Chip z innego auta (by AndrzejMT) a pomiar na hamowni
#1 OFFLINE
Napisany 27 września 2010 - 20:37
chip do V6 by AndrzejMT w aucie Phantoma
na chipie prawie 30 koni - mniej gora tragiczna.
auto bylo hamowane 2 razy - raz na sofcie andrzeja raz na seryjnym sofcie
Phantom wrzuc wykres.
Na nastepnej hamowni przygotuje na szybko zestaw seryjnego dolotu i puszke - porownamy na seryjnym aucie jak to bedzie wygladac na serii i z pucha
#2 OFFLINE
Napisany 27 września 2010 - 21:04
serducho gsi irmscher
#3 OFFLINE
Napisany 27 września 2010 - 21:05
najpier to pomierzcie to samo auto na seryjnej kosci zanim kogos zaczniecie obrzucac blotem
z tego co wiem to auto bylo i na seryjnym sofcie i na chipe mierzone.
#4 OFFLINE
Napisany 27 września 2010 - 21:07
najpier to pomierzcie to samo auto na seryjnej kosci zanim kogos zaczniecie obrzucac blotem
henry. byly 2 pomiary - auto na seryjnym sofcie (chyb a 212 KM) i auto na chipie od andrzeja - lekko ponad 180 km. te samo auto - ta sama hamownia, te same warunki
nie napisal bym czegos takiego bez podstawy. pomijajac fakt ze sam mialem tego chipa i dosc szybko zmienilem spowrotem na serie bo dol byl gorszy (zalewalo) srodek taki sam jak na serii - gora tragiczna.
#5 OFFLINE
Napisany 27 września 2010 - 21:09
#6 OFFLINE
Napisany 27 września 2010 - 21:10
po raz kolejny sprawdza się teoria, ze chips powinien byc robiony pod dane auto...
dokladnie - nie inaczej. w tamtym aucie bylo nadlubane jeszcze kilka rzeczy jak pamietam i ten chips nie nadaje sie do kazdego auta. trzeba pisac softa od podstaw dla danego samochodu
#7 OFFLINE
Napisany 27 września 2010 - 21:12
w tamtym aucie bylo nadlubane jeszcze kilka rzeczy jak pamietam
a pamietasz moze co tam bylo jeszcze robione??
#8 OFFLINE
Napisany 27 września 2010 - 21:14
a pamietasz moze co tam bylo jeszcze robione??
chyba kolektory rurowe. zapytaj andrzejaMT on dokladnie wie
#9 OFFLINE
#10 OFFLINE
Napisany 27 września 2010 - 21:19
Jednomas z tego co pamiętam (jeśli można wtrącić)
ale on chyba nie ma wplywu na moc
#11 OFFLINE
#12 OFFLINE
Napisany 28 września 2010 - 08:49
jedno mas jest lżejszy i silnik szybciej się wkręca co na pewno hamownia pokaże, kupę aut "tuningowych" ma odchudzone koło zamachoweale on chyba nie ma wplywu na moc
#13 OFFLINE
Napisany 28 września 2010 - 19:17
wykresy:
chips
chipsa brak
W kazdym razie coś jest nie tak z motorem. Dzisiaj patrze na rozrząd i układ zapłonowy.
Jeżeli dojde w czym jest problem to pojade jeszcze raz na hamownie i pykne wykres z chipsem i bez.
podoba mi sie ten wykres do okolo 5 tys obrotow i mysle ze daloby sie z tym cos zrobic,
czy ma ktos ten wykres z naniesionym AFR? bo wg mnie prawie bankowo zwyczajnie brakuje na gorze paliwa
serducho gsi irmscher
#14 OFFLINE
Napisany 28 września 2010 - 19:18
#15 OFFLINE
Napisany 28 września 2010 - 19:20
o sprawdzeniu rozrzadu nie wspomne
serducho gsi irmscher
#16 OFFLINE
#17 OFFLINE
Napisany 28 września 2010 - 20:01
henry. byly 2 pomiary - auto na seryjnym sofcie (chyb a 212 KM) i auto na chipie od andrzeja - lekko ponad 180 km. te samo auto - ta sama hamownia, te same warunki
nie napisal bym czegos takiego bez podstawy. pomijajac fakt ze sam mialem tego chipa i dosc szybko zmienilem spowrotem na serie bo dol byl gorszy (zalewalo) srodek taki sam jak na serii - gora tragiczna.
..To bardzo dziwne Best że Ci tak zalewało bo nic nie pisałeś. Eryk miał wsadzoną kość u siebie i nie zalewało tak jak piszesz. Ja jeździłem cały czas na takiej samej kosci i tez było ok, kilka innych osób również.
Spójrz na wykres - bez chipsa prawie seryjna moc przy ponad 6200rpm, na chipise juz przy 5200 189ps i góra jakiś mexyk. Rozmawiam ze Phantomem, fotki rozrządu hmmm
Henry myśle ze z AFRem było by git, ale nie wiem czy ma możliwosć. Ja bym predzej obstawiał zapłon. Może zmniejszyc szczeline na elektrodach swiecy. Jak myślisz?
www.bestiales.pl
#18 OFFLINE
Napisany 28 września 2010 - 20:07
..To bardzo dziwne Best że Ci tak zalewało bo nic nie pisałeś. Eryk miał wsadzoną kość u siebie i nie zalewało tak jak piszesz. Ja jeździłem cały czas na takiej samej kosci i tez było ok, kilka innych osób również.
Spójrz na wykres - bez chipsa prawie seryjna moc przy ponad 6200rpm, na chipise juz przy 5200 189ps i góra jakiś mexyk. Rozmawiam ze Phantomem, fotki rozrządu hmmm
Henry myśle ze z AFRem było by git, ale nie wiem czy ma możliwosć. Ja bym predzej obstawiał zapłon. Może zmniejszyc szczeline na elektrodach swiecy. Jak myślisz?
zalewalo i mi i execowi. dlatego jezdzimy na serii.
co do phantoma to rozrzad ma przestrzelony. trzeba ustawic ijeszcze raz zrobic pomiary bo to moze byc przyczyna. Jarqz ma tez chipsa i u niego wykres byl ok
#19 OFFLINE
Napisany 28 września 2010 - 20:14
..A macie wykres kolegi Jarqz?
www.bestiales.pl
#20 OFFLINE
Napisany 28 września 2010 - 20:14
zalewalo i mi i execowi. dlatego jezdzimy na serii.
co do phantoma to rozrzad ma przestrzelony. trzeba ustawic ijeszcze raz zrobic pomiary bo to moze byc przyczyna. Jarqz ma tez chipsa i u niego wykres byl ok
A co beast dokladnie pokazalo u Jarqz ?? Wiecej, mniej to samo ??
Jakie miales obiawy zalewania ?? Dlawil sie na starcie, wiecej palil na chwilowym ??