2.0 16V montaż Blosa
#21 OFFLINE
Napisany 27 września 2010 - 18:57
#22 OFFLINE
Napisany 27 września 2010 - 21:26
pskidu ten stożek do LPG pewnie mniej powietrza przepuszcza przez siebie i można gaz II gen na nim ustawić. Lepiej kup K&N:) pod warunkiem że masz blos jak nie to daruj sobie:)
Dzięki za info. Chce zaznaczyć, że nie chodzi mi tu o przyrost mocy... Tylko o dźwięk zasysającego powietrza
#23 OFFLINE
Napisany 27 września 2010 - 21:30
Dzięki za info. Chce zaznaczyć, że nie chodzi mi tu o przyrost mocy... Tylko o dźwięk zasysającego powietrza
jesli chodzi o dzwiek to mozesz smialo kupic ten z linku chociaz taki za 40 zeta z alledrogo bedzie tak samo buczal
#24 OFFLINE
Napisany 27 września 2010 - 21:34
jesli chodzi o dzwiek to mozesz smialo kupic ten z linku chociaz taki za 40 zeta z alledrogo bedzie tak samo buczal
Ten z linku to był przykład... W moim mieście nie ma zadnego sklepu oferującego tego typu filtry. W tyg podjadę do Wrocławia i zakupię w takim razie
Jeszcze jedno pytanie. Jak bym zamontował blosa (w przyszłości bo krucho z kasą teraz) to krokowy od gazu wypinam i bezpośrednio podpinam sie do blosa czy krokowiec zostaje ?
Pozdrawiam
#25 OFFLINE
Napisany 27 września 2010 - 21:40
Ten z linku to był przykład... W moim mieście nie ma zadnego sklepu oferującego tego typu filtry. W tyg podjadę do Wrocławia i zakupię w takim razie
Jeszcze jedno pytanie. Jak bym zamontował blosa (w przyszłości bo krucho z kasą teraz) to krokowy od gazu wypinam i bezpośrednio podpinam sie do blosa czy krokowiec zostaje ?
Pozdrawiam
krokowy wypinasz
#26 OFFLINE
#27 OFFLINE
Napisany 27 września 2010 - 21:55
Dzięki za pomoc!
Trzymaj sie!
ale podpowiem ci ze jak masz cisnienie na stozek to odloz troche kasy i kup sobie taki w karbonowej obudowie
#28 OFFLINE
Napisany 27 września 2010 - 22:29
ale podpowiem ci ze jak masz cisnienie na stozek to odloz troche kasy i kup sobie taki w karbonowej obudowie
Wtedy nie będę musiał odgradzać ciepłego powietrza z silnika ? Czy i tak przydało by się to zrobić ?
Dźwięk lepszy czy taki sam?
Oczywiście dolot zimnego i tak zrobię
Przepraszam za moje głupie pytania, ale nie siedzę w tym temacie
#29 OFFLINE
Napisany 05 października 2010 - 13:14
#30 OFFLINE
Napisany 05 października 2010 - 19:20
Pozdrawiam
#31 OFFLINE
#32 OFFLINE
#33 OFFLINE
Napisany 03 lutego 2011 - 12:40
#34 OFFLINE
Napisany 08 lutego 2011 - 09:09
co daje ten blos? I mam pytanko o jakich wymiarach kupić stożek jak możecie to podajcie jakiś link
http://www.corrado.c..._instrukcja.pdf
kolego tu mozna poczytac sobie a tak poważnie po założeniu blosa wszystko jest ok z elektronika chodzi mi o to że zrobiłem juz 18 tyś na blosie może to mało ale nie rozjechały mi sie jeszcze mapy i jak czytam jakie problemy mają koledzy na sekwencji to dla mnie jest to niepotrzebne wydawanie pieniążków dodam że srednie spalanie wynosi ok 13 l
pozdrawiam i życzę udanej lektury a co daje blos według mnie bezawaryjność
#35 OFFLINE
Napisany 08 lutego 2011 - 11:33
#36 OFFLINE
Napisany 08 lutego 2011 - 12:31
Dokładnie. Wcześnie były problemy z stabinościa obrotów i ze spalaniem. Po zalożeniu blosa i stożka ( nie miałem innej opcji na połaczenia blos + oryginalny filtr powietrza) wszystko ustabilizowało się. A regulacje blosa zrobiłem własnoręcznie U gazownika mam zamiar być tylko raz w roku na sprawdzenie szczelności i wymiane fitra. W planach mam jeszcze zamiar wymienić automatyczne przełączanie gazu na ręczne (pstryczek).
UOTE=kamerski;634595][url]jak czytam jakie problemy mają koledzy na sekwencji to dla mnie jest to niepotrzebne wydawanie pieniążków dodam że srednie spalanie wynosi ok 13 l
pozdrawiam i życzę udanej lektury a co daje blos według mnie bezawaryjność[/QUOTE]
I tu sie z kolegą zgadzam. Ale to tylko moje zdanie i kolegi kamerski
#37 OFFLINE
Napisany 09 lutego 2011 - 15:15
#38 OFFLINE
#39 OFFLINE
Napisany 09 lutego 2011 - 22:10
#40 OFFLINE
Napisany 09 lutego 2011 - 22:29
tyle, że trudno go zestroić.
Ja nie miałem problemu. Nie znam sie na tym kompletnie. Wyjeździłem 3 pełne zbiorniki z gazem i za 3 razem ustawiłem blosa odpowiednio. Wysłuchałem opinii jak ma pracować silnik i ile ma spalać żeby mu nie zaszkodzić. Na tej podstawie regulowałem blosa. Ale może to szczęśliwy traf