2,0 8v problem z gazem
#21 OFFLINE
Napisany 19 sierpnia 2010 - 18:53
#22 OFFLINE
Napisany 19 sierpnia 2010 - 18:57
koledzy jednak oma pali coraz wiecej teraz wziela 17 tragedia bylem u gazownika powiedzial ze parownik jest szrot bo nie trzyma jakiegos cisnienia czy cos w tym stylu powiedzial ze mam instalacje lovato i powiedzial ze jak zaloze parownik spalanie sapdnie do 13 litrow bo one tak pala i powiedzial 300zł z zalozeniem i regulacja to cena jest dobra czy jest sens
A jaki reduktor ci zalozy?
#23 OFFLINE
#24 OFFLINE
#25 OFFLINE
Napisany 19 sierpnia 2010 - 20:39
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#26 OFFLINE
Napisany 19 sierpnia 2010 - 20:52
#27 OFFLINE
Napisany 19 sierpnia 2010 - 20:57
parownik mam taki http://allegro.pl/it..._z_filtrem.html
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#28 OFFLINE
Napisany 20 sierpnia 2010 - 18:15
ja mam cos takiego
#29 OFFLINE
Napisany 20 sierpnia 2010 - 21:03
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#30 OFFLINE
Napisany 20 sierpnia 2010 - 21:07
trochę to prehistoryczne , identycznie takie coś miał mój znajomy w starej skodzie 105 , osobno parownik i osobno filtr z elektrozaworem , możesz założyć taki jak ja mam to jest to samo tylko w kupie więc z przyłączeniem nie powinno być problemu
przeciez to nie ma znaczenia czy w kupie czy osobno:)
#31 OFFLINE
Napisany 20 sierpnia 2010 - 21:31
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#32 OFFLINE
Napisany 20 sierpnia 2010 - 21:50
#33 OFFLINE
Napisany 20 sierpnia 2010 - 23:51
#34 OFFLINE
Napisany 06 września 2010 - 11:26
Nie łam się!
Moja 2.0 8v na sekwencji łyka 20 - 23L
I tez nie jestem w stanie temu zaradzic.
#35 OFFLINE
Napisany 07 września 2010 - 05:55
1 primo ile lat ma twój parownik , kiedy byl wymieniany filterek gazowy (ja jak pisałem wymieniam co max 15 tyś ale robię to sam)
2 primo jeśli parownik przeleciał 100 tyś km może zachodzić podejrzenie że membrana jest już twarda i kiepsko pracuje co wiąże się z zwiększonym apetytem na lpg.
3 primo jeśli posiadasz na lpg silnik krokowy (instalka II gen)to wywal go i zamontuj normalną śrubę regulacyjną ilości dostarczanego gazu.
4 primo zatankuj do pełna i reguluj co 100 km przykręcając śrubę do momentu gdy auto zacznie mniej palić ale będzie "jeździć" czyli nie stanie się mułem.
Analizatorem ustawiasz skład mieszanki a śrubą ilość gazu jaka przedostaje się do dolotu jak chcesz żeby kluska zbierała się jak lub podobnie jak na benie to odkręcasz śrubę aby paliła troszkę mniej przykręcasz ale na tyle aby silnik się nie dławił i tak aż trafisz w ustawienie optymalne.
Teraz będzie to trochę utrudnione ze względu na temperaturę zewnętrzną wiadomo im chłodniej tym więcej gazu wejdzie w butlę ale tak jak pisałem tankować do pełna i co 100 km regulować.
Fascynat w twoim przypadku to jakaś rzeźnia z tym spalaniem może stacja na której tankujesz albo stacje pompują ci opary a nie lpg ja tak kiedyś trafiłem i na 60 litrach ale to w Polonezie przejechałem 200 km.
Mnie w mieście pali max 15 , trasa teraz w niedziele trasa wawa-łódź 140 km zatankowałem do pełna 11 z małym haczykiem 3 osoby na pokładzie i pełen kufer.
Będę tankował teraz środę po przejechaniu 100 km to sprawdzę ile spali i napiszę.
Na liczniku mam przejechane 307 tysięcy
#36 OFFLINE
Napisany 07 września 2010 - 06:09
Teraz spalanie wynosi 11-12l po miescie:D
takze w tych silnikach i instalicji ze sruba jest mozliwe normalne spalani:)
#37 OFFLINE
Napisany 15 września 2010 - 13:00
#38 OFFLINE
Napisany 16 września 2010 - 08:53
#39 OFFLINE
Napisany 16 września 2010 - 09:41
ubocik
Nie łam się!
Moja 2.0 8v na sekwencji łyka 20 - 23L
I tez nie jestem w stanie temu zaradzic.
ile?????
#40 OFFLINE
Napisany 16 września 2010 - 12:16