co można zrobić z 2.0 8v ?
#41 OFFLINE
Napisany 11 października 2010 - 21:28
trzeba bedzie podjechać chyba do gazowca i sprawdzic co sie dzieje , czy poprostu to wina mojej cieżkiej prawej stopy
#42 OFFLINE
Napisany 12 października 2010 - 17:47
Od silnika o oznaczeniu 18E. Montowany był w Asconach C, Kadettach D GTE, pierwszych Kadettach E GSi(później zastąpiło go c20ne).jestem troche nie kumaty, więc jesli moge zapytać ten walek ssacy od 18E to jak mam to odbierać ?
od jakiego silnika ?
Warto zastanowić się nad założeniem całej góry.
Inna opcja to B204E, czyli 2.0 turbo z saaba. Kupić wersję od 170KM wzwyż, bez problemu da się to dłubnąć na sporo więcej, a po 94 roku łączyli to ze skrzynią F25 oplowską, więc pewnie R25 też da się jakoś z tym ożenić.
#43 OFFLINE
Napisany 12 października 2010 - 19:42
Od silnika o oznaczeniu 18E. Montowany był w Asconach C, Kadettach D GTE, pierwszych Kadettach E GSi(później zastąpiło go c20ne).
Warto zastanowić się nad założeniem całej góry.
Inna opcja to B204E, czyli 2.0 turbo z saaba. Kupić wersję od 170KM wzwyż, bez problemu da się to dłubnąć na sporo więcej, a po 94 roku łączyli to ze skrzynią F25 oplowską, więc pewnie R25 też da się jakoś z tym ożenić.
A na silnik ze skrzynią f20 da się wsadzić R25
bo z tego co wydłubałem to http://www.opel-info...triebe/f20.html
te skrzynie były teoretycznie z silnikami c20ne to taki jak od omegi czyli skrzynia r25 powinna pasować
#44 OFFLINE
Napisany 12 października 2010 - 21:50
#45 OFFLINE
Napisany 12 października 2010 - 22:08
Tu już chłopaki mają opatentowane silnik c20xe i skrzynia r25
#46 OFFLINE
Napisany 12 października 2010 - 22:16
Tu już chłopaki mają opatentowane silnik c20xe i skrzynia r25
to to i ja mogłem ci powiedzieć, chodziło mi o silnik B204E, fajnie by było to spasować i do jakieś corsy upchać
#47 OFFLINE
Napisany 12 października 2010 - 22:19
http://www.opel-kade....php?f=10&t=522
Kadetowcy uż chyba wszystkie tekie triki przećwiczyli :tank:
#48 OFFLINE
Napisany 12 października 2010 - 22:22
saab 9-3 turbo
saab 9000 turbo ecopower
a cha i nie B204E tylko B204L
B204E miały niższą moc
#49 OFFLINE
Napisany 01 listopada 2010 - 18:09
#50 OFFLINE
Napisany 01 listopada 2010 - 18:31
.Osobiście mam podłubaną 8v wszystko co możliwe oprócz obróbki głowicy,obecnie 135KM i 198Nm i 16v
A co masz ? Omege czy Vectre 8v?
#51 OFFLINE
#52 OFFLINE
Napisany 01 listopada 2010 - 18:38
VA
Szkoda... Jakbys miał Omege to chetnie bym z Tobą stanąl, zeby zobaczyc jak zjadasz Xev... Hmm... choć w zasadzie stawałem w tamte wakacje z dwoma VB 2.0 16v Kombi i były zjedzone... pokaż jakis filmik 0 - 100 czy cos
#53 OFFLINE
Napisany 01 listopada 2010 - 19:07
#54 OFFLINE
Napisany 01 listopada 2010 - 19:10
to powinno dać oraz tego co można zrobić z x20se w omedze
#55 OFFLINE
Napisany 01 listopada 2010 - 19:29
#56 OFFLINE
#57 OFFLINE
Napisany 01 listopada 2010 - 19:34
#58 OFFLINE
Napisany 01 listopada 2010 - 19:36
#59 OFFLINE
Napisany 01 listopada 2010 - 20:03
Tylko trzeba pamiętać że w VA c20Ne jest cholernie długa skrzynia f16wrNajlepszy jaki zrobiłem to 17.11.Tak jak wyżej pisałem 8v lepij zbiera się od dołu i wystarczy ze na strcie odszedłem xev o długosć auta tak do mety mnie nie dogoniła
Tak po za tematem gdzie znajdę wykaz silników montowanych w Omach?