Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

Uszczelka termiczna kolektora ssącego


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
9 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Owca

Owca
  • 270 postów
  • Dołączył: 22-02-2009
  • Skąd: Wrocław

Napisany 20 października 2010 - 21:24

Z tego co znalazłem jest to w miarę prosta modyfikacji która może dodać około 5% mocy. I co najważniejsze uszczelka jest wielokrotnego użytku. Jak myślicie jest możliwy aż taki przyrost mocy ??

#2 OFFLINE   Nawalony Zając

Nawalony Zając
  • 3 237 postów
  • Dołączył: 01-03-2008
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 20 października 2010 - 21:47

Oczywiście, że jest możliwy (myslisz o X2.0XEV?) to jeszcze całego by go trzeba owinąć co najmniej trzema warstwami maty zagrzejnikowej i wyciąć w masce chrapy i wlot kierować właśnie na kolektor :p

Tak prawdę powiedziawszy to w 5% nie uwierzę. Ale kto by to w ogóle mierzył.

#3 OFFLINE   TomEk WRO

TomEk WRO

    Dr Szajn!

  • 2 412 postów
  • Dołączył: 16-09-2008
  • Skąd: Wrocław/Czernica
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 20 października 2010 - 22:04

Z tego co znalazłem jest to w miarę prosta modyfikacji która może dodać około 5% mocy. I co najważniejsze uszczelka jest wielokrotnego użytku. Jak myślicie jest możliwy aż taki przyrost mocy ??


Napisz jakieś konkrety a nie plotki mocherów z targowiska :D

#4 OFFLINE   Owca

Owca
  • 270 postów
  • Dołączył: 22-02-2009
  • Skąd: Wrocław

Napisany 20 października 2010 - 22:24

http://www.sharkraci...&cate=010803000
Znalazłem firmę która robi takie uszczelki do volvo http://www.proracing...zelka termiczna zadzwonię i się zapytam ile by chcieli do omki
W sumie można to bardzo łatwo sprawdzić czy taka uszczelka coś daje zmierzyć pirometrem temp przed zabiegiem i poz zabiegu

#5 OFFLINE   Nawalony Zając

Nawalony Zając
  • 3 237 postów
  • Dołączył: 01-03-2008
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 20 października 2010 - 22:51

Można się chwalić i pomiarem pirometrem ale jednak uważam, że do ludu bardziej przemówi wykres z hamowni raczej.

#6 OFFLINE   Owca

Owca
  • 270 postów
  • Dołączył: 22-02-2009
  • Skąd: Wrocław

Napisany 21 października 2010 - 18:26

Uszczelka do 2.0 16V i 8V kosztuje od 160zł do 180zł w zależności od stopnia skomplikowania no i do V od240zł do 260zł grubość uszczelki to 4mm. Przy zmówieniu większej ilości możliwy rabat.
Ewentualnie do takiej uszczelki można splanować delikatnie kolektor

#7 OFFLINE   jarecky

jarecky

    ## za miedzą :-( ##

  • 286 postów
  • Dołączył: 03-11-2009
  • Skąd: Jelcz-laskowice

Napisany 21 października 2010 - 19:23

do V od240zł do 260zł


To cena za sztukę??
Oddam 3,2 v6 w dobre ręce :D

#8 OFFLINE   Owca

Owca
  • 270 postów
  • Dołączył: 22-02-2009
  • Skąd: Wrocław

Napisany 21 października 2010 - 20:05

To cena za sztukę??

za komplet czyli chyba 2 sztuki
nie wiem bo nie posiadam Vki ile ona ma tam uszczelek

#9 OFFLINE   doncortino

doncortino
  • 3 592 postów
  • Dołączył: 13-09-2008
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 22 października 2010 - 00:47

w v6 nie widzę sensu montować takiego cuda, bo fałka ma plastikowy kolektor, który wg mnie lepiej izoluje termicznie niż ta gumka. Zresztą również w innym silniku nie spodziewałbym się wzrostu mocy dającego się zmierzyć

#10 OFFLINE   Owca

Owca
  • 270 postów
  • Dołączył: 22-02-2009
  • Skąd: Wrocław

Napisany 22 października 2010 - 11:19

No po 10 będę modził ;) Mam pytanie gdzie jest jakaś hamownia we Wro ale nie droga bo Jetronik krzyczy aż 300zł to wtedy gra niewarta świeczki