Przekaźnik K59 i współpraca z ksenonami
#21 Guest_Pienia_*
Napisany 20 sierpnia 2010 - 17:52
#22 OFFLINE
Napisany 20 sierpnia 2010 - 17:55
#23 Guest_Pienia_*
Napisany 20 sierpnia 2010 - 18:10
#24 OFFLINE
Napisany 20 sierpnia 2010 - 18:21
#25 Guest_Pienia_*
Napisany 20 sierpnia 2010 - 18:32
#26 OFFLINE
Napisany 20 sierpnia 2010 - 18:46
#27 OFFLINE
Napisany 20 sierpnia 2010 - 18:52
Nie tyle nieodpowiedni co kiepsko wykonanyK59 jest nie odpowiedni nie działa
Tu jest odpowiedź,a rozwiązanie problemu: wstawić przekaźnik pośredniczącyna początku działa ale przestaje
#28 Guest_Pienia_*
Napisany 20 sierpnia 2010 - 19:01
Jak?Tu jest odpowiedź,a rozwiązanie problemu: wstawić przekaźnik pośredniczący
Zastanawia mnie tez dlaczego po stronie kierowcy wszystko działa na bezpieczniku 10A i to bez żadnego problemu. Noże coś w instalacji jednak? Jakieś malutkie zwarcie? Styki?
#29 OFFLINE
Napisany 20 sierpnia 2010 - 19:04
#30 Guest_Pienia_*
Napisany 20 sierpnia 2010 - 19:12
#31 OFFLINE
Napisany 20 sierpnia 2010 - 19:13
długość przewodówdlaczego po stronie kierowcy wszystko
dokładnie stare, wypalone itdStyki?
k59 steruje cewką przekaźnika dodatkowego itd. korzyści odciążenie instalacji, możliwość zwiększenia przekroju przewodów zasilających lampy. Trzeba pamiętać że Omega nie ma przekaźnika na krótkich,a styki wyłącznika nie są nadzwyczajnej jakości.Jak?
#32 Guest_Pienia_*
Napisany 20 sierpnia 2010 - 19:29
Same się wydłużyły?długość przewodów
Tylko które? Bo np. w lampach są w bardzo dobrym stanie.dokładnie stare, wypalone itd
Mały jest przekrój? Od przetwornicy do żarnika idzie dość gruby przewód. Do żarówek innych też w/g mnie chyba są w zupełności wystarczające.możliwość zwiększenia przekroju przewodów zasilających
lampy
#33 OFFLINE
Napisany 20 sierpnia 2010 - 20:02
Przewody prawej i lewej strony idą przez złącze X1 które jest po lewej stronie więc chyba normalne jest że przewody strony prawej mają większą długość.Same się wydłużyły?
Minimalny potrzebny.Mały jest przekrój?
To jest przewód wysokonapięciowy więc grubą ma tylko izolację.Od przetwornicy do żarnika idzie dość gruby przewód.
Ja po założeniu przekaźnika odzyskałem 1,2v na żarówkach, mało?wystarczające.
#34 OFFLINE
Napisany 21 sierpnia 2010 - 03:04
Poczekaj chwilę aż Ci się przetwornica spierdzieli to zrozumiesz OCB i nie będziesz miał wtedy milionów pytań......
P.S.
Teza poparta własnym doświadczeniem.
#35 OFFLINE
Napisany 03 stycznia 2013 - 11:14
co myślicie o zastosowaniu złącza K59 do podłączenia czegoś takiego:
http://www.bartsoft....el-mijania.html
mam to w innym aucie od 5ciu lat i hula aż miło bo jest solidnie wykonane, działa z xenonami i jest ok.
złącze K59 powinno mieć w sobie jak domniemam wszystkie potrzebne przewody
bo skoro problem leży w jakości modułu K59 to może przy innym będzie ok!?
#36 OFFLINE
Napisany 16 stycznia 2013 - 22:39
pozdrówki
yahoo
#37 OFFLINE
Napisany 16 stycznia 2013 - 22:45
http://forum.omegakl...ead.php?t=82642
#38 OFFLINE
Napisany 16 stycznia 2013 - 22:49
Będzie kosztował 10-15zł plus trochę własnego czasu.
Sprawdziło się to w vectrze b po lifcie. Zakładałem to kumplowi jakieś 4 lata tmu i nic się nie popsuło do tej pory.
#39 OFFLINE
Napisany 16 stycznia 2013 - 22:52
Można zbudować prosty układ oparty na 3 przekaźnikach i wpiąć się z tym w miejsce świateł skandynaskich. Prostota takiego urządzenia nie powinna wyrządzić żadnej krzywdy przetwornicą. Będzie on działał identycznie jak k59. Czyli pozycyjne po zapłonie i ksenony na pracującym silniku.
Hej. No pewnie, że można - zdaje się, że nawet taka elektryczna sierota jak ja by to ogarnęła, ale oprócz tego, że jestem do niczego z elektryki - to jestem także leniwy, dlatego najpierw poszukam bezpiecznego gotowca ;-)
A TSD, w mojej B z K59 pozycja nie włącza się po zapłonie, tylko razem ze światłami mijania, na pracującym silniku. Jak włączę zapłon bez odpalania, to nie świeci nic, poza kontrolkami ;-)
pozdrówki
yahoo
#40 OFFLINE
Napisany 16 stycznia 2013 - 23:05
Zaraz wrzucę fotkę gotowego układu, bo mam właśnie pod ręką.
Fotka pśtryknięta. Bardzo proste w wykonaniu trochę kabla, 3 przekaźniki i gotowe.
Tak to wygląda. Jak ktoś chętny to mogę zrobić rozpiskę jak połączyć przekaźniki i jak się wpiąć we wtyczkę w aucie.