Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Powracający wyciek oleju V6


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
415 odpowiedzi na ten temat

#401 OFFLINE   Adam10

Adam10

    Everybody lies

  • 7 760 postów
  • Dołączył: 15-09-2009
  • Skąd: Gdańsk, Kiełpino Górne
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 17 czerwca 2016 - 17:48

Nic nie trzeba rozwiercać

#402 OFFLINE   czesiek

czesiek

    nagadałem się

  • 3 019 postów
  • Dołączył: 23-08-2007
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 17 czerwca 2016 - 19:32

To co trzeba zrobić??



#403 OFFLINE   barteklodz

barteklodz

    y32se y22dth

  • 1 333 postów
  • Dołączył: 15-02-2010
  • Skąd: Łódź-Górna
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 17 czerwca 2016 - 20:41

Jest sposób na cieknącą v'kę ;) Na odmie z tyłu silnika jest mały króciec skąd przewód idzie na plastik z napisem ecotec. Trzeba ten mały króciec rozwiercić wiertłem 4.5mm i problem z cieknącą v'ka pójdzie w las :p sprawdzone nie na jednym silniku v6

 

na 2.5mm



#404 OFFLINE   Ardian

Ardian

    Reanimacja Omegi :))

  • 326 postów
  • Dołączył: 22-08-2011
  • Skąd: Mogadish :p
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 17 czerwca 2016 - 21:26

na 2.5mm


Masz rację zły klawisz kliknąłem :p na kroćcu jest przejście wielkości szpilki jak rozwiercisz na 2.5mm to nie ma możliwości żeby się zatkał ;)

#405 OFFLINE   czesiek

czesiek

    nagadałem się

  • 3 019 postów
  • Dołączył: 23-08-2007
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 18 czerwca 2016 - 07:18

Głupek ze mnie. Zapytałem szukajkę i odnalazłem post ze zdjęciem co i jak z tą odmą.

 

Ku potomności.



#406 OFFLINE   kjelon

kjelon
  • 496 postów
  • Dołączył: 10-05-2012
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 18 lipca 2016 - 21:37

Leci mi olej ciurkiem - dolewam pół litra na tydzień. Myślałem, że to znowu pokrywy zaworów (wymieniałem na aluminiowe dwa lata temu). Dzisiaj rozebrałem górę i zdjąłem pokrywy i niestety nie wygląda mi na to, żeby stamtąd leciało. Świece suchutkie i głowice poniżej pokryw też. Olej cieknie z tyłu bloku, po rozruszniku - z drugiej strony analogicznie. UPG?



#407 OFFLINE   barteklodz

barteklodz

    y32se y22dth

  • 1 333 postów
  • Dołączył: 15-02-2010
  • Skąd: Łódź-Górna
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 18 lipca 2016 - 21:50

ściągnij podstawę dolotu

może to z przewodów olejowych



#408 OFFLINE   kjelon

kjelon
  • 496 postów
  • Dołączył: 10-05-2012
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 18 lipca 2016 - 21:54

Bez ściągania podstawy widzę, że tam jest sucho. Zresztą kiedyś zmieniałem tam podkładki profilaktycznie. Bo mówisz o przewodach do chłodniczki oleju?



#409 OFFLINE   audicoupe

audicoupe
  • 545 postów
  • Dołączył: 29-05-2012
  • Skąd: Kutno
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 19 lipca 2016 - 09:41

Dokładnie jak by z przewodów olejowych od chlodniczki może puścili na tej śrubie pod mostkiem wodnym miałem tak samo lało mi się na a nawet w rozrusznik i to była Miedziana uszczelka z przewodu

#410 OFFLINE   kjelon

kjelon
  • 496 postów
  • Dołączył: 10-05-2012
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 19 lipca 2016 - 21:23

No niestety - susza tam. Zostaje chyba tylko UPG.



#411 OFFLINE   Adam10

Adam10

    Everybody lies

  • 7 760 postów
  • Dołączył: 15-09-2009
  • Skąd: Gdańsk, Kiełpino Górne
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 27 lipca 2016 - 09:28

No niestety - susza tam. Zostaje chyba tylko UPG.

 

mało prawdopodobne żeby obie uszczelki na raz pizgły... no ale kto wie



#412 OFFLINE   kjelon

kjelon
  • 496 postów
  • Dołączył: 10-05-2012
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 27 lipca 2016 - 09:31

mało prawdopodobne żeby obie uszczelki na raz pizgły... no ale kto wie

 

Tylko czapki zostały i olej leci właśnie mniej więcej z wysokości uszczelek - wszystko inne suche. No nic, będą robione obydwie głowice kompleksowo - na pewno się im to przyda po tylu latach. UPG też nigdy nie były zmieniane jeszcze, z tego, co mi wiadomo.



#413 OFFLINE   Adam10

Adam10

    Everybody lies

  • 7 760 postów
  • Dołączył: 15-09-2009
  • Skąd: Gdańsk, Kiełpino Górne
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 27 lipca 2016 - 09:43

jeżeli jesteś 100% pewien że przewody od chłodnicy oleju suche, że pokrywy suche to ściągaj głowice :)



#414 OFFLINE   kjelon

kjelon
  • 496 postów
  • Dołączył: 10-05-2012
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 27 lipca 2016 - 09:48

jeżeli jesteś 100% pewien że przewody od chłodnicy oleju suche, że pokrywy suche to ściągaj głowice :)

 

Jestem pewny. Tydzień temu dobrałem się do pokryw, bo myślałem, że to one, ale sucho (jednak co aluminium to aluminium). Przy okazji sprawdziłem przewody olejowe. Jest jeszcze szansa, że po lewej stronie może lecieć z połączeń przewodów olejowych z blokiem.



#415 OFFLINE   Adam10

Adam10

    Everybody lies

  • 7 760 postów
  • Dołączył: 15-09-2009
  • Skąd: Gdańsk, Kiełpino Górne
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 27 lipca 2016 - 12:36

no ale rozrusznik jest po drugiej stronie a mówisz, że po rozruszniku leci

 

a jeszcze takie... może głupie... ale jak Ci mocno leje uszczelniasz wału to koło zamachowe będzie Ci dookoła rozbryzgiwało ten olej. Z tym że nie leciało by ciurkiem tak jak mówisz



#416 OFFLINE   kjelon

kjelon
  • 496 postów
  • Dołączył: 10-05-2012
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 27 lipca 2016 - 12:54

no ale rozrusznik jest po drugiej stronie a mówisz, że po rozruszniku leci

 

a jeszcze takie... może głupie... ale jak Ci mocno leje uszczelniasz wału to koło zamachowe będzie Ci dookoła rozbryzgiwało ten olej. Z tym że nie leciało by ciurkiem tak jak mówisz

 

Po rozruszniku i analogicznie z drugiej strony, więc z jednej może lecieć z połączenia przewodów, z drugiej - z UPG. Uszczelniacza nie brałem pod uwagę. Ciurkiem może nie leci, ale jak się patrzy pod spód to co kilka sekund kropla spada.