Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

pytanie apropos ksenonów


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
29 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 16 maja 2007 - 17:45

Mam taki problem, wczoraj przepalił mi się xenon i nie wiem jakie żarówki pasują do mojego auta :
Opel Omega 2.0 16v 1997rok

czy to H4, H5, H7 , H1 ??
jeszcze nigdy tego nie rozbierałem.
xenony są orginalne fabrycznie.
Jakiej filrmy żarówki najlepiej kupić?



pare postow wyzej napisalem. jesli masz fabryczny xenon do D2S - takie jest oznaczenie zarnika




 


#22 OFFLINE   droset

droset
  • 697 postów
  • Dołączył: 12-01-2007
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 16 maja 2007 - 21:15

A czy można włożyć z dowolną temperaturą światła, jak ten parametr wpływa na sam reflektor (czy może go uszkodzić)?

#23 OFFLINE   wolf

wolf
  • 972 postów
  • Dołączył: 27-07-2006
  • Skąd: cieszyn/skoczów

Napisany 16 maja 2007 - 21:25

A czy można włożyć z dowolną temperaturą światła, jak ten parametr wpływa na sam reflektor (czy może go uszkodzić)?

czym wyższ temp tym ksenon słabiej świeci ale wygląda efektowniej tzn jest bardziej niebieski,więc jeśli chcesz mieć najwięcej światła to najlepsze światło dają palniki 6000 k (białe)

#24 OFFLINE   droset

droset
  • 697 postów
  • Dołączył: 12-01-2007
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 16 maja 2007 - 22:29

czym wyższ temp tym ksenon słabiej świeci ale wygląda efektowniej tzn jest bardziej niebieski,więc jeśli chcesz mieć najwięcej światła to najlepsze światło dają palniki 6000 k (białe


czytałem o tym tylko czy nie ma to znaczenia dla lamp? Jeżeli standardowe są np 4300 to czy jak włożę 6000 to czy nie uszkodzi się lampa?

#25 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 16 maja 2007 - 22:40

czym wyższ temp tym ksenon słabiej świeci ale wygląda efektowniej tzn jest bardziej niebieski,więc jeśli chcesz mieć najwięcej światła to najlepsze światło dają palniki 6000 k (białe


czytałem o tym tylko czy nie ma to znaczenia dla lamp? Jeżeli standardowe są np 4300 to czy jak włożę 6000 to czy nie uszkodzi się lampa?



xenon jest "zimnym" swiatlem wiec nic si nie stanie




 


#26 OFFLINE   droset

droset
  • 697 postów
  • Dołączył: 12-01-2007
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 16 maja 2007 - 22:57

Podsumowując: PHILIPS, D2S, 6000K.

Dzięki Panowie :grin:

#27 OFFLINE   cdx

cdx
  • 67 postów
  • Dołączył: 10-12-2006
  • Skąd: melton mowbray gb

Napisany 18 maja 2007 - 15:54

n to w końcu 6000k czy 4300k bo już nie wiem :bad:

#28 OFFLINE   maciekpkow

maciekpkow
  • 521 postów
  • Dołączył: 18-03-2007
  • Skąd: PRUSZKÓW
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 19 maja 2007 - 15:02

kolego cdx, pare postów masz odpowiedz na swoje pytanie wystarczy tylko przewinąć do góry...

#29 OFFLINE   aqlla

aqlla
  • 3 postów
  • Dołączył: 14-06-2007
  • Skąd: Inowrocław

Napisany 14 czerwca 2007 - 20:19

Witam wszystkich
To moj pierwszy post na tym forum. Dwa tygodnie temu przesiadlem sie z astry na omege i postanowilem dolaczyc do Was. Naprawde fajne forum, duzo ciekawych rzeczy mozna sie tu dowiedziec jak czytam.
Mam jednak problem z moimi ksenonami dlatego podpinam sie pod temat. Z tego co przeczytalem w tym topicu wyglada na zarowke, ale wolalbym sie upewnic dlatego pytam. Wiec do rzeczy.......
Gdy wlaczam swiatla oba ksenonki zapalaja sie i ladnie daja bialo blekitne swiatlo lecz po kilku do kilkunastu sekund jedna z zarowek zaczyna zmieniac barwe...najpierw jakby blednie, az w koncu swieci rozowo pomaranczowym slabym swiatlem. Czy przyczyna tego jest konczaca zywot zarowka czy moze przetwornica lub jeszcze cos innego?
Pozdrawiam

#30 OFFLINE   prezesss

prezesss
  • 1 576 postów
  • Dołączył: 20-06-2006
  • Skąd: Warszawa-Bielany
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 14 czerwca 2007 - 20:22

Jak zmienia kolorek to kaput :mrgreen: