Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Luz na kierownicy.


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
64 odpowiedzi na ten temat

#61 OFFLINE   darek2382

darek2382

    darek2382

  • 529 postów
  • Dołączył: 17-03-2008
  • Skąd: okolice Dębicy
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 12 maj 2013 - 17:04

jak znam opla to belka w dół


Przyglądałem się i pewnie będzie ciężko jej zmieścić koło kolektora wydechowego.
Trochę żałuje bo rok temu gość mi robił uszczelkę pod głowicą i mówiłem mu by przekłądnię wyjęli i przy okazji odwieźli gdzieś na regenerację, ale powiedzieli że nie trzeba. Może mieli już kogoś kto czekał w kolejce na warsztat.

#62 OFFLINE   Tuptus

Tuptus

    Tomek

  • 1341 postów
  • Dołączył: 12-08-2008
  • Skąd: Poznań
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 12 maj 2013 - 19:15

Mi mechanik powiedział że to jest robota masakra, i lepiej bym nie chciał tego robić :)

#63 OFFLINE   darek2382

darek2382

    darek2382

  • 529 postów
  • Dołączył: 17-03-2008
  • Skąd: okolice Dębicy
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 12 maj 2013 - 19:25

Mi mechanik powiedział że to jest robota masakra, i lepiej bym nie chciał tego robić :)


Też tak słyszałem i do podobnego wniosku doszedlem po oględzinach hehe
Może się i nie obyć bez ściągania kolektora wydechowego choć mogę się mylić

#64 OFFLINE   awhaker

awhaker

    Czytamy AWUHAKER... :D

  • 905 postów
  • Dołączył: 08-04-2012
  • Skąd: Koło
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.0i C30NE

Napisany 13 maj 2013 - 19:53

W 2.0 musiałem zdemontować wydech, pompę ABS'u i całą wężologie od góry. Więc domyślam się że w V6 będzie jeszcze milion innych rzeczy. A z tego co pamietam to kolega musiał silnik podnosić do góry;)

#65 OFFLINE   kjelon

kjelon
  • 487 postów
  • Dołączył: 10-05-2012
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 05 czerwiec 2017 - 22:21

Niedawno skasowałem luz na przekładni kierowniczej śrubą do tego przeznaczoną. Wszystko było piknie, ale tylko przez miesiąc - luz i walenie przekładni na poprzecznych nierównościach wróciły. Myślałem, że może kontra się odkręciła i jakimś cudem śruba. Ale tak nie było, więc stwierdziłem, że dokręcę śrubę jeszcze z pół obrotu. No i szok - poszła z 1/4 obrotu i koniec - jest dokręcona na maksa, więcej nie pójdzie. Luz zniknął, kierownica chodzi płynnie, odbija, więc generalnie jest ok. Zastanawia mnie tylko, czemu po pierwszej kasacji luzu problem powrócił. I mam dziwne przeczucie, że teraz trochę pojeżdżę i będzie to samo. Macie jakieś pomysły?