Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

calkowity brak mocy


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
17 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   kamol

kamol
  • 15 postów
  • Dołączył: 19-01-2007
  • Skąd: pl

Napisany 24 kwietnia 2007 - 09:47

witam.nie wiem co sie dzieje z moja omega,nie ma mocy,szarpie ze nie da sie jechac i cos bardzo glosno piszczy przy dodawaniu gazu(jakby gdzies od ssacego),sprawdzalem pasek,rozrzad ale to nie to.mial ktos taki problem?



#2 OFFLINE   Szynka

Szynka

    AutoDetailing

  • 1 493 postów
  • Dołączył: 27-09-2006
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 24 kwietnia 2007 - 11:42

witam.nie wiem co sie dzieje z moja omega,nie ma mocy,szarpie ze nie da sie jechac i cos bardzo glosno piszczy przy dodawaniu gazu(jakby gdzies od ssacego),sprawdzalem pasek,rozrzad ale to nie to.mial ktos taki problem?


Witam !

Najpierw zczytaj błedy -> http://forum.omegakl...hread.php?t=202

i daj znać

:looz:

#3 OFFLINE   kamol

kamol
  • 15 postów
  • Dołączył: 19-01-2007
  • Skąd: pl

Napisany 24 kwietnia 2007 - 11:58

a te kody dzialaja do omegi C

#4 OFFLINE   Szynka

Szynka

    AutoDetailing

  • 1 493 postów
  • Dołączył: 27-09-2006
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 24 kwietnia 2007 - 12:12

Ups.. niestety nie... ratuje Cię tylko jakaś stacją diagonostyczna... albo wspólnymi siłami coś pomorzemy - ale i tak będziesz musiał jechać i podpiąć się pod kompa.

Tutaj jest temat mniej więcej podobny:

http://forum.omegakl...read.php?t=4287

#5 OFFLINE   kamol

kamol
  • 15 postów
  • Dołączył: 19-01-2007
  • Skąd: pl

Napisany 24 kwietnia 2007 - 12:31

bylem na kompie i nic nie pokazalo ale to jest irlandia i moga sie mylic

#6 OFFLINE   Szynka

Szynka

    AutoDetailing

  • 1 493 postów
  • Dołączył: 27-09-2006
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 24 kwietnia 2007 - 12:46

Ok.

Czy pali Ci się kontrolka silnika ?
Czy wymieniałeś może świece i przewody ?
Jak wygląda spalanie ?

Ogólnie napisz coś więcej - czy zmieniałeś ostanio jakieś czujniki, przepływki itp.

#7 OFFLINE   kamol

kamol
  • 15 postów
  • Dołączył: 19-01-2007
  • Skąd: pl

Napisany 24 kwietnia 2007 - 12:58

pali sie tylko samochodzik z kluczem
swiece wymienione
spalanie troszke wyzsze ale nie moge dokladnie sprawdzic bo ledwo jedzie
wymienialem uszczelke pod deklem zaworowym

#8 OFFLINE   kamol

kamol
  • 15 postów
  • Dołączył: 19-01-2007
  • Skąd: pl

Napisany 24 kwietnia 2007 - 13:04

wlasnie zauwazylem ze mam mokra uszczelke pod glowica od strony kolektora wydechowego i strasznie piszczy gdzies w tych okolicach

#9 OFFLINE   kczech

kczech
  • 3 552 postów
  • Dołączył: 05-12-2006
  • Skąd: Przeworsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 24 kwietnia 2007 - 13:54

uszczelka pod głowica, wielce prawdopodobne, syczenie to uciakjaca kompresja a z tym zwiazany brak mocy i duze spalanie. Sprawdz cisnienie na cylindrach, jedz do jakiegos polskiego mech, srednio polapany mechanior stwierdzi na sluch czy to uszczelka pod glowica
CZĘŚCI AKCESORIA WARSZTAT - www.somad.pl
[B]

#10 OFFLINE   kamol

kamol
  • 15 postów
  • Dołączył: 19-01-2007
  • Skąd: pl

Napisany 24 kwietnia 2007 - 14:04

jak jest zimny to glosno klekocze a po chwili juz tylko gwizdze bardzo glosno
sprobujemy z tym cisnieniem ale moze ktos wie ile powinno byc

#11 OFFLINE   Szynka

Szynka

    AutoDetailing

  • 1 493 postów
  • Dołączył: 27-09-2006
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 24 kwietnia 2007 - 14:17

Też stawiam na uszczelke.

A co ciśnienia to tak:

12.0-15.0bar

#12 OFFLINE   kamol

kamol
  • 15 postów
  • Dołączył: 19-01-2007
  • Skąd: pl

Napisany 24 kwietnia 2007 - 20:47

niestety cisnienie w porzadku

#13 OFFLINE   Piterek

Piterek

    ASB killer

  • 3 826 postów
  • Dołączył: 10-05-2006
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 24 kwietnia 2007 - 21:50

niestety cisnienie w porzadku


ta skąd jest mokro, podejrzewam nadal, ze to uszczelka


"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill


#14 OFFLINE   Luqua

Luqua
  • 941 postów
  • Dołączył: 14-10-2006
  • Skąd: Chełm
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 25 kwietnia 2007 - 16:56

do nas do warsztatu dzisiaj przyjechala oma "C" z duzym brakiem mocy. jak jest zimna to bardzo cięzko pali, check nie swieci tylko kontrolka pomaranczowa service (samochodzik pomaranczowy z kluczem), bledu nie ma zadnego, ciezko sie na obroty do 3 tys. wkreca i czasem zgasnie na wolnych obrotach. jak przekroczy (z duzym trudem 3 tys obr to zaczyna jechac. niestety nie bylo czasu jej dzisiaj robic, ale jutro po pracy dam znac co to bylo. aha silnik 2.2 Ecotec 16V. Pozdrawiam


 


#15 OFFLINE   kamol

kamol
  • 15 postów
  • Dołączył: 19-01-2007
  • Skąd: pl

Napisany 25 kwietnia 2007 - 23:08

bede wdzieczny

#16 OFFLINE   GregorN

GregorN
  • 79 postów
  • Dołączył: 22-03-2007
  • Skąd: Bytom

Napisany 26 kwietnia 2007 - 03:37

do nas do warsztatu dzisiaj przyjechala oma "C" z duzym brakiem mocy. jak jest zimna to bardzo cięzko pali, check nie swieci tylko kontrolka pomaranczowa service (samochodzik pomaranczowy z kluczem), bledu nie ma zadnego, ciezko sie na obroty do 3 tys. wkreca i czasem zgasnie na wolnych obrotach. jak przekroczy (z duzym trudem 3 tys obr to zaczyna jechac. niestety nie bylo czasu jej dzisiaj robic, ale jutro po pracy dam znac co to bylo. aha silnik 2.2 Ecotec 16V. Pozdrawiam


też nie mogę się doczekać :D

#17 OFFLINE   Luqua

Luqua
  • 941 postów
  • Dołączył: 14-10-2006
  • Skąd: Chełm
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 26 kwietnia 2007 - 21:55

uszkodzony byl korpus przepustnicy powietrznej tej co masz na koncu rury od powietrza za przeplywomierzem. Omka odzyla. pozdrawiam


 


#18 OFFLINE   kamol

kamol
  • 15 postów
  • Dołączył: 19-01-2007
  • Skąd: pl

Napisany 15 maja 2007 - 22:13

mam rozwiazanie problemu.piszczenie to byla uszczelka pod kolektorem wylotowym a calkowity brak mocy to ten zawor Egr.Omega idzie jak szalona