Odcina przy 4500 - czujnik wału, czujnik wałków, tryb awaryjny. Kilka pytań.
#41 OFFLINE
Napisany 04 stycznia 2011 - 15:57
#42 OFFLINE
Napisany 05 stycznia 2011 - 20:34
Ja miałem u siebie podobną sytuację z czujnikiem wału, który wymieniłem, bo padł, a po tygodniu, gdy silnik osiągnął temp. powyżej 90 stopni robił odcinkę przy 4,5 tys obrotów i nie chciał odpalać do momentu zejścia temp. poniżej 85 stopni. Okazało się, że po rozgrzaniu robił zwarcie i musiałem wymienić, ale tym razem już na oryginalny, który kosztował 300zł. Akurat Omega nie lubi zamienników tak jak koledzy wczesniej pisali. Najlepiej jest wszystko pomierzyć na zimnym i ciepłym silnik, zanim wyda się niepotrzebnie pieniądze.a czujnik położenia wału był wymieniany więc raczej nie walnął po miesiącu.
#43 OFFLINE
#44 OFFLINE
Napisany 05 stycznia 2011 - 20:45
http://forum.omegakl...977&postcount=1
Odnośnie przepływomierza to najlepiej weź pożycz(pomień) na chwilę od kogoś, kto ma taką samą Omegę jak Ty z takim samym silnikiem i zobacz jak będzie chodzić. Lepiej pierw wszystko sprawdzić niż pchać się w koszty.
#45 OFFLINE
Napisany 05 stycznia 2011 - 20:49
#46 OFFLINE
Napisany 05 stycznia 2011 - 21:02
Ja mam u siebie zamiennik f. VERNET ze 2 lata i jest ok.
ale znasz takie powiedzenie, ze wyjatek potwierdza regułe
Lepiej pierw wszystko sprawdzić niż pchać się w koszty.
dlatego proponuje koledze wizyte u mnie i sprawdzenie na kompie
#47 OFFLINE
Napisany 05 stycznia 2011 - 21:09
no właśnie i w razie co od razu wezmę od kolegi czujniczekdlatego proponuje koledze wizyte u mnie i sprawdzenie na kompie
#48 OFFLINE
Napisany 05 stycznia 2011 - 21:10
ale znasz takie powiedzenie, ze wyjatek potwierdza regułe
dlatego proponuje koledze wizyte u mnie i sprawdzenie na kompie
Ok,ok
#49 OFFLINE
Napisany 05 stycznia 2011 - 21:11
dlatego proponuje koledze wizyte u mnie i sprawdzenie na kompie
Przecież ja nie napisałem, żeby do Ciebie nie podjechał. Ja też jeździłem do znajomego mechanika na kompa. Komp pokaże praktycznie wszystko co silniczkowki dolega:D
#50 OFFLINE
Napisany 19 stycznia 2011 - 20:50
#51 OFFLINE
Napisany 19 stycznia 2011 - 22:36
#52 OFFLINE
Napisany 19 stycznia 2011 - 22:49
#53 OFFLINE
Napisany 19 stycznia 2011 - 22:53
#54 OFFLINE
Napisany 19 stycznia 2011 - 22:58
#55 OFFLINE
Napisany 21 stycznia 2011 - 08:42
#56 OFFLINE
Napisany 21 stycznia 2011 - 09:57
czy po wymianie tych czujników trzeba robić reset kompa?
Po 20 prawidłowych odpaleniach silnika błąd się skasuje jeżeli chodzi o czujnik wału, a w kwestii czujnika wałków rozrządu od razu zniknie.
#57 OFFLINE
Napisany 22 stycznia 2011 - 01:24
Po 20 prawidłowych odpaleniach silnika błąd się skasuje jeżeli chodzi o czujnik wału, a w kwestii czujnika wałków rozrządu od razu zniknie.
Kolego chyba się mylisz ? Jeżeli nie mam racji proszę mnie poprawić.
#58 OFFLINE
Napisany 22 stycznia 2011 - 16:53
Kolego chyba się mylisz ? Jeżeli nie mam racji proszę mnie poprawić.
teoretycznie nie masz racji.
praktyka bywa rozna
#59 OFFLINE
Napisany 22 stycznia 2011 - 18:15
#60 OFFLINE
Napisany 22 stycznia 2011 - 21:05
Po wymianie czujnika wałków rozrządu nie musiałem resetować kompa.
to sie zgadza.
blad zapisany jest w sterowniku jako nieaktywny