co można zrobić z 2.0 8v ?
#1 OFFLINE
Napisany 27 września 2010 - 22:43
tak sie zastanawiam czy ktoś dlubał cos przy 2.0 8v ?
czy warto coś z tym silnikiem robić - jesli tak to co ?
CPU, turbo czy cos innego można w to włożyć zeby coś wiecej wyciagnac niz seryjne 115 ?
dzieki za info
#2 OFFLINE
Napisany 28 września 2010 - 18:04
szukać kolektora i przepustnicy irmiego...
odetkać wydech...
jak masz $$ to da się wszystko...
ZWYKŁY KLUBOWICZ
#3 OFFLINE
Napisany 28 września 2010 - 18:40
Kolega wsadził to do Astry C18NZ, ten sam blok silnika, pasuje do C20NE, więc i do x20SE powinien pasować. I w końcu Astra zaczęła jeździć jak powinna.
#4 OFFLINE
Napisany 28 września 2010 - 22:46
#5 OFFLINE
Napisany 29 września 2010 - 15:46
http://cgi.ebay.de/L...=item4cf1f1d7f7
http://cgi.ebay.de/L...=item588a00a8b7
http://www.dbilas-dynamic.de/index.htm
#6 OFFLINE
Napisany 29 września 2010 - 16:06
warto coś z tym silnikiem
robić - jesli tak to co ?
Tak. Sprzedać auto i kupić V-ke, będzie taniej i mocniej ;-)
#7 OFFLINE
Napisany 29 września 2010 - 16:21
Święte słowa:pTak. Sprzedać auto i kupić V-ke, będzie taniej i mocniej ;-)
#8 OFFLINE
Napisany 30 września 2010 - 08:10
Mnie się zdaje, że chyba jednak nie dasz za te dodatkowe konie 2 razy tyle co dałeś za Klusię.CPU, turbo czy cos innego można w to włożyć zeby coś wiecej wyciagnac niz seryjne 115 ?
Wersję masz sportową bez "nadmiernego" wyposażenia, więc z masą nie musisz walczyć :hehe: Poćwicz ruszanie z miejsca (bo patrząc na wynik ze Zlotu to lekka lipa jest). Masz fajnie stuningowany samochód (szczególnie ten grill z nickiem szprajowym :ok:). Twoja furka wygląda jak byś miał ze 160 koni pod machą
Jak tak zrobisz to może się na jakiś dyplom załapiesz, bo teraz to tylko nagrody w Tuningu masz pewne.Sprzedać auto i kupić V-ke, będzie taniej
i mocniej
#9 OFFLINE
Napisany 30 września 2010 - 19:19
tutaj akturat byłem najlepszy w grupie 8v.Poćwicz ruszanie z miejsca (bo patrząc na wynik ze Zlotu to lekka lipa jest).
poza tym poduchy pod silnikiem mi zdechły przed zlotem wiec ze zbyt wysokich nie chciałem ruszac
kumasz o co biega
#10 OFFLINE
Napisany 30 września 2010 - 19:33
zeby coś wiecej wyciagnac niz seryjne 115 ?
żebyś miał chociaż jeszcze te seryjne 115
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#11 OFFLINE
Napisany 30 września 2010 - 20:34
Tak. Sprzedać auto i kupić V-ke, będzie taniej i mocniej ;-)
Będzie mocniej i drożej na stacji paliw
Szczerze mówiąc to ja bym wolał doprowadzić to 8v do stanu idealnego (silnik) i to da wiele więcej niż zakładanie jakichś gówien w stylu rynny ocynkowanej zamiast tłumika końcowego.
A potem to już tylko TEN dział na jednej z moich spamiarskich stronek.
#12 OFFLINE
Napisany 30 września 2010 - 20:36
przejechane 150k w sumie ma silnik, na tyle wyglada i pracuje wiec jeszcze dobity az tak nie jest..
pytanie tylko co wyjdize na wykresie
#13 OFFLINE
Napisany 30 września 2010 - 20:38
czy warto coś z tym silnikiem robić - jesli tak to co ?
dzieki za info
wysadzić w powietrze i kupić większy silnik
#14 OFFLINE
Napisany 30 września 2010 - 20:47
Co chciałem powiedzieć. Bez sensu jest dłubać przy tym silniku. On z założenia ma być ekonomiczny i wystarczający do poruszania się. No chyba że ktoś jest maniakiem
#15 OFFLINE
Napisany 30 września 2010 - 21:02
Od dłuższego czasu się zastanawiam :hmm: po co kupować samochód z takim gównianym silnikiem, a potem szukać kwadratowych jaj z dokładaniem mocy za kosmiczne w stosunku do wartości samochodu pieniądze ?? Przecież taki wynalazek nie będzie palił wcale mniej niż 2.5 albo 3.0 bo jak jest moc to się z niej korzysta. No i tradycyjnie jak to jest z każdymi większymi przeróbkami, albo grzebaniem będzie się co chwila psuł :hehe:
#16 OFFLINE
Napisany 30 września 2010 - 21:18
przejechane 150k
Hmmm ... im starsza Omega tym ma niższy przebieg dziwne .
#17 OFFLINE
Napisany 30 września 2010 - 21:20
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#18 OFFLINE
Napisany 30 września 2010 - 21:24
bo te liczniki to chyba pokazują ile do końca im jeszcze zostało
Albo sie już okręciły .
#19 OFFLINE
Napisany 30 września 2010 - 21:28
#20 OFFLINE
Napisany 30 września 2010 - 21:30