Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

Mbc 2.5 td


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
62 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   ALI

ALI

    R6/2.8.1/Manual

  • 1496 postów
  • Dołączył: 24-09-2008
  • Skąd: RACIBÓRZ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 05 luty 2011 - 14:30

Popraw program w partiach obrotów, w których mu brakuje paliwa.

to chyba nic nie da. szukałem po necie i nawet taki koleś serek ma bmw tds 220km i turbo na 1.2 bar ustawione wiec nie wiem.


no innej drogi nie ma, chyba żeby dolewać benki do on :p

podnosząc ciśnienie dostarczasz powietrza które jest potrzebne do spalania większej dawki paliwa :p
im zimniejsze to powietrze tym również jest go więcej co skłania do powiększenia ic..
przed tym warto zainwestować w dużą chłodnicę oleju i podstawkę filtra z termostatem z tds'a bo nie wiem czy w omedze jest..
idąc dalej bardzo dobrym rozwiązaniem jest natrysk na denka którego chyba też omedze nie dali..
i tak w koło aż któraś korba puści :p
chyba żeby je wcześniej wymienić na mocniejsze i przy okazji rozbierania na zapas jakieś kute tłoki ;)

#42 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4322 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 05 luty 2011 - 16:12

idąc dalej bardzo dobrym rozwiązaniem jest natrysk na denka którego chyba też omedze nie dali..

niewiem jak 2,5 TD ale 2,5 DTI ma natrysk na denko co więcej ma dookólny system chłodzenia tłoka

#43 OFFLINE   bsje27

bsje27

    3.0dti hybryda

  • 1015 postów
  • Dołączył: 02-01-2010
  • Skąd: Wola Zdakowska o/Mielca
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 05 luty 2011 - 17:31

2.5TD ma

#44 OFFLINE   ALI

ALI

    R6/2.8.1/Manual

  • 1496 postów
  • Dołączył: 24-09-2008
  • Skąd: RACIBÓRZ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 05 luty 2011 - 23:05

2.5TD ma


a mogę wiedzieć na jakiej podstawie tak twierdzisz ??

z moich info. wynika że tds owszem ma, ale w omedze trochę okroili silnik..

#45 OFFLINE   bsje27

bsje27

    3.0dti hybryda

  • 1015 postów
  • Dołączył: 02-01-2010
  • Skąd: Wola Zdakowska o/Mielca
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 06 luty 2011 - 00:04

a mogę wiedzieć na jakiej podstawie tak twierdzisz ??

z moich info. wynika że tds owszem ma, ale w omedze trochę okroili silnik..


kolego rozbierałem silnik z omy 2.5td 95rok i pod kazdym tłokiem były takie rurki olejowe które właśnie podawały olej od spodu tłoka na jego denko, 2.5tds miał identyczne.

chyba że się mylę, że to słuzy do czegoś innego

#46 OFFLINE   ALI

ALI

    R6/2.8.1/Manual

  • 1496 postów
  • Dołączył: 24-09-2008
  • Skąd: RACIBÓRZ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 06 luty 2011 - 10:09

to służy dokładnie do tego o czym piszesz, tyle że mogłeś mieć silnik zmieniony na silnik z bmw który był na 100% w to wyposażony, a czy to było w każdym silniku 2,5td omegi nie jestem pewien..
osobiście nie przepadam za zapachem ON i staram się unikać diesli jak mogę, stąd też brak wiedzy o wyposażeniu tego silnika..

#47 OFFLINE   Boss.p21

Boss.p21
  • 136 postów
  • Dołączył: 20-01-2008
  • Skąd: Wrocław

Napisany 19 luty 2011 - 21:51

Jak chcesz uporac sie z brakiem paliwa na wysokich obrotach proponuje zamontowanie pompy paliwowej do zbiornika która podaje paliwo na weże pod większym cisnieniem to powinno wyeliminowac brak paliwa. Oczywiście do pewnego stopnia albo jest inna opcja poprostu pompa nie daje rady bo tez tak moze byc
hehehehe

#48 OFFLINE   mapper

mapper

    9-5 2.3T 250km 400nm

  • 171 postów
  • Dołączył: 06-03-2010
  • Skąd: Poznań

Napisany 23 luty 2011 - 21:13

http://www.youtube.c...h?v=vIzzj4pK-RI ' class='bbc_url' title='Zewnętrzny link' rel='nofollow external'>

Filmik z przyspieszenia, tylko jak taki mróz to coś nie idzie jak trzeba i na OO jechała:P jak bedzie cieplej to nagram 2 film. Szkoda ze niemam innej omy po chipie na porównanie w okolicy.

#49 OFFLINE   Boss.p21

Boss.p21
  • 136 postów
  • Dołączył: 20-01-2008
  • Skąd: Wrocław

Napisany 23 luty 2011 - 21:16

Powiem ci ze mam kolecia Wilka z forum tu z wroclawia tak jak pisal Phantom ma tam ladnie namodzone i zapitala bez udziwnien moze jest cos nie tak

#50 OFFLINE   mapper

mapper

    9-5 2.3T 250km 400nm

  • 171 postów
  • Dołączył: 06-03-2010
  • Skąd: Poznań

Napisany 23 luty 2011 - 21:33

jeszcze jedna żecz mnie zastanawia, ostatnio suchałem ome z 320tys przebiegu i prawie nie było słychać silnika, a moja klekota troche i nie wiem czemu. czy przestawiając pompę np o 1mm w którąś stronę powinna być różnica w pracy silnika? nie wiem do końca czy mam dobrze ustawiony kąt wtrysku bo niemam jak, a w OS kombinowałem i za chu.. nie wiem jak, na forum nie ma nigdzie opisane..

#51 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 23 luty 2011 - 21:40

Masz opisane w Sam naprawiam. Potrzebujesz miernik zegarowy. Ma być na 3.5 stopnia.
Jeśli klekota to możliwe, że sworzeń.
Moja ma licznikowe 371kkm i jest cisza.

#52 OFFLINE   mapper

mapper

    9-5 2.3T 250km 400nm

  • 171 postów
  • Dołączył: 06-03-2010
  • Skąd: Poznań

Napisany 23 luty 2011 - 21:52

sworzeń by pukał wiec odpada bo to inny dzwięk wrzucę filmik z praca silnika.

#53 OFFLINE   bzyku_2002

bzyku_2002

    200 parę KM i ciągle mało

  • 1525 postów
  • Dołączył: 09-09-2007
  • Skąd: Koczała ( Pomorze )
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 23 luty 2011 - 21:57

jeszcze jedna żecz mnie zastanawia, ostatnio suchałem ome z 320tys przebiegu i prawie nie było słychać silnika, a moja klekota troche i nie wiem czemu. czy przestawiając pompę np o 1mm w którąś stronę powinna być różnica w pracy silnika? nie wiem do końca czy mam dobrze ustawiony kąt wtrysku bo niemam jak, a w OS kombinowałem i za chu.. nie wiem jak, na forum nie ma nigdzie opisane..


Nie wiesz czy pompa przestawiona czy co? OS niczego nie wskora bo zapewne Twoja fura ma na liczniku chude 200.000km ale to jest na jedno kolo!!! Wiec czego sie spodziewasz, bo na pewno rakieta to nie bedzie:masakra:

#54 OFFLINE   mapper

mapper

    9-5 2.3T 250km 400nm

  • 171 postów
  • Dołączył: 06-03-2010
  • Skąd: Poznań

Napisany 23 luty 2011 - 21:59

może 200tys na koło ma ale oma jak widzi bmw to każde tnie ile sie da :D Dla porównania jechałem bmw 2.5 tds bo oglądałem z kumplem do kupna i szału nie robiła porobił bym bez problemu, więc sam niewiem.

#55 OFFLINE   Boss.p21

Boss.p21
  • 136 postów
  • Dołączył: 20-01-2008
  • Skąd: Wrocław

Napisany 23 luty 2011 - 22:31

ja mam nalatane 430tyś a chodzi tak jak by miała 200 tyś hehehehe

#56 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4322 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 24 luty 2011 - 09:50

jeszcze jedna żecz mnie zastanawia, ostatnio suchałem ome z 320tys przebiegu i prawie nie było słychać silnika, a moja klekota troche i nie wiem czemu. czy przestawiając pompę np o 1mm w którąś stronę powinna być różnica w pracy
silnika? nie wiem do końca czy mam dobrze ustawiony kąt wtrysku bo niemam jak, a w OS kombinowałem i za chu.. nie wiem jak, na forum nie ma nigdzie opisane..

wtryski i kąt, a we wtryskach ciśnienie szczególnie

#57 OFFLINE   rafi195

rafi195

    tylko 2.5TD :)

  • 1802 postów
  • Dołączył: 09-07-2009
  • Skąd: Chrzanów/Krzeszowice
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 24 luty 2011 - 17:55

http://www.youtube.c...h?v=vIzzj4pK-RI ' class='bbc_url' title='Zewnętrzny link' rel='nofollow external'>

Filmik z przyspieszenia, tylko jak taki mróz to coś nie idzie jak trzeba i na OO jechała:P jak bedzie cieplej to nagram 2 film. Szkoda ze niemam innej omy po chipie na porównanie w okolicy.


no około 11 sek 100km/h... to moja grubo poniżej 10 schodzi ...ale nagraj filmik i ja postaram się wrzucić..pozdrawiam

#58 OFFLINE   bzyku_2002

bzyku_2002

    200 parę KM i ciągle mało

  • 1525 postów
  • Dołączył: 09-09-2007
  • Skąd: Koczała ( Pomorze )
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 24 luty 2011 - 20:35

Ludzie co Wy za glupoty piszecie. Grobo poonirzej 10 to ile 9.75 pozniej ktos czyta takie glupoty i ch...uj go strzela ze jego 16 letnia Omega 2.5 TD "nie jedzie". Zejdzcie na ziemie auto ktore warzy 1600kg a niejednokrotnie 2000Kg i 130 parre kucy w serii przy nowym aucie wymiata wszystkie super bryki na drodze? Za takie wypowiedzi powinien byc automatyczny BAN

#59 OFFLINE   mapper

mapper

    9-5 2.3T 250km 400nm

  • 171 postów
  • Dołączył: 06-03-2010
  • Skąd: Poznań

Napisany 24 luty 2011 - 20:43

no dobra na filmiku wychodzi 11s ale na filmiku widać ze na 1 i 2 biegu nie byłą pociśnięta do końca tylko dużo szybciej zmieniane biegi i 100 już na 4 biegu a mogłem spokojnie zrobić ja na 3. W filmie nie chodzi o przyspieszenie 0-100 tylko ogólnie pokazać jak przyspiesza. Gdyby na każdym biegu ja przeciągnoł wyżej na obrotach i lepszy start to czas by wyszedł lepszy.

#60 OFFLINE   rafi195

rafi195

    tylko 2.5TD :)

  • 1802 postów
  • Dołączył: 09-07-2009
  • Skąd: Chrzanów/Krzeszowice
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 24 luty 2011 - 21:08

byc automatyczny BAN


tak to se do st...rej pisz..po co się udzielać..weź lepiej po ciężkiej dołującej pracy siądź przed telewizorem i se piwo ciachnij jak masz tak pisać..