Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

co można zrobić z 2.0 8v ?


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
67 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   Rafke

Rafke

    Pastor & szperacz fantów

  • 2 588 postów
  • Dołączył: 05-05-2010
  • Skąd: Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 11 października 2010 - 21:28

wiem - mnie też to włąsnie zastanawia..
trzeba bedzie podjechać chyba do gazowca i sprawdzic co sie dzieje , czy poprostu to wina mojej cieżkiej prawej stopy :D :D :D

#42 OFFLINE   cursor

cursor

    Audiodebil :P

  • 309 postów
  • Dołączył: 21-10-2006
  • Skąd: Racibórz

Napisany 12 października 2010 - 17:47

jestem troche nie kumaty, więc jesli moge zapytać ten walek ssacy od 18E to jak mam to odbierać ?
od jakiego silnika ?

Od silnika o oznaczeniu 18E. Montowany był w Asconach C, Kadettach D GTE, pierwszych Kadettach E GSi(później zastąpiło go c20ne).
Warto zastanowić się nad założeniem całej góry.


Inna opcja to B204E, czyli 2.0 turbo z saaba. Kupić wersję od 170KM wzwyż, bez problemu da się to dłubnąć na sporo więcej, a po 94 roku łączyli to ze skrzynią F25 oplowską, więc pewnie R25 też da się jakoś z tym ożenić.

#43 OFFLINE   Owca

Owca
  • 270 postów
  • Dołączył: 22-02-2009
  • Skąd: Wrocław

Napisany 12 października 2010 - 19:42

Od silnika o oznaczeniu 18E. Montowany był w Asconach C, Kadettach D GTE, pierwszych Kadettach E GSi(później zastąpiło go c20ne).
Warto zastanowić się nad założeniem całej góry.


Inna opcja to B204E, czyli 2.0 turbo z saaba. Kupić wersję od 170KM wzwyż, bez problemu da się to dłubnąć na sporo więcej, a po 94 roku łączyli to ze skrzynią F25 oplowską, więc pewnie R25 też da się jakoś z tym ożenić.


A na silnik ze skrzynią f20 da się wsadzić R25
bo z tego co wydłubałem to http://www.opel-info...triebe/f20.html
te skrzynie były teoretycznie z silnikami c20ne to taki jak od omegi czyli skrzynia r25 powinna pasować

#44 OFFLINE   ALI

ALI

    R6/2.8.1/Manual

  • 1 496 postów
  • Dołączył: 24-09-2008
  • Skąd: RACIBÓRZ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 12 października 2010 - 21:50

z tymi oznaczeniami skrzyni to bym nie brał za pewnik, przy silniku x30xe w omedze była R28, dokładnie tak jak przy c30se, a nie da się ich zamienić między sobą bo nie pasują żadne otwory, a dodatkowo nawet rozrusznik jest po drugiej stronie :p

#45 OFFLINE   Owca

Owca
  • 270 postów
  • Dołączył: 22-02-2009
  • Skąd: Wrocław

Napisany 12 października 2010 - 22:08

http://opel-youngtim...pic.php?p=13420
Tu już chłopaki mają opatentowane silnik c20xe i skrzynia r25 ;)

#46 OFFLINE   ALI

ALI

    R6/2.8.1/Manual

  • 1 496 postów
  • Dołączył: 24-09-2008
  • Skąd: RACIBÓRZ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 12 października 2010 - 22:16

Tu już chłopaki mają opatentowane silnik c20xe i skrzynia r25


to to i ja mogłem ci powiedzieć, chodziło mi o silnik B204E, fajnie by było to spasować i do jakieś corsy upchać :)

#47 OFFLINE   Owca

Owca
  • 270 postów
  • Dołączył: 22-02-2009
  • Skąd: Wrocław

Napisany 12 października 2010 - 22:19

B204E a z jakiego sabba jest to silnik ?
http://www.opel-kade....php?f=10&t=522
Kadetowcy uż chyba wszystkie tekie triki przećwiczyli :tank:

#48 OFFLINE   ALI

ALI

    R6/2.8.1/Manual

  • 1 496 postów
  • Dołączył: 24-09-2008
  • Skąd: RACIBÓRZ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 12 października 2010 - 22:22

saab 900 turbo
saab 9-3 turbo
saab 9000 turbo ecopower

a cha i nie B204E tylko B204L
B204E miały niższą moc

#49 OFFLINE   Markovectra

Markovectra
  • 23 postów
  • Dołączył: 16-07-2010

Napisany 01 listopada 2010 - 18:09

Witam sporo można w 8v pomodzić tylko wiadomo koszty!Ktoś na poprzedniej stronie pisał że 16v(c20xe)tak samo jedzie od dołu jak 8v-kompletna bzdura.C20Ne maksymalny moment osiaga już przy 2.600 a xe przy 4.000.Jeszcze jak do 8v dożuci się lżejszy zamach to 16 jest w d...e,kręcąc od dołu.Osobiście mam podłubaną 8v wszystko co możliwe oprócz obróbki głowicy,obecnie 135KM i 198Nm i 16v dostają baty jak się patrzy(15.66 na 1/4),ze spalaniem nie ma trgedii,przy normalnej jeżdzie wtrasie 100-110/7.0-7.2

#50 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1 677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 01 listopada 2010 - 18:31

.Osobiście mam podłubaną 8v wszystko co możliwe oprócz obróbki głowicy,obecnie 135KM i 198Nm i 16v


A co masz ? Omege czy Vectre 8v?

#51 OFFLINE   Markovectra

Markovectra
  • 23 postów
  • Dołączył: 16-07-2010

Napisany 01 listopada 2010 - 18:36

VA

#52 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1 677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 01 listopada 2010 - 18:38

VA


Szkoda... Jakbys miał Omege to chetnie bym z Tobą stanąl, zeby zobaczyc jak zjadasz Xev... Hmm... choć w zasadzie stawałem w tamte wakacje z dwoma VB 2.0 16v Kombi i były zjedzone... pokaż jakis filmik 0 - 100 czy cos :)

#53 OFFLINE   Markovectra

Markovectra
  • 23 postów
  • Dołączył: 16-07-2010

Napisany 01 listopada 2010 - 19:07

Wiadomo kombi jest troche cięższe,nie mam żadnego filmika ale same czasy jakie kręce na ćwiartkę mówią same za siebie najlepszy czas 15.66,średnia z kilku ostatnich przejazdów 15.84.W omedze nawet z x30xe to wynik ciężki do osiągnięcia,wiadomo masa robi swoje.Moje Ne jak było jeszcze seryjne to VB z xev zjadalo bez problemu

#54 OFFLINE   Roozga

Roozga

    Wujek Dobra Rada

  • 8 617 postów
  • Dołączył: 14-04-2007
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 01 listopada 2010 - 19:10

a na jakim poziomie kręcą czasy standardowe x20xev w Viki??

to powinno dać oraz tego co można zrobić z x20se w omedze



 


#55 OFFLINE   Markovectra

Markovectra
  • 23 postów
  • Dołączył: 16-07-2010

Napisany 01 listopada 2010 - 19:29

Właściwie wszystkie które się ścigają robią czasy od niskiej 17 w górę

#56 OFFLINE   Roozga

Roozga

    Wujek Dobra Rada

  • 8 617 postów
  • Dołączył: 14-04-2007
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 01 listopada 2010 - 19:31

a standard w Twoim silniku??



 


#57 OFFLINE   Markovectra

Markovectra
  • 23 postów
  • Dołączył: 16-07-2010

Napisany 01 listopada 2010 - 19:34

Najlepszy jaki zrobiłem to 17.11.Tak jak wyżej pisałem 8v lepij zbiera się od dołu i wystarczy ze na strcie odszedłem xev o długosć auta tak do mety mnie nie dogoniła

#58 OFFLINE   Roozga

Roozga

    Wujek Dobra Rada

  • 8 617 postów
  • Dołączył: 14-04-2007
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 01 listopada 2010 - 19:36

myślę że to da wzgląd na to co można zrobić z 8v na Twoim przykładzie



 


#59 OFFLINE   Markovectra

Markovectra
  • 23 postów
  • Dołączył: 16-07-2010

Napisany 01 listopada 2010 - 20:03

Najlepszy jaki zrobiłem to 17.11.Tak jak wyżej pisałem 8v lepij zbiera się od dołu i wystarczy ze na strcie odszedłem xev o długosć auta tak do mety mnie nie dogoniła

Tylko trzeba pamiętać że w VA c20Ne jest cholernie długa skrzynia f16wr

Tak po za tematem gdzie znajdę wykaz silników montowanych w Omach?

#60 OFFLINE   Roozga

Roozga

    Wujek Dobra Rada

  • 8 617 postów
  • Dołączył: 14-04-2007
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 01 listopada 2010 - 20:05

http://opel-infos.de/