2.0 16V montaż Blosa
#41 OFFLINE
#42 OFFLINE
Napisany 20 września 2011 - 08:40
#43 OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2014 - 20:15
Na chłopski rozum nie ma nic do gazu , ale wolę się upewnić.
#44 OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2014 - 22:28
na pewno większe spalanie. po za tym może szarpać falować itp aczkolwiek nie powinno się nic złego dziać.Jakie są konsekwencje takiej jazdy.
#45 OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2014 - 23:09
#46 OFFLINE
Napisany 26 sierpnia 2014 - 00:03
Jeden z użytkowników mówił że silnik robi korekty na podstawie wyników z przepływki , ale szczerze mówiąc nie rozumiem jakie.
z grubsza ECU na podstawie ilości przepływającego powietrza dobiera ilość paliwa do cylindrów:D
#47 OFFLINE
Napisany 26 sierpnia 2014 - 16:18
Dlaczego będzie większe spalanie?
o właśnie dlatego
z grubsza ECU na podstawie ilości przepływającego powietrza dobiera ilość paliwa do cylindrów
#48 OFFLINE
Napisany 27 sierpnia 2014 - 16:09
#49 OFFLINE
Napisany 27 sierpnia 2014 - 16:20
Tak jak radziliście wszystko założone. Teraz tylko znaleźc gazownika z analizatorem spalin by mi to wyregulował. Na razie na słuch i jeździ bardzo przyzwoicie. Jedynie mój stag 2 ma jakieś odpały i przerzuca na benzyne mimo że świeci się zielona lampka sugerująca jazde na gazie. Doprowadza mnie to do szału.
instalację II generacji to sobie sam wyreguluj:D
#50 OFFLINE
Napisany 30 sierpnia 2014 - 02:47
#51 OFFLINE
Napisany 30 sierpnia 2014 - 14:03
#52 OFFLINE
Napisany 30 sierpnia 2014 - 15:26
#53 OFFLINE
Napisany 15 października 2014 - 22:54
#54 OFFLINE
#55 OFFLINE
Napisany 16 października 2014 - 22:08
Gazownicy nie chcą się podejmować ;( Czy ktoś wie jak to regulować na wskazaniach z opcoma ?
#56 OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2014 - 12:51
Podepnę się bo będę montował BLOSA u siebie w przyszłym tygodniu...
Mam Omegę od miesiąca, wszystko już w niej zrobiłem oprócz gazu.
Ma motor 2.0 16V 136KM.
Przyszedł czas na "odmulenie" autka...
A więc na chwilę obecną wyglądato tak pod maską:
http://www.fotosik.p...59c831d5cf.html
http://www.fotosik.p...7d9bdb4118.html
A chcę aby wyglądało tak jak u kolegi BRATEX.
Czyli tak:
http://www.fotosik.p...161d2f7546.html
Jak widać mój "komputer" to emulator Lambdy i niech mu tak zostanie
Mam jednak kilka pytań:
1. Jako, że auto kilka lat już jeździ na gazie dostanie nowy parownik.
Jeśli mogę kolegów poprosić o konkretny model parownika jaki najlepiej kupić,
który się dobrze sprawdza z Blosem.
2. Jaki stożek kupić ?
3. Jakie kolanka i gumy pokupić? (średnice). Bo długości sobie oczywiście poprzycinam.
4. Czy zamiast rury metalowej jak u kolegi BRATEX może być PCV?
5. I jak blosa wyregulować. Bo słyszałem, że jest jakaś "poprawiona" instrukcja regulacji a oryginalną można spalić w piecu
Oczywiście świece i przewody będą wymienione na takie jakie polecane są na forum
Prosiłbym o pomoc.
Oczywiście zdam fotorelację z montażu
#57 OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2014 - 13:27
No dobra to będę próbować , w ogóle możliwe jest to tak dobrze ustawić by nie było checków na gazie 2 generacji ?
Gazownicy nie chcą się podejmować ;( Czy ktoś wie jak to regulować na wskazaniach z opcoma ?
blosa to się reguluje na hamowni przez dopiłowanie gwizdka
#58 OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2014 - 14:39
#59 OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2014 - 15:37
#60 OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2014 - 19:53
No faktycznie Blosa już mam
Miałem w BMW E34 i w Escorcie i nigdy z nim nie miałem problemów. Też nic przy nim nie robiłem bo kupiłem już auta z Blosem. W moim ostatnim samochodzie Mazdzie 626 miałem sekwencję. I w zasadzie nie widzę różnicy w użytkowaniu. Za sekwencję krzyknięto mi 1300 zł. z robocizną
Blosa założę sobie sam tylko nie wiem jak go dobrze "wysterować". No i jaki parownik założyć. Auto od 8 lat na gazie więc ten biedny Zavoli co w nim siedzi już dawno pewnie nie trzyma standardów. Tym bardziej, że jest do 136 koni. A jak wiemy powinien być jakiś zapas