Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

Chip z innego auta (by AndrzejMT) a pomiar na hamowni


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
87 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 28 września 2010 - 20:17

a skad wiesz ze zalewało beast?

#22 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 28 września 2010 - 20:19

A co beast dokladnie pokazalo u Jarqz ?? Wiecej, mniej to samo ??
Jakie miales obiawy zalewania ?? Dlawil sie na starcie, wiecej palil na luzie ??


gora byla slabsza powyzej 5000 przestawal ciagnac. srodek byl lekko lepszy od serii.

Andrzej nie pisalem bo nei mam pretensji. bralem chip z innego auta do testow. dokladnie wiem ze takie rzeczy robi sie pod dane auto a nie uniwersalnie. samo to ze na poprzednim zlocie na chipsie dostalem baty od seryjnego 3.0 w automacie a na tym spokojnie sobie radzilem z manualami - nic nie grzebiac




 


#23 OFFLINE   AndrzejMT

AndrzejMT

    LOB'rmscher

  • 207 postów
  • Dołączył: 15-06-2006
  • Skąd: Radom

Napisany 28 września 2010 - 20:20

..Ok już wiem ile..

Jarqz - X30XE
Pierwszy pomiar – benzyna:
212,6KM przy 6045 obr/min
272,1Nm przy 4880 obr/min
Drugi pomiar – benzyna:
214,8KM przy 6086 obr/min
274,8Nm przy 4888 obr/min
puszka, zabudowany stożek, chips od Andrzej MT (teraz muszę spróbować bez niego, bo widzę w innym wątku, że działa niekoniecznie na plus. Generalnie jest lepiej niżkiedyś (miałem 205 KM).


www.mt.radom.pl
www.bestiales.pl

#24 OFFLINE   Jarqz

Jarqz
  • 1 313 postów
  • Dołączył: 16-05-2008
  • Skąd: Konin / Kamienica
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 28 września 2010 - 20:22

Zaraz zapodam mój, chwilka.

Proszę :)

Dodany obrazek

#25 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 28 września 2010 - 20:24

Po 1-szym zmieniam sprzeglo i jade na hamownie z czystej ciekawosci bo niedawno w miescie cos nowego otworzyli to grzech nie sprawdzic :) Moje odczucia sa takie ze auto ciagnie do konca normalnie i ogolnie jezdzi sie jak na serii (byc moze maly przyrost lub maly spadek mocy i tego nie czuje). Ale to rolki potwierdza.

#26 OFFLINE   AndrzejMT

AndrzejMT

    LOB'rmscher

  • 207 postów
  • Dołączył: 15-06-2006
  • Skąd: Radom

Napisany 28 września 2010 - 20:39

Zaraz zapodam mój, chwilka.

Proszę :)

Dodany obrazek


..Wywal stożek, chyba że założysz CAI
www.mt.radom.pl
www.bestiales.pl

#27 OFFLINE   Jarqz

Jarqz
  • 1 313 postów
  • Dołączył: 16-05-2008
  • Skąd: Konin / Kamienica
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 28 września 2010 - 20:47

Wywal stożek


No nie mogę bo wylot z filtra i wlot do puchy są względem siebie tak przesunięte, że nie wiem jak to połączyć (już nie mówiąc jak tam wcisnąć przepływkę i czujnik temperatury. Na razie pociąłem obudowę filtra, zamknąłem w niej szczelnie stożek i zrobiłem porządny dopływ (tak, żeby w czasie jazdy tam wpychało powietrze).

#28 OFFLINE   Exec

Exec

    Pierwszy Drifter OKP

  • 1 568 postów
  • Dołączył: 18-06-2006
  • Skąd: Radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 29 września 2010 - 16:13

Andrzej, przeciez rozmawialismy o tym, ze Twoja dobrze chodzila na chipie, a moja nie bardzo - tez przelewa prawdopodobnie, dlatego jezdze na serii i te 225KM na zlocie wyciagnalem na seryjnym kompie - wykres mam jeszcze w aucie, jak bede mial go w domu to zapodam...


 


#29 OFFLINE   AndrzejMT

AndrzejMT

    LOB'rmscher

  • 207 postów
  • Dołączył: 15-06-2006
  • Skąd: Radom

Napisany 29 września 2010 - 17:25

..Na obu wersjach Eryk? Nie przypominam sobie takowej rozmowy bynajmniej..
www.mt.radom.pl
www.bestiales.pl

#30 OFFLINE   Exec

Exec

    Pierwszy Drifter OKP

  • 1 568 postów
  • Dołączył: 18-06-2006
  • Skąd: Radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 29 września 2010 - 17:29

..Na obu wersjach Eryk? Nie przypominam sobie takowej rozmowy bynajmniej..

najlepiej chodzi na serii :)


 


#31 OFFLINE   Jarqz

Jarqz
  • 1 313 postów
  • Dołączył: 16-05-2008
  • Skąd: Konin / Kamienica
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 29 września 2010 - 17:58

A co miała zdłubane ta z której program był zgrywany?

#32 OFFLINE   GISKARD

GISKARD
  • 3 534 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Pionki
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 29 września 2010 - 18:04

na poprzednim zlocie na chipsie dostalem baty od seryjnego 3.0 w automacie

a jeszcze na wcześniejszym... były baty od 2,5 bez czipa i na starym moście...
pozdro

:wink:
:nabijacz:
:peace:
:pad:

#33 OFFLINE   eliks

eliks
  • 1 563 postów
  • Dołączył: 28-11-2007
  • Skąd: Lidzbark

Napisany 29 września 2010 - 18:06

no dobra Beast. A ile da radę podciągnąć nasze V-ki bezpiecznie? 10-15%? Chipowanie benzyny jest dużo trudniejsze niż diesla no i chyba kosztowniejsze. Poza tym garaże z chituningiem klekotów rosną jak grzyby po deszczu, natomiast takich do silników benz. jeszcze nie widziałem.

#34 OFFLINE   Exec

Exec

    Pierwszy Drifter OKP

  • 1 568 postów
  • Dołączył: 18-06-2006
  • Skąd: Radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 29 września 2010 - 18:55

natomiast takich do silników
benz. jeszcze nie widziałem.

gosc od hamowni ze zlotu mowi, ze stroil kiedys takie V6, wyciagnal chyba 16KM


 


#35 OFFLINE   AndrzejMT

AndrzejMT

    LOB'rmscher

  • 207 postów
  • Dołączył: 15-06-2006
  • Skąd: Radom

Napisany 29 września 2010 - 18:57

..Na podstawie zdjęć rozrządu można przypuszczać iż z winy właśnie rozrządu jest za bardzo przyspieszony zapłon powyzej 5200 i stukowe odcinaja paliwo, lub tez samo paliwo jest zbyt mało oktanowe.. Podjedziesz do Sebka, zrobi Ci pomiar AFR i będzie jasne, ale przedtem koniecznie trzeba ustawić właściwie rozrząd..
www.mt.radom.pl
www.bestiales.pl

#36 OFFLINE   machony79

machony79

    przygoda z Omegą trwała 8.5 roku

  • 4 668 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 29 września 2010 - 19:07

spadek mocy tłumaczycie żle ustawionym rozrządem ale na seryjnym chipie nie było żadnego problemum z mocą.

#37 OFFLINE   henry

henry
  • 190 postów
  • Dołączył: 03-11-2006
  • Skąd: lubelskie

Napisany 29 września 2010 - 19:16

spadek mocy tłumaczycie żle ustawionym rozrządem ale na seryjnym chipie nie było żadnego problemum z mocą.


z d......y teksty
zrobcie porzadek z tym rozrzadek a nie jak przekupki na bazarze,nie wierze w to ze auto na takim rozrzadzie wogole jechalo i wlasciciel nie czul tego ze c os jest nie tak, tak jak ktos wyzej napisal zero gory jest przyczyna z........o rozrzadu
astra v6
serducho gsi irmscher

#38 OFFLINE   maciek22 zd-wola

maciek22 zd-wola
  • 131 postów
  • Dołączył: 30-04-2009
  • Skąd: Marzenin k/Łasku

Napisany 29 września 2010 - 19:17

Ten gosc ze zlotu mowil o mocy 16 koni i koszt takiej przyjemnosci 700 zł. dotyczy benzyniaka v6

#39 OFFLINE   machony79

machony79

    przygoda z Omegą trwała 8.5 roku

  • 4 668 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 29 września 2010 - 19:28

z d....y teksty
zrobcie porzadek z tym rozrzadek a nie jak przekupki na bazarze,nie wierze w to ze auto na takim rozrzadzie wogole jechalo i wlasciciel nie czul tego ze c os jest nie tak, tak jak ktos wyzej napisal zero gory jest przyczyna z.......o rozrzadu

porównujemy tutaj dwa wyniki z hamowni.Jeden na chipie seryjnym oraz drugi na dłubanym chipie.Wyniki bardzo sie różnią i oba były robione na żle ustawionym rozrządzie.
Nie wydaje mi sie żeby w tej sytuacji odpowiedzialny za spadek mocy był rozrząd.

#40 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 29 września 2010 - 19:58

a jeszcze na wcześniejszym... były baty od 2,5 bez czipa i na starym moście...
pozdro

:wink:
:nabijacz:
:peace:
:pad:


z peknietym zamachem i zle ustawionym rozrzadem. raz ci sie udalo to sie ciesz