Padła elektryczna regulacja fotela
#1 OFFLINE
Napisany 28 sierpnia 2010 - 12:40
Dodam że przednia część chodzi jak należy a jakiś czas przed całkowitym zepsuciem tył szwankował (dopiero załapywał za którymś razem) Co jest uszkodzone i od czego by zacząć?
#2 OFFLINE
Napisany 28 sierpnia 2010 - 17:08
#3 OFFLINE
Napisany 01 października 2010 - 20:27
Witam. Mam problem z fotelem kerowcy a mianowicie nie działa mi podnoszenie tylnej części.
Dodam że przednia część chodzi jak należy a jakiś czas przed całkowitym zepsuciem tył szwankował (dopiero załapywał za którymś razem) Co jest uszkodzone i od czego by zacząć?
Witam
Podepnę się mam to samo tylko u mnie nie działa od kiedy mam Omege a mam ją dosyć krótko, da się jakoś na krótko sprawdzić działąnie silniczka? a i mam jeszcze jeden problem w fotelu kierowcy nie grzeją mi plecy a siedzisko grzeje i po chwili wywala bezpiecznik pomoże ktoś ?
#4 OFFLINE
Napisany 25 października 2010 - 22:17
Mianowicie będą nam potrzebne: śrubokręt krzyżak najlepiej krótki, nożyk, ew. śrubokręt płaski o cienkim ostrzu, smar penetrujący, odrobina czasu i samozaparcia
Sugerowana kolejność działań:
-odkręcić śrubę z przodu mocowania plastikowego boczka (trzeba palcem wymacać śrubę, jest ukryta głębiej w rogu siedzenia od dołu
-wyjąć cały boczek ze sterowaniem, zdjąć klawisze sterowania i odkręcić panel (boczek jest na dwóch zatrzaskach i założony jest uszkiem na tylną część fotela, klawisze trzeba DELIKATNIE podważyć cienkim śrubokrętem i zejdą bez problemu, panel jest przykręcony paroma śrubkami)
- rozpiąć panel sterowania fotelem tak aby był dostęp do kabli i ścieżek (znów cienki srubokręt i wyczucie przydatne, trzeba rozpiąć wszystkie klipsy trzymające w kupie panel)
-w tym miejscu sugeruję wyjęcie bezpiecznika foteli (czwarty od prawej w dolnym rzędzie), przyda się to do rozpinania osłony przełącznika od regulacji danej funkcji fotela, mnie udało się przypadkiem zrobić zwarcie i wywalić bezpiecznik (delikatnie zdjąć osłonę podważając ją delikatnie z każdej strony)
- po zdjęciu góry przełącznika ukazują nam się mikro styki, sugeruję nie pchać do nich nic ostrego, oraz metalowego i uważać na mały element w kształcie literki U, ponieważ lubi się wysunąć i zablokować mikrostyki
- włożyć bezpiecznik z powrotem do gniazda i delikatnie palcem lub czymś niemetalowym zewrzeć osobno jeden a potem drugi mikro styk, jak fotel zaskoczy to znaczy że silniczki sterowania są ok, a tylko styki zaśniedziały lub się zabrudziły. Ja zalałem wszystko smarem w stylu WD i poruszałem wajchą w obie strony celem utrwalenia efektu
- na koniec może warto wszystko przeczyścić co powinno zapewnić długą, bezproblemową i wygodną eksploatację fotela od strony sterowania
- cieszyć się z działającego fotela z regulacją jak w klasie business
Próba zwierania pojedynczego mikro styku pozwala na sprawdzenie czy z jego strony nastąpiła awaria, jest to moim zdaniem bezpieczny sposób na sprawdzenie działania elektryki fotela. Wszelkie sprawdzanie radzę robić bardzo delikatnie, ponieważ mocowanie dźwigni sterującej mikro stykami jest dość delikatne i łatwo je uszkodzić.
W razie problemów pisać...
#5 OFFLINE
Napisany 19 grudnia 2010 - 22:23
Prawie w żadnym kierunku nie działa poprawnie, trzeba kilka razy próbować a góra dół wogóle
#6 OFFLINE
Napisany 19 grudnia 2010 - 22:27
Dać ogłoszenie do działu kupię, Allegro ewentualnie ASOgdzie można cały taki panel do sterowania kupić
#7 OFFLINE
Napisany 19 grudnia 2010 - 22:29
#8 OFFLINE
Napisany 28 sierpnia 2012 - 12:27
Jakieś porady jak obniżyć ten fotel i poprawić działanie fotela kierowcy?
#9 Guest_burnswrc_*
Napisany 05 czerwca 2015 - 16:59