Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Wymiana parownika i wtryskiwaczy na MAGIC III


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
55 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   itor

itor

    LPG! NIE DLA IDIOTOW!

  • 375 postów
  • Dołączył: 01-06-2010
  • Skąd: bezdomny

Napisany 28 września 2010 - 17:59

już wszystko zamątowane ale teraz najgorsze ustawienie ciśnienia parownika,ale nie wiem jak do tego się zabrać ponieważ jak odkręcam i dokręcam srube naparowniku to nić się nie dzieje właczam autokalibracje i wyskakuje za małe ciśnienie 0.45bar może jest to wina ustawienia czujnika cisnienia kolektora i czujnika cisniena mam obydwa ustawione na AC-PS-O1 tak jak ustawił gazownik nie wiem czy ustawienia są prawidłowe :confused:
:(


przejdz na GG 3897209

#42 OFFLINE   andrzej84

andrzej84
  • 312 postów
  • Dołączył: 18-06-2009
  • Skąd: opole

Napisany 28 września 2010 - 18:35

przejdz na GG 3897209


nie mam gg

#43 OFFLINE   itor

itor

    LPG! NIE DLA IDIOTOW!

  • 375 postów
  • Dołączył: 01-06-2010
  • Skąd: bezdomny

Napisany 28 września 2010 - 19:38

nie mam gg


zainstaluj

#44 OFFLINE   Florek

Florek
  • 1 254 postów
  • Dołączył: 14-03-2007
  • Skąd: ELE
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 28 września 2010 - 20:12

Ciśnienie gazu reguluj podczas pracy silnika na gazie. Nawet niech mnożnik będzie na 1 podczas regulacji ciśnienia (nowy komp etc.) tylko, niech będzie "odbiór" gazu przez wtryskiwacze i "dostawa" przez otwarte elektrozawory. Dobrze masz MAP i Pressure podłączone na czujniku - tzn. odpowiednie wężyki na odpowiednich króćcach??

#45 OFFLINE   andrzej84

andrzej84
  • 312 postów
  • Dołączył: 18-06-2009
  • Skąd: opole

Napisany 29 września 2010 - 16:19

Ciśnienie gazu reguluj podczas pracy silnika na gazie. Nawet niech mnożnik będzie na 1 podczas regulacji ciśnienia (nowy komp etc.) tylko, niech będzie "odbiór" gazu przez wtryskiwacze i "dostawa" przez otwarte elektrozawory. Dobrze masz MAP i Pressure podłączone na czujniku - tzn. odpowiednie wężyki na odpowiednich króćcach??


tak myślę ze wszystko jest dobrze podłączone ale na wszelki wypadek wrzucę fotki , jak zaczełem regulować tą śrubę od parownika tak teraz nie mam w ogóle ciśnienia :confused:

#46 OFFLINE   itor

itor

    LPG! NIE DLA IDIOTOW!

  • 375 postów
  • Dołączył: 01-06-2010
  • Skąd: bezdomny

Napisany 29 września 2010 - 18:02

tak myślę ze wszystko jest dobrze podłączone ale na wszelki wypadek wrzucę fotki , jak zaczełem regulować tą śrubę od parownika tak teraz nie mam w ogóle ciśnienia :confused:


elektrozawor przed magicem zalozyles zgodnie ze strzalka?

#47 OFFLINE   andrzej84

andrzej84
  • 312 postów
  • Dołączył: 18-06-2009
  • Skąd: opole

Napisany 29 września 2010 - 18:31

elektrozawor przed magicem zalozyles zgodnie ze strzalka?


tak zaworem do góry
dałem starą cewke od silvera ponieważ nie musiałem obcinać przewodu tak jak to widać na zdjęciach

od prawej strony idzie przewód do parownika a dolny ze strzałka od butli

#48 OFFLINE   itor

itor

    LPG! NIE DLA IDIOTOW!

  • 375 postów
  • Dołączył: 01-06-2010
  • Skąd: bezdomny

Napisany 29 września 2010 - 18:44

tak zaworem do góry
dałem starą cewke od silvera ponieważ nie musiałem obcinać przewodu tak jak to widać na zdjęciach

od prawej strony idzie przewód do parownika a dolny ze strzałka od butli


czyli strzalka w strone parownika?
jesli w strone parownika to OK

teraz zrob tak rozgrzej auto na benzynie tak by parownik byl cieply, potem daj +12V z aku na wielozawor butli i elektrozawor przed reduktorem, i sprawdz czy leci gaz odkrecajac waz od jednej z listew

moze byc tak ze cewka z silvera nie poradzi sobie z trzpieniem eletrozaworu

#49 OFFLINE   andrzej84

andrzej84
  • 312 postów
  • Dołączył: 18-06-2009
  • Skąd: opole

Napisany 29 września 2010 - 19:10

czyli strzalka w strone parownika?
jesli w strone parownika to OK

teraz zrob tak rozgrzej auto na benzynie tak by parownik byl cieply, potem daj +12V z aku na wielozawor butli i elektrozawor przed reduktorem, i sprawdz czy leci gaz odkrecajac waz od jednej z listew

moze byc tak ze cewka z silvera nie poradzi sobie z trzpieniem eletrozaworu


własnie jak mi pisałeś robiłem auto kalibracje i dalej wyskakuje za słabe ćisnienie

cewka z silvera powinna sobie poradzić z trzpieniem z valtek poniewaz trzpień jest nie co mniejszy

do tego elektrozawór to obojętnie do którego podłaczyć ten +

a tak to wyglada w ustawieniach ?

#50 OFFLINE   itor

itor

    LPG! NIE DLA IDIOTOW!

  • 375 postów
  • Dołączył: 01-06-2010
  • Skąd: bezdomny

Napisany 29 września 2010 - 19:37

własnie jak mi pisałeś robiłem auto kalibracje i dalej wyskakuje za słabe ćisnienie

cewka z silvera powinna sobie poradzić z trzpieniem z valtek poniewaz trzpień jest nie co mniejszy

do tego elektrozawór to obojętnie do którego podłaczyć ten +

a tak to wyglada w ustawieniach ?


jesli na cewce nie jest wyraznie opisane ktory to + a ktory - to obojetnie byleby z jednego kabla byl wziety + dla wielozaworu i elektrozaworu i z jednego kabla - dla wielozaworu i elektrozaworu

dysze jakie masz?

sprawdz podlaczenie rurek do mapsensora pod Pressure podlaczona powinna byc rurka od trojnika pomiarowego pod Map rurka idaca od kolektora ssacego moze dales na odwrot?

#51 OFFLINE   andrzej84

andrzej84
  • 312 postów
  • Dołączył: 18-06-2009
  • Skąd: opole

Napisany 29 września 2010 - 20:06

jesli na cewce nie jest wyraznie opisane ktory to + a ktory - to obojetnie byleby z jednego kabla byl wziety + dla wielozaworu i elektrozaworu i z jednego kabla - dla wielozaworu i elektrozaworu

dysze jakie masz?

sprawdz podlaczenie rurek do mapsensora pod Pressure podlaczona powinna byc rurka od trojnika pomiarowego pod Map rurka idaca od kolektora ssacego moze dales na odwrot?


ok to tak dysze rozwierciłem na 2.4mm

a ustawienia są ok


czyli jak podłączę ten + to elektrozawory powinny otworzyć przepływ gazu
a z tymi rurkami to podłączyłem raczej tak jak było w silverze

#52 OFFLINE   itor

itor

    LPG! NIE DLA IDIOTOW!

  • 375 postów
  • Dołączył: 01-06-2010
  • Skąd: bezdomny

Napisany 29 września 2010 - 20:12

ok to tak dysze rozwierciłem na 2.4mm

a ustawienia są ok


czyli jak podłączę ten + to elektrozawory powinny otworzyć przepływ gazu
a z tymi rurkami to podłączyłem raczej tak jak było w silverze


raczej? nie jestes laskaw sprawdzic?

#53 OFFLINE   andrzej84

andrzej84
  • 312 postów
  • Dołączył: 18-06-2009
  • Skąd: opole

Napisany 29 września 2010 - 20:43

raczej? nie jestes laskaw sprawdzic?


czyli tak dzisiaj sprawdziłem i to wyglada tak
myślę ze jest dobrze połaczona

#54 OFFLINE   andrzej84

andrzej84
  • 312 postów
  • Dołączył: 18-06-2009
  • Skąd: opole

Napisany 03 października 2010 - 10:37

raczej? nie jestes laskaw sprawdzic?


doszedłem do tego ta cewka od silvera była coś nie tak dzięki za rade:)
tylko teraz została regulacja
może kolega wie co to może byc jak u depnę przy 4000 zawiesza się i słychać trrrtrtrttrrtrtrtrt po chwili dostaje gaz i juz jest normalnie dodam ze miałem ten sam problem z silverem może elektrozawór w butli

#55 OFFLINE   itor

itor

    LPG! NIE DLA IDIOTOW!

  • 375 postów
  • Dołączył: 01-06-2010
  • Skąd: bezdomny

Napisany 03 października 2010 - 11:49

doszedłem do tego ta cewka od silvera była coś nie tak dzięki za rade:)
tylko teraz została regulacja
może kolega wie co to może byc jak u depnę przy 4000 zawiesza się i słychać trrrtrtrttrrtrtrtrt po chwili dostaje gaz i juz jest normalnie dodam ze miałem ten sam problem z silverem może elektrozawór w butli




bardzo mozliwe a skad te tratata z przodu czy z tylu?

#56 OFFLINE   andrzej84

andrzej84
  • 312 postów
  • Dołączył: 18-06-2009
  • Skąd: opole

Napisany 03 października 2010 - 21:52

bardzo mozliwe a skad te tratata z przodu czy z tylu?


z przodu jak gwałótownie dodaję gaz to przy 4000 0b. zacina się gaz słychać trtrtrtrrrrrr i po chwili dostaje pałera tak jakby elektrozawór to robił