OLEJ, OLEJ, OLEJ...
#1 OFFLINE
Napisany 14 kwietnia 2007 - 21:55
CZY KTOŚ Z WAS JEST MI W STANIE RZECZOWO ODPOWIEDZIEĆ NA PYTANIA :
1. JAK SPRAWDZIĆ ILE MA BYĆ OLEJU HYDRAULICZNEGO W UKŁADZIE (DO KTÓREGO MOMENTU POWINNO SIĘ LAĆ) ? :
2. CO OZNACZA TO "OLMANGEL", POJAWIAJĄCE SIĘ CO JAKIŚ CZAS I ZNIKAJĄCE, PRZY ZAŁOŻENIU ŻE OLEJ ZALANY JEST WSZĘDZIE FULL ? :bad:
3. TO SAMO PYTANIE A'PROPO KOMUNIKATU "MOTOROL STAND" ? :evil:
DZIEKUJE Z GORY, ZA POZYTECZNE ODPOWIEDZI. :neutral:
POZDRAWIAM :drink:
#2 OFFLINE
Napisany 14 kwietnia 2007 - 22:02
CZEŚĆ.
CZY KTOŚ Z WAS JEST MI W STANIE RZECZOWO ODPOWIEDZIEĆ NA PYTANIA :
1. JAK SPRAWDZIĆ ILE MA BYĆ OLEJU HYDRAULICZNEGO W UKŁADZIE (DO KTÓREGO MOMENTU POWINNO SIĘ LAĆ) ? :
2. CO OZNACZA TO "OLMANGEL", POJAWIAJĄCE SIĘ CO JAKIŚ CZAS I ZNIKAJĄCE, PRZY ZAŁOŻENIU ŻE OLEJ ZALANY JEST WSZĘDZIE FULL ? :bad:
3. TO SAMO PYTANIE A'PROPO KOMUNIKATU "MOTOROL STAND" ? :evil:
DZIEKUJE Z GORY, ZA POZYTECZNE ODPOWIEDZI. :neutral:
POZDRAWIAM :drink:
PO PIERWSZE NIE KRZYCZ !
drukowane litery oznaczaja krzyk.
1. nakretka zbiorniczka od wspomaganie jest miarka. obejzyj ja dokladnie
2. uwalony czujnik albo przerwa w obwodzie- uzyj :szukaj2:
3. scisle powiazane z 2
#3 OFFLINE
Napisany 14 kwietnia 2007 - 23:32
Jestem po prostu zły, bo nie wiem co się dzieje a opcja "szukaj" i odpowiedzi jakie znajduję do niczego mi się nie przydają...
Może zapytam inaczej, to będzie trochę bardziej przejrzyste o co mi się rozchodzi ?
Jakiego oleju dotyczą komunikaty z kompa ?
Pozdrawiam
#4 OFFLINE
Napisany 14 kwietnia 2007 - 23:35
Oleju w silniku.Jakiego oleju dotyczą komunikaty z kompa ?
Jeśli masz dobry stran oleju w silniku i nadal pojawia ci sie komunikat to oznacza że padł ci czujnik poziomu oleju.
#5 OFFLINE
Napisany 15 kwietnia 2007 - 08:10
#6 OFFLINE
Napisany 15 kwietnia 2007 - 22:05
Te czujniki oleju umieszczone w misce olejowej nie padają - one chyba tak mają - kolejny patent opla, olej te komunikaty sikiem prostym olejowym ,
Chyba jednak nie dokońca, ponieważ jak do tej pory nigdy się nie pojawiało, aż do teraz.
Mam padnięte z przodu amortyzatory i parę razy przychaczyłem spodem jak mnie zachwiało. Oglądałem spód, ale nic tam się z wyglądu nie stało, jednak być może jest to jakoś powiązane ?
Druga rzecz, to olej mam na wskaźniku w połowie między min a max - czy jest możliwe, żeby przy takim poziomie już pokazywał, czy powinno być pod sam max ?
I czy inny olej (hydrauliczny) jest jakoś diagnozowany przez komp...?
Pozdrawiam serdecznie.
#7 OFFLINE
Napisany 15 kwietnia 2007 - 22:09
Te czujniki oleju umieszczone w misce olejowej nie padają - one chyba tak mają - kolejny patent opla, olej te komunikaty sikiem prostym olejowym ,
Chyba jednak nie dokońca, ponieważ jak do tej pory nigdy się nie pojawiało, aż do teraz.
Mam padnięte z przodu amortyzatory i parę razy przychaczyłem spodem jak mnie zachwiało. Oglądałem spód, ale nic tam się z wyglądu nie stało, jednak być może jest to jakoś powiązane ?
Druga rzecz, to olej mam na wskaźniku w połowie między min a max - czy jest możliwe, żeby przy takim poziomie już pokazywał, czy powinno być pod sam max ?
I czy inny olej (hydrauliczny) jest jakoś diagnozowany przez komp...?
Pozdrawiam serdecznie.
mi tez sie zapala przy polowie stanu.
olej hydrauliczny nie jest monitorowany
#8 OFFLINE
Napisany 15 kwietnia 2007 - 22:15
Druga rzecz, to olej mam na wskaźniku w połowie między min a max - czy jest możliwe, żeby przy takim poziomie już pokazywał, czy powinno być pod sam max ?
Będzie wyświetlało komunikat OELMANGEL, czasami - np. jak staniesz z/pod górkę lub krzywo to może Ci się pojawić MOTOROL STAND. Z resztą tego już doświadczyłeś. U mnie jak miałem w połowie to tak samo - raz ten, raz ten komunikat.
Dolej oleju i powinno być w porządku.
#9 OFFLINE
Napisany 16 kwietnia 2007 - 12:44
#10 OFFLINE
Napisany 09 maja 2007 - 20:43
Było tak jak opisywaliście.
Poniekąd przyznać muszę, że patent z tymi napisami jest w/g mnie dobry, bo strachu nagoni, zanim poziom spadnie do faktycznie krytycznego momentu i zapłonie kontrolka od ciśnienia oleju.
Dało mi to trochę czasu, żeby się spokojnie przygotować, czyli poczytać o olejach (Upffff, ale tego było) i spokojnie wymienić na o klasę lepszy...
Po wymianie i nalaniu do MAX", komunikaty zniknęły.
Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam. Eryk.
:grin:
#11 OFFLINE
Napisany 10 maja 2007 - 16:12
Komputer pokładowy oczywiście posiadam o zuzyciu klocków i o braku płynu do spryskiwaczy mnie np informuje
#12 OFFLINE
Napisany 10 maja 2007 - 18:58