2,0 8v problem z gazem
#1 OFFLINE
Napisany 12 sierpnia 2010 - 17:13
i teraz mam dwa pytania ?
1. Co moge jeszcze zobaczyc z tym gazem zeby mniej palił ?
2.Czy jak odkrece ten wezyk od wlewu gazu to gaz wyleci ?
#2 OFFLINE
Napisany 12 sierpnia 2010 - 18:34
Witam mam jakiegos pecha do gazu w tym samochodzie wiec tak autko pali mi 16-17 litrów po miescie kola mam 225 na 45 R17 regenerowalem parownik miesiac bylo dobrze i od nowa co chwile zmieniam gazowniku rece rozkladaja bo juz nie wiedza co jest nie ktorzy mowia ze parownik powinien byc nowy bo regegeneracja nic nie daje samochod chodzi idealnie ładnie trzyma obroty nie szarpie nic kompletnie instalacja to lovato 1 generacji sruba i jeszcze jeden przykra sprawa facet tankował mi na orlenie gaz i jak wkladał pistolet wpadło te cale gniazdo od wlewu do srodka
i teraz mam dwa pytania ?
1. Co moge jeszcze zobaczyc z tym gazem zeby mniej palił ?
2.Czy jak odkrece ten wezyk od wlewu gazu to gaz wyleci ?
1.Zrób tak. Od razu mówię, że nie jestem zwolennikiem śruby. Zakręć tę śrubę na rurze do oporu. Potem odkręć o trzy pełne obroty. Poproś kogoś aby odpalił auto i trzymał obroty na 3000. Powoli odkręcaj śrubę a trzymający gaz niech da ci znać kiedy obroty pójdą do góry. Wtedy przestań kręcić. Ponownie odpal auto i na 3000 obrotów, zakręcaj śrubę powoli, aż obroty zaczną spadać. Potem odkręć śrubę o pół obrotu już na zgaszonym silniku. Pojeździj i zobacz jak teraz auto będzie się sprawować.
2.Nie wyleci ale na wszelki wypadek zakrec na butli zawor.
#3 OFFLINE
Napisany 12 sierpnia 2010 - 20:30
#4 OFFLINE
Napisany 12 sierpnia 2010 - 20:42
ten silnik było nie do zaje... i oszczędny ale w omie A (którą też śmigałem kilka lat) moja rada szkoda kasy i czasu na walkę z tym problemem bo w sumie jak przeliczysz kasę jaką włożysz na przeróbki to lepiej tankować lpg i jeździć bo i tak ci sie opłaca 1,95 za lpg a 4,75 za Bp
#5 OFFLINE
Napisany 12 sierpnia 2010 - 20:59
Płocku gdzie mamy orlen na miejscu gaz kosztuje 2,34zł
#6 OFFLINE
Napisany 13 sierpnia 2010 - 05:56
a 8v na standardowych paliła 9,5 trasa miasto do max 13 przy zabawie ale klimy to ona nie miała bo gazu nie było wiec silnik też nie był jakoś wielce obciążany
#7 OFFLINE
Napisany 16 sierpnia 2010 - 03:10
#8 OFFLINE
Napisany 16 sierpnia 2010 - 12:35
#9 OFFLINE
Napisany 16 sierpnia 2010 - 12:47
Niech Cie nie dziwi takie spalanie... sam osobiscie mialem taki silnik 2,0 8v i tez paliła po 15 gazu i to na oponach 185/65*15. a co dopiero na 17 i 225 rozmiar..
17 gazu to bardzo zly wynik i nie nalezy przechodzic nad takim spalaniem do porzadku dziennego bo jest ono nieprawidlowe
#10 OFFLINE
Napisany 17 sierpnia 2010 - 09:35
#11 OFFLINE
Napisany 17 sierpnia 2010 - 17:02
#12 OFFLINE
Napisany 17 sierpnia 2010 - 17:07
i jeżdżę 2,5 do 3,5 k obrotów, a czasem nawet cisnę do 5-ciu k, jak trza kogoś przegonić.
Moja Galeria >>>http://forum.omegakl...php?albumid=565
=======================================
#13 OFFLINE
Napisany 17 sierpnia 2010 - 17:37
#14 OFFLINE
Napisany 17 sierpnia 2010 - 17:45
i tu jest caly dylemat jezdze jak emeryt i tyle pali a jak by jej zaczol wciskac to juz nawet nie mysle ile by polknela jutro podjade zobacze ile nowy parownik i najwyzej zmienie dobre i te 3 litry co by spadło spalanie
Zregenerowac parownik i bedzie jak nowy.. a koszt o polowe mniejszy niz nowego a efekt ten sam.
#15 OFFLINE
Napisany 17 sierpnia 2010 - 17:56
#16 OFFLINE
Napisany 17 sierpnia 2010 - 19:16
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#17 OFFLINE
Napisany 17 sierpnia 2010 - 21:27
#18 OFFLINE
Napisany 17 sierpnia 2010 - 21:48
ale samochod ladnie sie wkreca
no ba ale jakim kosztem , jak parownik jest za słaby to bardzo zubaża mieszankę , powoduje to że wciskasz mocniej gaz niż przy jeździe na benzynie żeby silnik otrzymał więcej paliwa , co zwiększa spalanie a mieszanka i tak nie jest optymalna (szczególnie w instalacjach ze śrubą) , mało tego możesz z powodu jazdy na ubogiej mieszance przegrzać silnik
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#19 OFFLINE
Napisany 18 sierpnia 2010 - 08:12
#20 OFFLINE
Napisany 18 sierpnia 2010 - 17:21
Instalacja I generacji podaje zawsze tyle samo gazu do zasysanego powietrza, więc albo masz za dużo paliwa na niskich obciążeniach, albo za mało na wysokich. Możesz skręcić trochę śrubę to będzie paliło mniej, ale przy mocniejszym bucie będziesz sobie stopniowo wypalał zawory i tłoki. Chcesz żeby mniej paliło to przerób/przywróć na drugą generację i będzie lepiej.
Taka prawda, instalkę I generacji to można mieć w dużym fiacie albo jakims innym starociu z gaźnikiem, a nie we w miarę nowoczesnym silniku załadowanym elektroniką i dziesiątkami czujników.