLINE
Napisany 02 maja 2007 - 18:48
#7 OFFLINE
Napisany 02 maja 2007 - 19:15
no co ty...czujniki spalania stukowego są koło głowic,po jednym na każdą głowicę,obok filtra oleju jest czujnik położenia wałuto co jest pod filtrem jst to czujnik spalania stukowego
#8 OFFLINE
Napisany 02 maja 2007 - 19:36
#9 OFFLINE
#10 OFFLINE
Napisany 02 maja 2007 - 20:03
#11 OFFLINE
Napisany 02 maja 2007 - 22:49
to co jest pod filtrem jst to czujnik spalania stukowego , nie musisz nie dotykaj tego bez wcześniejszego odpięcia od układu jest to czujnik pizo elektryczny więc manipulowanie przy niim bez wypięcia grozi uszkodzeniem sterowników wtryskiwaczy. zalecanm wielką ostrożność . A przy okazji ile oleju wchodzi do omegi 2.5V6 bo wlwłam 4 litry i nie ma stanu .pozdro
czujnik spalania stukowego to widać pięknie na fotce po lewej stronie kolektora przykręcony torx'em do bloku...
#12 OFFLINE
Napisany 05 maja 2007 - 12:22
dzieki czyli jeszcze 50 zeta muszę wywalić o w morde.może kto chce kupić bo do nędzy mnie doprowadza.pozdro
piwek poczekaj aż pzryjdzie ci olej w skzryni wymienić (automat) załamka
#13 OFFLINE
Napisany 05 maja 2007 - 12:23
dzieki czyli jeszcze 50 zeta muszę wywalić o w morde.może kto chce kupić bo do nędzy mnie doprowadza.pozdro
piwek poczekaj aż pzryjdzie ci olej w skzryni wymienić (automat) załamka
glupoty kolego opowiadasz bardzo prosta czynnosc
#14 OFFLINE
Napisany 05 maja 2007 - 12:56
dzieki czyli jeszcze 50 zeta muszę wywalić o w morde.może kto chce kupić bo do nędzy mnie doprowadza.pozdro
piwek poczekaj aż pzryjdzie ci olej w skzryni wymienić (automat) załamka
glupoty kolego opowiadasz bardzo prosta czynnosc
człowieku chodzi mi o wydatek a nie o czynność chyba że uznasz że mały wydatek ale może ty zalewasz dziadostwem najtańszym
i przeczytaj jeszce raz post który zacytowałem
#15 OFFLINE
Napisany 05 maja 2007 - 13:01
#16 OFFLINE
Napisany 05 maja 2007 - 13:18
a mi do tego jeszcze czujnik oleju zaczoł puszczać olej . Ale za samą przyjemnośc jazdy tą maszyną warto wydawać kase .pozdro
:piwo: :piwo: :piwo: warto ale ile jeszcze???? :bigok:
ja też rozkminiam ten czujnik bo leci z niego :bad:
#17 OFFLINE
Napisany 05 maja 2007 - 18:06
dzieki czyli jeszcze 50 zeta muszę wywalić o w morde.może kto chce kupić bo do nędzy mnie doprowadza.pozdro
piwek poczekaj aż pzryjdzie ci olej w skzryni wymienić (automat) załamka
glupoty kolego opowiadasz bardzo prosta czynnosc
człowieku chodzi mi o wydatek a nie o czynność chyba że uznasz że mały wydatek ale może ty zalewasz dziadostwem najtańszym
i przeczytaj jeszce raz post który zacytowałem
w 300 pln sie zamyka. Olej Dextron III by GM, filtr i uszczelki tez GM.
Niestety auto klasy wyzszej wymaga wiekszych nakladow finansowych.
#18 OFFLINE
Napisany 05 maja 2007 - 19:24
#19 OFFLINE
Napisany 05 maja 2007 - 19:41
Panowie dlaczego te nasze auta są stsunkowo tanie , przecież komfort za***isty palą nie inaczej niż inne , wyposażenie bardzo dobre ,awaryiność też znośna , więc co jest nie tak .
dlatego, żebyśmy mogli sobie nimi pomykać... :mrgreen: