Wymiana filtra paliwa 2.5TD
#1 OFFLINE
Napisany 23 września 2010 - 16:37
Zakupiłem HART (ok. 27zł), ponoć dosyć dobre filtry, notabene w ASO Trax krzyknęli mi dzisiaj 270zł
Czy ktoś wie jak poprawnie wykonać procedurę zmiany tego filtra, jest on wykręcany, to wiem, więc wykręcam, wkręcam nowy i jak odpowietrzyć układ ? Tą śrubą na górze ? Czy jakoś za przelewami, powrotem ?
Z góry dzięki za porady
Można zamknąć, filtr wymieniony, trzeba tylko uważać żeby nie ułamać zaczepu kabla od podgrzewacza, po za tym rutynowo. Napełnić nowy filtr ropą, odpalić autko, dać na te 2-3tys obr poczekać 45sek. Przejechać się ze 2km na wyższych obrotach i jest super. Autko ciągnie dużo lepiej i ustało bujanie silnikiem.
#2 OFFLINE
Napisany 25 września 2010 - 19:56
odpalić autko, dać na te 2-3tys obr poczekać 45sek. Przejechać się ze 2km na wyższych obrotach i jest super. Autko ciągnie dużo lepiej i ustało bujanie silnikiem
.
tego raczej nie polecam robic na zimnym silniku wystarczy zalać nówkę ropką wkręcić go w swoje miejsce potem odpalić autko i odkręcić tą górną śrubkę na klucz 10 i czekać aż zejdzie powietrze i poleci czysty ON, można też podczas odpalania odkręcić tą śrubkę.
#3 OFFLINE
Napisany 25 września 2010 - 20:31
tego raczej nie polecam robic na zimnym silniku wystarczy zalać nówkę ropką wkręcić go w swoje miejsce potem odpalić autko i odkręcić tą górną śrubkę na klucz 10 i czekać aż zejdzie powietrze i poleci czysty ON, można też podczas odpalania odkręcić tą śrubkę.
mozna zalac filtr i odpalic silnik a on sam sie odpowietrzy ,ja tak zrobilem i nie bylo problemu ale tez mozzna srubke odkrecic i nie zasazkodzi taka procedura
#4 OFFLINE
Napisany 25 września 2010 - 20:47
#5 OFFLINE
Napisany 25 września 2010 - 21:33
#6 OFFLINE
Napisany 28 grudnia 2010 - 22:52