Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

Wkładka sportowa a pomiar na hamowni


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
12 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 27 września 2010 - 19:52

przetestowane na aucie Bartusa.
roznica w pomiarach na hamowni 0.3 KM :/ w sumie ladniejszy wykres przebiegu byl na seryjnym filtrze niz na wklade KN. co o tym sadzic. ...




 


#2 OFFLINE   robert514

robert514

    bla bla bla

  • 3 190 postów
  • Dołączył: 09-01-2009
  • Skąd: Warszawa Wola
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 27 września 2010 - 20:09

przetestowane na aucie Bartusa.
roznica w pomiarach na hamowni 0.3 KM :/ w sumie ladniejszy wykres przebiegu byl na seryjnym filtrze niz na wklade KN. co o tym sadzic. ...


Nie kupować wkładki:D
Popraw sygnaturkę, bo sam od siebie kupujesz:)

"beast potrzebujesz jakieś części do omegi ?"

#3 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1 677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 27 września 2010 - 20:30

przetestowane na aucie Bartusa.
roznica w pomiarach na hamowni 0.3 KM :/ w sumie ladniejszy wykres przebiegu byl na seryjnym filtrze niz na wklade KN. co o tym sadzic. ...


Hmmm... było jeszcze stożek mu wsadzić :) Ciekawe :) W izolacji i bez :) Wtedy wszelkie mity byłyby obalone :)

#4 OFFLINE   Jarqz

Jarqz
  • 1 313 postów
  • Dołączył: 16-05-2008
  • Skąd: Konin / Kamienica
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 27 września 2010 - 21:57

Hmmm... było jeszcze stożek mu wsadzić :) Ciekawe :) W izolacji i bez :) Wtedy wszelkie mity byłyby obalone :)


A to ja napiszę. Jakiś czas temu byłem na hamowni z odsłoniętym stożkiem. A na zlocie praktycznie zmieniłem tylko to, że go zabudowałem i zrobiłem dolot spod auta. Było 205 KM a teraz niecałe 215. A, to ta sama hamownia była tylko miejsca różne :)

#5 OFFLINE   AndrzejMT

AndrzejMT

    LOB'rmscher

  • 207 postów
  • Dołączył: 15-06-2006
  • Skąd: Radom

Napisany 29 września 2010 - 18:06

..stosując sportowe wkładki, doloty, CAI itp nie chodzi koniecznie o mega przyrost mocy ale o zdecydowanie lepszy przebieg krzywych wykresów..
www.mt.radom.pl
www.bestiales.pl

#6 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 29 września 2010 - 20:05

..stosując sportowe wkładki, doloty, CAI itp nie chodzi koniecznie o mega przyrost mocy ale o zdecydowanie lepszy przebieg krzywych wykresów..


tyle ze wykres byl poszarpany na wkladce - na seryjnym filtrze wykres byl bardziej wygladzony.




 


#7 OFFLINE   AndrzejMT

AndrzejMT

    LOB'rmscher

  • 207 postów
  • Dołączył: 15-06-2006
  • Skąd: Radom

Napisany 29 września 2010 - 21:08

..ehhh - walka z wiatrakami..
..Wykresy będą poszarpane jak układ nie będzie sobie radził z wiekszą ilościa powietrza itp.. Taki własnie wykres świadczy na 100% o jakimś być może banalnym defekcie, zasyfiony przepływomierz, nieszczelny układ, sondy, czujnik, nawet kable VN itp itd.. Możliwosci jest wiele, ale w zyciu na 100% sprawnym silniku i jego elektronice nie widziałem porwanego wykresu po włożeniu wkładki.. :)
www.mt.radom.pl
www.bestiales.pl

#8 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 29 września 2010 - 21:15

niech Bartus wrzuci wykres to oblookasz




 


#9 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 30 września 2010 - 06:50

pamietam ze rozmawiałem z pewnym panem.... poszerzał On kanały wlotowe/wylotowe w obudowie filtra powietrza.

#10 OFFLINE   Jarqz

Jarqz
  • 1 313 postów
  • Dołączył: 16-05-2008
  • Skąd: Konin / Kamienica
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 30 września 2010 - 11:04

CAI itp


Sory za OT ale ten cały CAI to są, jak rozumiem, rury dolotowe mające umiejscowić stożek w jakimś chłodnym miejscu? Myślicie, że da to lepszy efekt niż stożek zabudowany ze zrobionym dolotem?

#11 OFFLINE   AndrzejMT

AndrzejMT

    LOB'rmscher

  • 207 postów
  • Dołączył: 15-06-2006
  • Skąd: Radom

Napisany 30 września 2010 - 11:43

..Myśle ze jak go szczelnie zamkniesz w seryjnej puszcze i zadbasz o konkretny chwyt powietrza to bedzie ok, nie wiem tylko jak z odpowiednia wielkoscia samego filtra i jego upchniecie w seryjnej puszce..
www.mt.radom.pl
www.bestiales.pl

#12 OFFLINE   Jarqz

Jarqz
  • 1 313 postów
  • Dołączył: 16-05-2008
  • Skąd: Konin / Kamienica
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 30 września 2010 - 12:35

No większego już tam nie zmieszczę.

#13 OFFLINE   Bartus

Bartus
  • 252 postów
  • Dołączył: 05-03-2008
  • Skąd: Łęczyca
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 02 października 2010 - 17:01

Jutro wrzuce wykres :)