Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

4 walki ssace


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
8 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   hubertcht

hubertcht
  • 1 388 postów
  • Dołączył: 03-08-2009
  • Skąd: Melksham
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 17 sierpnia 2010 - 22:51

witam,slyszalem gdzies ze mozna zalozyc 4 walki ssace do 2.5 od 3.0

slyszla ktos kiedys o takim modzie??

za odp. po co na co dziekuje.

#2 OFFLINE   Ziutek50

Ziutek50

    **** świat do góry nogami

  • 7 326 postów
  • Dołączył: 19-07-2009
  • Skąd: ES
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 17 sierpnia 2010 - 23:46

a ja myślałem że w V6 są 2 wałki ssące i 2 wydechowe...

#3 OFFLINE   hubertcht

hubertcht
  • 1 388 postów
  • Dołączył: 03-08-2009
  • Skąd: Melksham
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 17 sierpnia 2010 - 23:50

a ja myślałem że w V6 są 2 wałki ssące i 2 wydechowe...


no a chodzi oto ze mozna zalozyc 4 ssace.

#4 OFFLINE   bredo1

bredo1
  • 311 postów
  • Dołączył: 01-07-2008
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 18 sierpnia 2010 - 00:21

Gdzieś mi się obiło o uszy że w tych silnikach ponoć można zastosować wałki w dowolnej konfiguracji i będzie chodzić. Tylko że może z niskich obrotów nie mieć siły ale potem jest lepiej. Niech to ktoś potwierdzi.

#5 OFFLINE   ALI

ALI

    R6/2.8.1/Manual

  • 1 496 postów
  • Dołączył: 24-09-2008
  • Skąd: RACIBÓRZ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 18 sierpnia 2010 - 13:33

jestem pewien że na wolnych jeżeli będzie chodzić to bardzo niestabilnie, a dolny zakres strasznie straci na momencie wyżej może być lepiej, a nawet może przypominać japońską kosiarkę ;)


jak bym kiedyś zakładał turbinę lub kompresor do V'ki to na pewno sprawdził bym jak chodzi z 4 ssącymi G

#6 OFFLINE   hubertcht

hubertcht
  • 1 388 postów
  • Dołączył: 03-08-2009
  • Skąd: Melksham
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 18 sierpnia 2010 - 14:29

ja bede skladal niedlugo silnik wiec zaloze 4 xG.

ali a czemu dol bedzie slabszy??

#7 OFFLINE   ALI

ALI

    R6/2.8.1/Manual

  • 1 496 postów
  • Dołączył: 24-09-2008
  • Skąd: RACIBÓRZ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 18 sierpnia 2010 - 20:50

bo jak jest za "luźny" wydech to tak się dzieje, więc przypuszczam że tu będzie podobnie...

#8 OFFLINE   hubertcht

hubertcht
  • 1 388 postów
  • Dołączył: 03-08-2009
  • Skąd: Melksham
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 18 sierpnia 2010 - 21:03

bo jak jest za "luźny" wydech to tak się dzieje, więc przypuszczam że tu będzie podobnie...


zobaczymy jak to bedzie za kilka tygodni.

mam nadzieje ze te wolne obroty nie beda az takie zle.

#9 OFFLINE   henry

henry
  • 190 postów
  • Dołączył: 03-11-2006
  • Skąd: lubelskie

Napisany 19 sierpnia 2010 - 18:12

jestem pewien że na wolnych jeżeli będzie chodzić to bardzo niestabilnie, a dolny zakres strasznie straci na momencie wyżej może być lepiej, a nawet może przypominać japońską kosiarkę ;)


jak bym kiedyś zakładał turbinę lub kompresor do V'ki to na pewno sprawdził bym jak chodzi z 4 ssącymi G


tak informacyjnie 3,0 turbo(baza silnik opla) ktore saab zmotal na turbinie ma calkiem inne walki niz ktorekolwiek v6 opla
astra v6
serducho gsi irmscher