Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Sierpniowy Spocik :)


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
41 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   konradbiker

konradbiker

    Czesci Omega i e39

  • 524 postów
  • Dołączył: 24-05-2009
  • Skąd: Bialystok
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 04 sierpień 2010 - 19:26

Jako że jest cisza na temat kolejnego spotu, proponuje cos zorganizować 28 lub 29.08 na koniec miesiące co by jak najwiecej ludzi sie zebrało i oprócz stałych bywalców przybyli nowi ludzie :), co koledzy na to ? Jakby pogoda była ładna mozna by gdzies jakiegos grilla zrobic :D. Trzeba zrobić tak żeby wiekszosci pasował termin, wiec jak ktoś ma jakieś inne propozycje to pisać i bedziemy ustalac :)

#2 OFFLINE   Gucio811

Gucio811
  • 22 postów
  • Dołączył: 22-02-2009
  • Skąd: Zabłudów
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 05 sierpień 2010 - 21:40

Jako że jest cisza na temat kolejnego spotu, proponuje cos zorganizować 28 lub 29.08 na koniec miesiące co by jak najwiecej ludzi sie zebrało i oprócz stałych bywalców przybyli nowi ludzie :), co koledzy na to ? Jakby pogoda była ładna mozna by gdzies jakiegos grilla zrobic :D. Trzeba zrobić tak żeby wiekszosci pasował termin, wiec jak ktoś ma jakieś inne propozycje to pisać i bedziemy ustalac :)


ja jak pisałem wcześniej:) jak mi się uda to zapadnę na chwile wiec nie będę się udzielał tylko będę obserwował:dziura: i jak już będzie ustalone gdzie i kiedy oraz co to zobaczymy może zapadnę na chwile lub trochę dłużej ;):D
więc ażeby się koledzy i koleżanki zaczęli udzielać w temacie wiec temu pisze:pokoj::jump::pokoj:

#3 OFFLINE   konradbiker

konradbiker

    Czesci Omega i e39

  • 524 postów
  • Dołączył: 24-05-2009
  • Skąd: Bialystok
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 06 sierpień 2010 - 22:27

Widze sporo chętnych na spota :pokoj::pokoj::pokoj:

#4 OFFLINE   dora2470

dora2470
  • 243 postów
  • Dołączył: 03-10-2009
  • Skąd: Bialystok

Napisany 07 sierpień 2010 - 14:24

w tym miesiącu spotów niema dopiero w następnym miesiącu. :)

#5 OFFLINE   rayian

rayian
  • 6 postów
  • Dołączył: 22-03-2009
  • Skąd: w domu

Napisany 07 sierpień 2010 - 15:31

jak ustali sie date i godzine to czemu by nie

#6 OFFLINE   konradbiker

konradbiker

    Czesci Omega i e39

  • 524 postów
  • Dołączył: 24-05-2009
  • Skąd: Bialystok
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 07 sierpień 2010 - 15:44

w tym miesiącu spotów niema dopiero w następnym miesiącu. :)


Czemu nie ? Chociaz raz na miesiąc mozna zrobić :)

jak ustali sie date i godzine to czemu by nie


Ja proponowałem ostatni weekend miesiąca, ale mam wakacje więc każdy termin mi pasuje. A jak u Ciebie z czasem ??

#7 OFFLINE   rayian

rayian
  • 6 postów
  • Dołączył: 22-03-2009
  • Skąd: w domu

Napisany 08 sierpień 2010 - 07:59

ja mam czas w sobote po południu i każda niedziele wiec sie dostosuje

#8 OFFLINE   konradbiker

konradbiker

    Czesci Omega i e39

  • 524 postów
  • Dołączył: 24-05-2009
  • Skąd: Bialystok
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 12 sierpień 2010 - 13:46

Rozmawiałem z Bartkiem i spota bedzie chyba najlepiej zrobic w niedziele 29.08.10 bo sporo osob narazie ma inne sprawy a do tego czasu każy pewnie znajdzie jakąs godzinke :) Parking na al.Jana Pawła przy kosciele o 18.00 ?

#9 OFFLINE   Gucio811

Gucio811
  • 22 postów
  • Dołączył: 22-02-2009
  • Skąd: Zabłudów
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 12 sierpień 2010 - 19:28

Rozmawiałem z Bartkiem i spota bedzie chyba najlepiej zrobic w niedziele 29.08.10 bo sporo osob narazie ma inne sprawy a do tego czasu każy pewnie znajdzie jakąs godzinke :) Parking na al.Jana Pawła przy kosciele o 18.00 ?


to sie wkoncy zdecydujcie to moze i ja zawitam tylko aby nie 21-22.08 bo mam chrzciny

#10 OFFLINE   rayian

rayian
  • 6 postów
  • Dołączył: 22-03-2009
  • Skąd: w domu

Napisany 13 sierpień 2010 - 16:23

no wlaśnie

#11 OFFLINE   Gucio811

Gucio811
  • 22 postów
  • Dołączył: 22-02-2009
  • Skąd: Zabłudów
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 14 sierpień 2010 - 11:10

chlopaki zdecydujcie sie w ktorym temacie piszemy w tym co zalozyliscie
czy w tym http://forum.omegakl...ead.php?t=36474

#12 OFFLINE   wierzbajunior91

wierzbajunior91
  • 30 postów
  • Dołączył: 30-06-2010
  • Skąd: Białystok/ Os. Bojary

Napisany 15 sierpień 2010 - 21:45

W tym temacie piszemy:) spot na koniec wakacji dobry pomysł kazdy powinien juz wrocic z wczasow i pojawic sie na spocie:) i zeby bylo wiecej klusek niz dzis;) i proponuje jak dzis najpierw pod dworcem na traugutta sie spotkac a pozniej poleciec przez miasto na jana pawla:) zeby bylo conajmniej 10 klusek lux by to wygladalo:) ja swoja obecnosc potwierdzam mam nadzieje ze juz do konca sprawnym autem:)

#13 OFFLINE   konradbiker

konradbiker

    Czesci Omega i e39

  • 524 postów
  • Dołączył: 24-05-2009
  • Skąd: Bialystok
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 15 sierpień 2010 - 22:08

Coś mozna zrobić jeszcze, ja proponowałbym na nastepny raz zebrac sie np pod tym dworcem fabrycznym a potem polecieć gdzies na grilla :D Bo jeszcze zadnego nie robilismy :p

#14 OFFLINE   wierzbajunior91

wierzbajunior91
  • 30 postów
  • Dołączył: 30-06-2010
  • Skąd: Białystok/ Os. Bojary

Napisany 19 sierpień 2010 - 18:43

To co panowie 29.08.2010 robimy spota konczacego wakacje:) Spotykamy sie na Dworcu Fabrycznym i sznurem klusek lecimy na Jana Pawła i tam mozna zrobic grilla chyba nikt sie nie obrazi:) albo do ogrodniczek tam na parking na gorke i tam usiasc na stolikach i zrobic grilla:) Musimy pokazac ilu nas jest:)

Lista Osob Na Spocie 29.08.2010
1. Wierzba
2. ...
3. ... Wpisujcie sie

#15 OFFLINE   konradbiker

konradbiker

    Czesci Omega i e39

  • 524 postów
  • Dołączył: 24-05-2009
  • Skąd: Bialystok
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 19 sierpień 2010 - 20:55

Chyba lepiej do Ogrodniczek, pod kosciołem lipa grila palić :D

Lista Osob Na Spocie 29.08.2010
1. Wierzba
2. konradbiker
3.
4.

#16 OFFLINE   rayian

rayian
  • 6 postów
  • Dołączył: 22-03-2009
  • Skąd: w domu

Napisany 21 sierpień 2010 - 17:13

Chyba lepiej do Ogrodniczek, pod kosciołem lipa grila palić :D

Lista Osob Na Spocie 29.08.2010
1. Wierzba
2. konradbiker
3. rayian
4.


jak sie uda tez bede

#17 OFFLINE   wierzbajunior91

wierzbajunior91
  • 30 postów
  • Dołączył: 30-06-2010
  • Skąd: Białystok/ Os. Bojary

Napisany 23 sierpień 2010 - 17:32

Panowie co was tak malo? a weekend sie zbliza:) ja swoja dziunie jutro do warsztatu wstawiam i bedzie cacy:P i gazik wstawiam w tym tygodniu:)

#18 OFFLINE   konradbiker

konradbiker

    Czesci Omega i e39

  • 524 postów
  • Dołączył: 24-05-2009
  • Skąd: Bialystok
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 23 sierpień 2010 - 20:46

Panowie co was tak malo? a weekend sie zbliza:) ja swoja dziunie jutro do warsztatu wstawiam i bedzie cacy:P i gazik wstawiam w tym tygodniu:)


Dora, Bopp, Gucio, Nika co sie nie odzywacie ? :p

#19 OFFLINE   wierzbajunior91

wierzbajunior91
  • 30 postów
  • Dołączył: 30-06-2010
  • Skąd: Białystok/ Os. Bojary

Napisany 24 sierpień 2010 - 12:41

Panowie to co z naszym spotem??

#20 OFFLINE   konradbiker

konradbiker

    Czesci Omega i e39

  • 524 postów
  • Dołączył: 24-05-2009
  • Skąd: Bialystok
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 24 sierpień 2010 - 18:30

Chyba ciezko bedzie o normalną frekwencje :p