Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

co można zrobić z 2.0 8v ?


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
67 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Rafke

Rafke

    Pastor & szperacz fantów

  • 2 588 postów
  • Dołączył: 05-05-2010
  • Skąd: Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 27 września 2010 - 22:43

Elo,
tak sie zastanawiam czy ktoś dlubał cos przy 2.0 8v ?
czy warto coś z tym silnikiem robić - jesli tak to co ?
CPU, turbo czy cos innego można w to włożyć zeby coś wiecej wyciagnac niz seryjne 115 ? ;)

dzieki za info

#2 OFFLINE   Beny

Beny

    x30ben

  • 4 042 postów
  • Dołączył: 28-12-2006
  • Skąd: Malbork - GMB
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 28 września 2010 - 18:04

turbine zalożyć ;)

szukać kolektora i przepustnicy irmiego...
odetkać wydech...

jak masz $$ to da się wszystko... :)
Dodany obrazek

ZWYKŁY KLUBOWICZ

#3 OFFLINE   bula86

bula86
  • 487 postów
  • Dołączył: 28-10-2007
  • Skąd: Piotrowice / Lublin

Napisany 28 września 2010 - 18:40

Szukaj wałka rozrządu o oznaczeniu, z tego co pamiętam, B.
Kolega wsadził to do Astry C18NZ, ten sam blok silnika, pasuje do C20NE, więc i do x20SE powinien pasować. I w końcu Astra zaczęła jeździć jak powinna.

#4 OFFLINE   Cody667

Cody667

    Reborn From Chaos

  • 308 postów
  • Dołączył: 11-02-2010
  • Skąd: Gdańsk
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 28 września 2010 - 22:46

O Rafke widzisz jaki fajny temacik założyłeś :jump: sam bym nie wpadł na taki pomysł, aby coś grzebać przy naszych V8-kach:Dale teraz ja też zainteresuje się temacikiem:D

#5 OFFLINE   Owca

Owca
  • 270 postów
  • Dołączył: 22-02-2009
  • Skąd: Wrocław

Napisany 29 września 2010 - 15:46

Nie wiem czy będzie pasował ale
http://cgi.ebay.de/L...=item4cf1f1d7f7
http://cgi.ebay.de/L...=item588a00a8b7
http://www.dbilas-dynamic.de/index.htm

#6 OFFLINE   bzyku_2002

bzyku_2002

    200 parę KM i ciągle mało

  • 1 525 postów
  • Dołączył: 09-09-2007
  • Skąd: Koczała ( Pomorze )
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 29 września 2010 - 16:06

warto coś z tym silnikiem
robić - jesli tak to co ?


Tak. Sprzedać auto i kupić V-ke, będzie taniej i mocniej ;-)

#7 OFFLINE   Cody667

Cody667

    Reborn From Chaos

  • 308 postów
  • Dołączył: 11-02-2010
  • Skąd: Gdańsk
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 29 września 2010 - 16:21

Tak. Sprzedać auto i kupić V-ke, będzie taniej i mocniej ;-)

Święte słowa:p

#8 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 30 września 2010 - 08:10

CPU, turbo czy cos innego można w to włożyć zeby coś wiecej wyciagnac niz seryjne 115 ?

Mnie się zdaje, że chyba jednak nie dasz za te dodatkowe konie 2 razy tyle co dałeś za Klusię.

Wersję masz sportową bez "nadmiernego" wyposażenia, więc z masą nie musisz walczyć :hehe: Poćwicz ruszanie z miejsca (bo patrząc na wynik ze Zlotu to lekka lipa jest). Masz fajnie stuningowany samochód (szczególnie ten grill z nickiem szprajowym :ok:). Twoja furka wygląda jak byś miał ze 160 koni pod machą :)

Sprzedać auto i kupić V-ke, będzie taniej
i mocniej

Jak tak zrobisz to może się na jakiś dyplom załapiesz, bo teraz to tylko nagrody w Tuningu masz pewne.

#9 OFFLINE   Rafke

Rafke

    Pastor & szperacz fantów

  • 2 588 postów
  • Dołączył: 05-05-2010
  • Skąd: Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 30 września 2010 - 19:19

Poćwicz ruszanie z miejsca (bo patrząc na wynik ze Zlotu to lekka lipa jest).

tutaj akturat byłem najlepszy w grupie 8v.
poza tym poduchy pod silnikiem mi zdechły przed zlotem wiec ze zbyt wysokich nie chciałem ruszac
kumasz o co biega

#10 OFFLINE   kocyk

kocyk

    watching you

  • 9 202 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: SZ (Zabrze)
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 30 września 2010 - 19:33

zeby coś wiecej wyciagnac niz seryjne 115 ?


żebyś miał chociaż jeszcze te seryjne 115

   post-6508-0-52963300-1485200684.jpgUrbino 18
 

Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz. :p


#11 OFFLINE   Lead

Lead

    O_o

  • 151 postów
  • Dołączył: 05-10-2009
  • Skąd: Tarnobrzeg

Napisany 30 września 2010 - 20:34

Tak. Sprzedać auto i kupić V-ke, będzie taniej i mocniej ;-)


Będzie mocniej i drożej na stacji paliw :p


Szczerze mówiąc to ja bym wolał doprowadzić to 8v do stanu idealnego (silnik) i to da wiele więcej niż zakładanie jakichś gówien w stylu rynny ocynkowanej zamiast tłumika końcowego.
A potem to już tylko TEN dział na jednej z moich spamiarskich stronek.

#12 OFFLINE   Rafke

Rafke

    Pastor & szperacz fantów

  • 2 588 postów
  • Dołączył: 05-05-2010
  • Skąd: Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 30 września 2010 - 20:36

z hamuje go na następnym zlocichu jak bedzie hamownia.
przejechane 150k w sumie ma silnik, na tyle wyglada i pracuje wiec jeszcze dobity az tak nie jest..
pytanie tylko co wyjdize na wykresie ;)

#13 OFFLINE   Adam10

Adam10

    Everybody lies

  • 7 760 postów
  • Dołączył: 15-09-2009
  • Skąd: Gdańsk, Kiełpino Górne
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 30 września 2010 - 20:38

czy warto coś z tym silnikiem robić - jesli tak to co ?


dzieki za info


wysadzić w powietrze i kupić większy silnik

#14 OFFLINE   Lead

Lead

    O_o

  • 151 postów
  • Dołączył: 05-10-2009
  • Skąd: Tarnobrzeg

Napisany 30 września 2010 - 20:47

Powiem szczerze. Ostatnio jechałem zadbaną 8v. Nie wiem co wy chcecie od tych silników. Zbierała się lepiej jak moja zajechana 16v. Można spokojnie jeździć, z dołu się ładnie zbiera, bardzo fajnie chodzi na lpg, ekonomiczny silnik i nie słyszałem żeby ludzie tak narzekali jak właściciele 16-tek a o V-kach to już nie mówię.

Co chciałem powiedzieć. Bez sensu jest dłubać przy tym silniku. On z założenia ma być ekonomiczny i wystarczający do poruszania się. No chyba że ktoś jest maniakiem :p

#15 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 30 września 2010 - 21:02

Tak offtopicznie sie wypowiem.

Od dłuższego czasu się zastanawiam :hmm: po co kupować samochód z takim gównianym silnikiem, a potem szukać kwadratowych jaj z dokładaniem mocy za kosmiczne w stosunku do wartości samochodu pieniądze ?? Przecież taki wynalazek nie będzie palił wcale mniej niż 2.5 albo 3.0 bo jak jest moc to się z niej korzysta. No i tradycyjnie jak to jest z każdymi większymi przeróbkami, albo grzebaniem będzie się co chwila psuł :hehe:

#16 OFFLINE   BRYLANT

BRYLANT
  • 371 postów
  • Dołączył: 25-08-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 30 września 2010 - 21:18

przejechane 150k


Hmmm ... im starsza Omega tym ma niższy przebieg dziwne .

#17 OFFLINE   kocyk

kocyk

    watching you

  • 9 202 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: SZ (Zabrze)
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 30 września 2010 - 21:20

bo te liczniki to chyba pokazują ile do końca im jeszcze zostało:D

   post-6508-0-52963300-1485200684.jpgUrbino 18
 

Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz. :p


#18 OFFLINE   BRYLANT

BRYLANT
  • 371 postów
  • Dołączył: 25-08-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 30 września 2010 - 21:24

bo te liczniki to chyba pokazują ile do końca im jeszcze zostało


Albo sie już okręciły .

#19 OFFLINE   ALI

ALI

    R6/2.8.1/Manual

  • 1 496 postów
  • Dołączył: 24-09-2008
  • Skąd: RACIBÓRZ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 30 września 2010 - 21:28

komu - komu ?? ?? ??

http://allegro.pl/op...1242212061.html

#20 OFFLINE   Nawalony Zając

Nawalony Zając
  • 3 237 postów
  • Dołączył: 01-03-2008
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 30 września 2010 - 21:30

Ja to na polepszenie osiągów 8v wyciąłbym trochę żelastwa między długą krawędzią przednich drzwi a tylnym nadkolem, uzyskując zgrabne i lżejsze niż limo coupe.