Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

2,0 8v problem z gazem


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
58 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   ubocik

ubocik
  • 224 postów
  • Dołączył: 26-04-2009
  • Skąd: Płock

Napisany 19 sierpnia 2010 - 18:53

koledzy jednak oma pali coraz wiecej teraz wziela 17 tragedia bylem u gazownika powiedzial ze parownik jest szrot bo nie trzyma jakiegos cisnienia czy cos w tym stylu powiedzial ze mam instalacje lovato i powiedzial ze jak zaloze parownik spalanie sapdnie do 13 litrow bo one tak pala i powiedzial 300zł z zalozeniem i regulacja to cena jest dobra czy jest sens

#22 OFFLINE   itor

itor

    LPG! NIE DLA IDIOTOW!

  • 375 postów
  • Dołączył: 01-06-2010
  • Skąd: bezdomny

Napisany 19 sierpnia 2010 - 18:57

koledzy jednak oma pali coraz wiecej teraz wziela 17 tragedia bylem u gazownika powiedzial ze parownik jest szrot bo nie trzyma jakiegos cisnienia czy cos w tym stylu powiedzial ze mam instalacje lovato i powiedzial ze jak zaloze parownik spalanie sapdnie do 13 litrow bo one tak pala i powiedzial 300zł z zalozeniem i regulacja to cena jest dobra czy jest sens


A jaki reduktor ci zalozy?

#23 OFFLINE   Kesiaczek

Kesiaczek
  • 567 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Szczytno/Kielce

Napisany 19 sierpnia 2010 - 19:04

mnie ostatnio za landi powiedzieli 350 zł.

#24 OFFLINE   ubocik

ubocik
  • 224 postów
  • Dołączył: 26-04-2009
  • Skąd: Płock

Napisany 19 sierpnia 2010 - 20:12

powiedzial lovato bo cala instalacja jest lovato

#25 OFFLINE   kocyk

kocyk

    watching you

  • 9 202 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: SZ (Zabrze)
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 19 sierpnia 2010 - 20:39

cała instalacja - mocno powiedziane jak masz na śrubę:D , montujesz parownik jaki chcesz byle odpowiedniej mocy

   post-6508-0-52963300-1485200684.jpgUrbino 18
 

Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz. :p


#26 OFFLINE   ubocik

ubocik
  • 224 postów
  • Dołączył: 26-04-2009
  • Skąd: Płock

Napisany 19 sierpnia 2010 - 20:52

to tak zrobie wiesz nie wiem tak mi powiedzial to i ja wam powiedzialem a jakie opony bo widze ze twoja 12,5 pali

#27 OFFLINE   kocyk

kocyk

    watching you

  • 9 202 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: SZ (Zabrze)
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 19 sierpnia 2010 - 20:57

ja mam 195/65/15 teraz bylem nad morzem w trasie spaliła dokładnie 9,98 l/100 jak nie przekraczałem 120 - 2 dorosłe osoby + 2 dzieci i full bagażu

parownik mam taki http://allegro.pl/it..._z_filtrem.html

   post-6508-0-52963300-1485200684.jpgUrbino 18
 

Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz. :p


#28 OFFLINE   ubocik

ubocik
  • 224 postów
  • Dołączył: 26-04-2009
  • Skąd: Płock

Napisany 20 sierpnia 2010 - 18:15

ja dzisiaj zrobię foty swojego to ci pokaże bo umnie coś jest inaczej

ja mam cos takiego

#29 OFFLINE   kocyk

kocyk

    watching you

  • 9 202 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: SZ (Zabrze)
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 20 sierpnia 2010 - 21:03

trochę to prehistoryczne , identycznie takie coś miał mój znajomy w starej skodzie 105 , osobno parownik i osobno filtr z elektrozaworem , możesz założyć taki jak ja mam to jest to samo tylko w kupie więc z przyłączeniem nie powinno być problemu , albo zostawić ten filtr co masz i kupić taki sam jak mój tylko bez filtra http://allegro.pl/it...140km_f_ra.html

   post-6508-0-52963300-1485200684.jpgUrbino 18
 

Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz. :p


#30 OFFLINE   itor

itor

    LPG! NIE DLA IDIOTOW!

  • 375 postów
  • Dołączył: 01-06-2010
  • Skąd: bezdomny

Napisany 20 sierpnia 2010 - 21:07

trochę to prehistoryczne , identycznie takie coś miał mój znajomy w starej skodzie 105 , osobno parownik i osobno filtr z elektrozaworem , możesz założyć taki jak ja mam to jest to samo tylko w kupie więc z przyłączeniem nie powinno być problemu


przeciez to nie ma znaczenia czy w kupie czy osobno:)

#31 OFFLINE   kocyk

kocyk

    watching you

  • 9 202 postów
  • Dołączył: 01-03-2009
  • Skąd: SZ (Zabrze)
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 20 sierpnia 2010 - 21:31

no pewnie ze nie ma , ale to zawsze więcej klamotów pod maska :)

   post-6508-0-52963300-1485200684.jpgUrbino 18
 

Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz. :p


#32 OFFLINE   ubocik

ubocik
  • 224 postów
  • Dołączył: 26-04-2009
  • Skąd: Płock

Napisany 20 sierpnia 2010 - 21:50

dobra kupie ten bez filtra sam go wymienie nic sie nie stanie gazu nie roszczelnie itp i samemu probowac wyregulowac czy jak na analizator

#33 OFFLINE   Wicurek

Wicurek

    jeszcze tu bywam czasem

  • 338 postów
  • Dołączył: 07-11-2009
  • Skąd: Brzesko
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 20 sierpnia 2010 - 23:51

ubocik samemu ciężko jest dobrze wyregulować gaz lepiej niech się tym zajmie jakiś dobry majster od tego :)

#34 OFFLINE   Fascynat

Fascynat

    Omega - Świadomy Wybór.

  • 334 postów
  • Dołączył: 12-08-2010

Napisany 06 września 2010 - 11:26

ubocik


Nie łam się!
Moja 2.0 8v na sekwencji łyka 20 - 23L
I tez nie jestem w stanie temu zaradzic.

#35 OFFLINE   cezar

cezar
  • 194 postów
  • Dołączył: 03-11-2006
  • Skąd: Łódź
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0i 8v 20SE

Napisany 07 września 2010 - 05:55

Pomalutku
1 primo ile lat ma twój parownik , kiedy byl wymieniany filterek gazowy (ja jak pisałem wymieniam co max 15 tyś ale robię to sam)
2 primo jeśli parownik przeleciał 100 tyś km może zachodzić podejrzenie że membrana jest już twarda i kiepsko pracuje co wiąże się z zwiększonym apetytem na lpg.
3 primo jeśli posiadasz na lpg silnik krokowy (instalka II gen)to wywal go i zamontuj normalną śrubę regulacyjną ilości dostarczanego gazu.
4 primo zatankuj do pełna i reguluj co 100 km przykręcając śrubę do momentu gdy auto zacznie mniej palić ale będzie "jeździć" czyli nie stanie się mułem.
Analizatorem ustawiasz skład mieszanki a śrubą ilość gazu jaka przedostaje się do dolotu jak chcesz żeby kluska zbierała się jak lub podobnie jak na benie to odkręcasz śrubę aby paliła troszkę mniej przykręcasz ale na tyle aby silnik się nie dławił i tak aż trafisz w ustawienie optymalne.
Teraz będzie to trochę utrudnione ze względu na temperaturę zewnętrzną wiadomo im chłodniej tym więcej gazu wejdzie w butlę ale tak jak pisałem tankować do pełna i co 100 km regulować.
Fascynat w twoim przypadku to jakaś rzeźnia z tym spalaniem może stacja na której tankujesz albo stacje pompują ci opary a nie lpg ja tak kiedyś trafiłem i na 60 litrach ale to w Polonezie przejechałem 200 km.
Mnie w mieście pali max 15 , trasa teraz w niedziele trasa wawa-łódź 140 km zatankowałem do pełna 11 z małym haczykiem 3 osoby na pokładzie i pełen kufer.
Będę tankował teraz środę po przejechaniu 100 km to sprawdzę ile spali i napiszę.

Na liczniku mam przejechane 307 tysięcy
Omega 2.0 , Volvo XC 90 2.4 D5

#36 OFFLINE   Kesiaczek

Kesiaczek
  • 567 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Szczytno/Kielce

Napisany 07 września 2010 - 06:09

Miałam instalacje II geberacji ale gazownik przerobił mi na srube. na poczatka spalanie wychodziło w granicach 15-16l po miescie i 10 w trasie i zadne regulacje nie pomagały.Instalacja ma juz 7lat silnik z 400 tys przebiegu........mysle kaplica. ostatnio zaczełam robic hamulce i.........

Teraz spalanie wynosi 11-12l po miescie:D

takze w tych silnikach i instalicji ze sruba jest mozliwe normalne spalani:)

#37 OFFLINE   wojowojo

wojowojo
  • 42 postów
  • Dołączył: 06-03-2008
  • Skąd: Chełm

Napisany 15 września 2010 - 13:00

No to podpowiedz proszę jakiej produkcji masz reduktor bo sam się borykam z tym spalaniem w mojej 8?

#38 OFFLINE   ubocik

ubocik
  • 224 postów
  • Dołączył: 26-04-2009
  • Skąd: Płock

Napisany 16 września 2010 - 08:53

koledzy mi przed wymiana parownika po mieście spala 18 litrów gazu zero odejścia muł itp pojechałem do kolegi gazownika wymieniliśmy parownik na oryginał lovato samochód ożył na gazie spalanie spadło do 15,5 litra gazu ale bez regulacji bo dopiero za tysiąc kilometrów mam jechać to mi podepnie na analizator bo teraz powiedział ze nie ma sensu bo musi się wszytko ułożyć w parowniku i powiedział ze spadnie do 13 max 14 litrów po mieście :D

#39 OFFLINE   itor

itor

    LPG! NIE DLA IDIOTOW!

  • 375 postów
  • Dołączył: 01-06-2010
  • Skąd: bezdomny

Napisany 16 września 2010 - 09:41

ubocik


Nie łam się!
Moja 2.0 8v na sekwencji łyka 20 - 23L
I tez nie jestem w stanie temu zaradzic.


ile?????

#40 OFFLINE   maciek22 zd-wola

maciek22 zd-wola
  • 131 postów
  • Dołączył: 30-04-2009
  • Skąd: Marzenin k/Łasku

Napisany 16 września 2010 - 12:16

na sekwencji 20-23 to troszke za duzo.. wiec cos masz nie tak..:( mialem 2,0 8v i to na zwyklej instalacji i palila kolo 15 stu ale wcale jej nie zalowalem.. a po trasie w miare normalnej jezdzie kolo 11