Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

jakie tarcze na przod do omci b 2,5 v6


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
119 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   S1 CICHY

S1 CICHY

    obecnie V-Tec, plany-3.2

  • 189 postów
  • Dołączył: 01-08-2008
  • Skąd: Mikołów
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 14 października 2010 - 18:07

Też mam Mikode i sobie chwalę:)

#22 OFFLINE   Coolin

Coolin
  • 120 postów
  • Dołączył: 05-05-2008
  • Skąd: Bydgoszcz

Napisany 18 października 2010 - 15:13

Już kupione i zamontowane padło na BOSHa :)

#23 OFFLINE   FinnPower

FinnPower
  • 16 postów
  • Dołączył: 13-10-2010

Napisany 18 października 2010 - 16:39

Mikoda ma dobre tarcze, ale tylko te co idą na eksport. Krajówki są tandetne ( Made in Chine ). Gotowe odlewy kupują w chinach. W zakładzie w Częstochowie tylko przetaczają ew. nawiercają i nacinają ( wiem bo zakład jest ulice dalej od mojego domu, znajomy tam sobie tarcze nawiercał ). Inny znajomy kupił i mu się pokrzywiły po jednym mocniejszym hamowaniu. Lepiej poszukać bardziej renomowanych np. ATE. Droższe, ale to w końcu hamulce i bezpieczeństwo.

#24 OFFLINE   SScafe

SScafe

    Każdy ma swój mały fetysz

  • 416 postów
  • Dołączył: 17-01-2010
  • Skąd: Krakow

Napisany 22 stycznia 2011 - 09:17

Siema. Mnie teraz dopadła wymiana tarcz i klocków bo mi już tył mocniej hamuje niż przód.

No i mam do wyboru:
Hart
http://allegro.pl/op...1398535000.html

Mikody
http://allegro.pl/ta...1419654123.html

EBC
http://allegro.pl/ta...1403873925.html

Doradźcie które będą najodpowiedniejsze lub jakę będą lepsze do

Omega B 3.0 kombi
Styl jazdy - szalony/dostojny
lato felgi 17"
zima felgi 15"

Nie chce też przepłacać :szpital:

Klocki już są zamówione ebc red stuff

#25 OFFLINE   Mario Lu

Mario Lu

    OmegaB2,5V6 98'Insignia09

  • 216 postów
  • Dołączył: 12-10-2008
  • Skąd: Kędzierzyn-Koźle/Głubczyce/DK

Napisany 22 stycznia 2011 - 09:30

Ja jeżdżę na mikodach już rok i 30 tyś. przejechane. Do tego klocki TRW. Zużycie tarcz minimalne. Po mieście spokojnie a w trasie do 170-180km/h. Jakość hamowania też przyzwoita bez żadnych głośnych efektów. Wygląda na to, że 100 tyś. przejadę na tym zestawie. A to chyba dobry wynik. Z doświadczenia wiem, że jakość firmy Hart nie jest za dobra. A EBC 447 pln za szukę to trochę dużo.
Mario

#26 OFFLINE   SScafe

SScafe

    Każdy ma swój mały fetysz

  • 416 postów
  • Dołączył: 17-01-2010
  • Skąd: Krakow

Napisany 22 stycznia 2011 - 09:39

rozmiar tarcz zależy od rocznika czy pojemności?

#27 OFFLINE   Coolin

Coolin
  • 120 postów
  • Dołączył: 05-05-2008
  • Skąd: Bydgoszcz

Napisany 22 stycznia 2011 - 22:39

rozmiar od pojemności ty masz 296mm.Z tych trzech co podałeś to najlepsze EBC.Ja zmieniałem w październiku zeszłego roku myślałem nad Mikado ale wybrałem Bosh'a razem z klockami do Bosh'a i jestem naprawdę zadowolony z wyboru.A Ty widze tylko nawiercane bierzesz pod uwagę?

#28 OFFLINE   SScafe

SScafe

    Każdy ma swój mały fetysz

  • 416 postów
  • Dołączył: 17-01-2010
  • Skąd: Krakow

Napisany 23 stycznia 2011 - 01:27

przede wszystkim wentylowane i przydały by się jeszcze nawiercane bo klocki sportowe wydzielają trochę więcej gazów a nacinane to przy okazji opcja

#29 OFFLINE   kizior11

kizior11
  • 126 postów
  • Dołączył: 30-07-2008
  • Skąd: Raszówka

Napisany 23 stycznia 2011 - 14:09

Ja mam u siebie nacinane i nawiercane z Mikody spisują się całkiem fajnie .

#30 OFFLINE   Iwan

Iwan

    Design Edition

  • 147 postów
  • Dołączył: 08-12-2008
  • Skąd: Gdańsk
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 23 stycznia 2011 - 18:13

Ja mam u siebie zestaw: z przodu Zimmermann Sport nawiercane + klocki Zimmermann, tył Zimmermann Sport nawiercane (robione na zamówienie bo w katalogu ich nie ma) + klocki TRW i szczerze polecam taki zestaw. Zrobiłem na nim już 20 tys km i praktycznie zero oznak zużycia (ani żadnych pęknięć od otworów tak jak to podobno się zdarza) a hamują nieporównywalnie lepiej od standardowych. Kilku kumpli ma EBC Turbo Grove + zielone lub czerwone klocki i też sobie chwalą:)
Jak masz zamówione Red Stuff to bierz Tarcze Turbo Grove. Mikody i Harty to produkty klasy budżetowej więc nie ma ich co porównywać do EBC Turbo Grove :dziura:

#31 OFFLINE   arri18

arri18
  • 138 postów
  • Dołączył: 14-06-2009
  • Skąd: Kozy k. Bielska-Białej

Napisany 24 stycznia 2011 - 12:15

Ja mam Mikody GT + klocki delphi (z klocków nie jestem zadowolony). Styl jazdy bardzo mało ekonomiczny prędkości duże i długie dystanse wraz z zabawą po górskich drogach i hamowanie zawsze bardzo dobre. Wymień jeszcze płyn. Ja wlałem ATE blue racing plus 20 zł wiecej niż zwykły kosztuje.

Pozdrawiam, Artur

#32 OFFLINE   gorum

gorum
  • 295 postów
  • Dołączył: 25-01-2009

Napisany 24 stycznia 2011 - 12:34

dobra to ja sie podlacze

bfl 3.0 sedan

Styl jazdy
- przewaznie predkosci jak po niemieckiej autostradzie ;-) takze potrzebuje do agresywnej jazdy
lato felgi 17"
zima stalowki 15"

klockow ani tarcz nie mam, zielony jestem w temacie. Czechu radzil mi własnie nawiercane+nacinane jakies ale jakie warto ? tez nie wiem jakie klocki zeby w miare wystarczyly

czytalem troche o mikodzie i nie wiem czy kupowac czy nie
http://www.mikoda.pl...V6--211KM-155kW

cena wiadomo zeby nie zabijała ale licze sie z tym ze troche trzeba wydac

jeszcze kilka chwil temu mikody byly dostepne, nagle braki

#33 OFFLINE   mózg

mózg
  • 76 postów
  • Dołączył: 05-05-2009
  • Skąd: Wrocław

Napisany 01 lutego 2011 - 13:57

Widzę że 2 osoby rozważają EBC Turbo Grove. Miałem te tarcze razem z klockami czerwonymi (zestaw za około 1500zł) i odradzam wszystkim! Dlaczego? Jeździłem na nich 5 tyś i hamowały świetnie już jako zimne a kiedy się zagrzały hamulców nie dało się porównać do niczego innego, wielu właścicieli mniejszych sportowych autek było w szoku kiedy omega jadąca przed nimi stawała jak wryta :D albo kiedy trzeba było przyhamować z 240 do 80 bo jakiś pan w matizie z niewiadomych przyczyn zjechał sobie nagle na lewy pas, wiadomo jak to u nas:jump: Jednak po 5 tysiącach pojawiło się mocne bicie i tarcze miały już masę mikro pęknięć:o Zaznaczam że tarcze zostały prawidłowo zamontowane a ich bicie podczas montażu mieściło się w tolerancji więc zły montaż możemy wykluczyć... Mniej więcej w tym samym czasie ten sam zestaw kupili moi znajomi do swoich aut i efekt ten sam... Więc jeśli ktoś chce zestaw na 5 tys to hamuje rewelacyjnie, ale za tydzień czy dwa niech się szykuje na kolejną wyminę:)

#34 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 01 lutego 2011 - 22:49

ten zestaw o ktorym piszesz to zestaw bardziej wyczynowy i nie za bardzo spelnia swoja role przy normalnej jezdzie gdzie tarcze nie maja szans sie rozgrzac.




 


#35 OFFLINE   badyllo

badyllo
  • 3 postów
  • Dołączył: 02-02-2011

Napisany 02 lutego 2011 - 15:09

Witam.
A ja z czystym sumieniem mogę polecić zestaw z Zimmermanna, sam taki mam i złego słowa powiedzieć nie mogę, przejechane 20 tysięcy i hamulec wciąż idealny, wcześniej testowałem różne inne zestawy i żadnej nie jest nawet porównywalny do tego.

Tarcze oraz klocki nabyłem w firmie Lewian, mają dobrą dostępność towaru i super obsługę, doradzają co do montażu oraz ułożenia. Zamówiłem wszystko z allegro i następnego dnia towar był u mnie. Do paczki dołączona była wyczerpująca instrukcja montażu tarcz.


Pozdrawiam Adam

#36 OFFLINE   mózg

mózg
  • 76 postów
  • Dołączył: 05-05-2009
  • Skąd: Wrocław

Napisany 02 lutego 2011 - 15:47

ten zestaw o ktorym piszesz to zestaw bardziej wyczynowy i nie za bardzo spelnia swoja role przy normalnej jezdzie gdzie tarcze nie maja szans sie rozgrzac.


Zimne EBC hamowało porównywalnie do serii, ale już rozgrzanej:p

#37 OFFLINE   gorum

gorum
  • 295 postów
  • Dołączył: 25-01-2009

Napisany 03 lutego 2011 - 12:12

ja sie chyba zdecyduje na seryjne tarcze sbs plus klocki trw, laczna cena 400zł...

#38 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 03 lutego 2011 - 13:00

ja sie chyba zdecyduje na seryjne tarcze sbs plus klocki trw, laczna cena 400zł...


sbs to nizsza polka - nie wiem czy w omedze szybko sie nie zwichrują jak ostro jeździsz

trw bierz albo bosch albo brembo




 


#39 OFFLINE   badyllo

badyllo
  • 3 postów
  • Dołączył: 02-02-2011

Napisany 03 lutego 2011 - 14:30

A ja bd się upierał przy swoim, że Zimmermann jest dużo lepszy niż brembo czy bosch ;)


Pozdrawiam

#40 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 03 lutego 2011 - 14:38

ale tu nie ma przy czym sie upierac bo tak jest. tylko zimmerman to inny rzad kosztow