Sprawdzenie pomiarów sekwencji
#61 OFFLINE
Napisany 21 września 2010 - 09:54
#62 OFFLINE
Napisany 21 września 2010 - 09:57
He no offence, nie o to chodzi, po co wstawiać zewnętrzny czujnik temperatury, który nie wiadomo czy będzie obsługiwany przez sterownik, skoro od 2,5 roku jeździ jak trzeba na tym co jest. A że Lukaboss chce dorobić kompensacje niech po prostu połączy drugą listwę z wężykiem do mapsensora i będzie git.
nie jezdzi jak trzeba bo mu sie wtryski zapetlaja:)
#63 OFFLINE
Napisany 21 września 2010 - 09:57
nie jezdzi jak trzeba bo mu sie wtryski zapetlaja
Kompensacja to naprawi czy problem lezy gdzie indziej ??
#64 OFFLINE
Napisany 21 września 2010 - 10:02
Tak jak pisałem w 1 poście, trzeba zrobić test 1,2,3 do odcięcia i wtedy będzie wiadomo, jaki czas wtrysku gazu, do ilu spada ciśnienie i co z tym dalej robić
#65 OFFLINE
Napisany 21 września 2010 - 10:03
Zrobie tak jak kolega bula86 podpowiada. Jest to szybsze rozwiazanie. Jezli cos bedzie nie tak itp zrobie jak radzi kolega itor
Kompensacja to naprawi czy problem lezy gdzie indziej ??
gdzie indziej - w regulacji mnoznika
#66 OFFLINE
Napisany 21 września 2010 - 10:04
Wtryski zapętlone tzn. że ciśnienie siada, przy nachyleniu 0 nie sądzę, żeby dysze były za małe. Reduktor nie wyrabia, może brudny, albo po prostu za słaby do 170 koni. Kompensacja nie ma nic do tego akurat
A to ze prawdopodobnie reduktor popuszcza bokiem o czym pisalem wczesniej i przy zalaczeniu czuc gaz moze miec powiazanie ze siada cisnienie ??
albo po prostu za słaby do 170 koni
niby do 250 jest.
gdzie indziej - w regulacji mnoznika
Pierw zepne to do kupy, pozniej pomozecie mi najwyzej dobrac parametry.
Bylem wczoraj u gazownika w miescie po weze. Pokazuje mu moj waz co idzie z wtrysow w kolektor dolotowy (ma on chyba 6mm gruby paliwowy). On mi pokazuje swoj 5 albo 4mm gazowy juz nie pamietam i mowi ze montuje takie do kazdego auta. Czy to przypadkiem nie jest bledne rozwiaznie ?? czy taki waz nie zwezal by u mnie porzeplywu ?? Pytanie z czystej ciekawosci bo waz kupilem ale nie wiem czy jest sens go montowac skoro ma mniejsza srednice przeplywu.
#67 OFFLINE
Napisany 21 września 2010 - 13:20
Nic nie będzie zwężać, dysze we wtryskach mają mniej jak 3mm, więc wężyk 4mm jest jak najbardziej ok.Bylem wczoraj u gazownika w miescie po weze. Pokazuje mu moj waz co idzie z wtrysow w kolektor dolotowy (ma on chyba 6mm gruby paliwowy). On mi pokazuje swoj 5 albo 4mm gazowy juz nie pamietam i mowi ze montuje takie do kazdego auta. Czy to przypadkiem nie jest bledne rozwiaznie czy taki waz nie zwezal by u mnie porzeplywu Pytanie z czystej ciekawosci bo waz kupilem ale nie wiem czy jest sens go montowac skoro ma mniejsza srednice przeplywu.
Dobrze powiedziane, niby, dlatego napisałem, żeby zrobić test 1,2,3 do odcięcia i wtedy będzie wszystko wiadomo.niby do 250 jest.
#68 OFFLINE
Napisany 21 września 2010 - 13:23
Nic nie będzie zwężać, dysze we wtryskach mają mniej jak 3mm, więc wężyk 4mm jest jak najbardziej ok.
U mnie jeden waz w sumie byl mocno zgnieciony przez kolektor co dopiero po rozebraniu zobaczylem czyli faktycznie nie ma to znaczenia.
Dobrze powiedziane, niby, dlatego napisałem, żeby zrobić test 1,2,3 do odcięcia i wtedy będzie wszystko wiadomo.
Ok jak poskladam wszystko razem to porobie testy
#69 OFFLINE
Napisany 21 września 2010 - 14:05
Wiec sprawdzilem i utwierdzilem sie, ze moja opcja jest poprawna,kompensacja ma wyrownac cisnienie miedzy listwami ale w samym wezu kompensacyjnym "najmniej sie dzieje" w czasie jazdy wiec pomiar cisnienia i temperatury bierzemy sprzed listwy,
Czujnik moze byc wpiety
-moze byc z kompensacji (kolega bula tez tak pisal)
-moze byc z przed listwy
Zdania sa podzielone, ale i obie opcje sa poprawne.
Naprawde niechce mi sie wklejac linkow cytatow itp
#70 OFFLINE
Napisany 21 września 2010 - 16:18
#71 OFFLINE
Napisany 21 września 2010 - 22:58
#72 OFFLINE
Napisany 22 września 2010 - 06:59
Zeby rozwiać wątpliwosci to powiem ze, ja słyszałem opinie taką iz gdyz poniewaz ciśnienie najlepiej brac z kompensacji bo jest najbardziej wiarygodne równowazac pracę układu, a temperature jak najblizej ale z przed listwy bo potem po przefrunięciu przez listwy zmienia sie temp. Sam zakładam cały trójnik z temp i ciśnieneim przed listwą bo nie chce mi sie kombinowac skoro tak jest dobrze i da sie ustawić. Jutro jak zdąze wrzucić instalke to wkleje mapy do korekty bo o ustawianiu pojęcia nie mam :pokoj:
cisnienie przed listwa zmienia sie w wiekszym stopniu zwlaszcza przy butowaniu niz w kompensacji wiec pomiar cisnienia bierzemy tez sprzed listwy ale kazdy niech robi jak uwaza
#73 OFFLINE
Napisany 22 września 2010 - 07:20
cisnienie przed listwa zmienia sie w wiekszym stopniu zwlaszcza przy butowaniu niz w kompensacji wiec pomiar cisnienia bierzemy tez sprzed listwy ale kazdy niech robi jak uwaza
To tez własne dlatego. Zeby miezyć to stałe w miare zrównowazone a nie zmienne, bo przeciez druga listwa jest tak samo istotna jak pierwsza a jej daleko o trójnika.
Zreszta ja i tak zakładam trójnik pomiarowy przed listwe . Napisałem tylko subiektywną opinie którą nieraz słyszałem. Dobra ide kręcić zeby na wieczór sie ze screenami map wyrobić
#74 OFFLINE
Napisany 22 września 2010 - 07:25
To tez własne dlatego. Zeby miezyć to stałe w miare zrównowazone a nie zmienne, bo przeciez druga listwa jest tak samo istotna jak pierwsza a jej daleko o trójnika.
Zreszta ja i tak zakładam trójnik pomiarowy przed listwe . Napisałem tylko subiektywną opinie którą nieraz słyszałem. Dobra ide kręcić zeby na wieczór sie ze screenami map wyrobić
no wlasnie chodzi o to zeby odczyt byl ze zmiennego cisnienia anie ze zrownowazonego przeciez podczas jazdy caly czas ono oscyluje a najbardziej oscyluje przed listwa a nie w kompensacji
#75 OFFLINE
Napisany 22 września 2010 - 07:40