Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

BBCode - WAŻNE !!!


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
48 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   Rafał

Rafał
  • 440 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Skąd: Dolny Śląsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 04 listopad 2006 - 19:21

BOLD <-- [ B ] BOLD [ /B ]
ITALIC <-- [ I ] ITALIC [ /I ]
UNDERLINED <-- [ U ] UNDERLINED [ /U ]

To znaczy co zostało wyłączone, bo nie zauważyłem? :roll:

#42 OFFLINE   GAWOR

GAWOR
  • 702 postów
  • Dołączył: 10-05-2006

Napisany 04 listopad 2006 - 19:37

BOLD <-- [ B ] BOLD [ /B ]
ITALIC <-- [ I ] ITALIC [ /I ]
UNDERLINED <-- [ U ] UNDERLINED [ /U ]

To znaczy co zostało wyłączone, bo nie zauważyłem? :roll:


Chyba sie pospieszyłem :mrgreen: Przyznam że w związku z dzisiejszymi zawirowaniami u mnie, rzuciłem tylko okiem i pomyślełm że Piterek wyłączył BBCode. Stąd komunikat. Ustalę to później z Piterkiem

#43 OFFLINE   Waldemarz

Waldemarz

    DZIADZIA

  • 2660 postów
  • Dołączył: 22-05-2006
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 04 listopad 2006 - 20:31

To znaczy co zostało wyłączone, bo nie zauważyłem? :roll:

Na razie nic z tego co widzę. :mrgreen:

#44 OFFLINE   lord_craven

lord_craven

    Ciem kotka!

  • 5572 postów
  • Dołączył: 30-08-2006
  • Skąd: Giedlarowa
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 05 listopad 2006 - 07:32

przyjezdzasz rowerem


ale trafiłes........... w dyche...........

przeciez to jest prezes radomskiego klubu cyklistów.............
na razie jest ich 2- jeszcze iivo :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

http://forum.omegakl...er=asc&start=25
(ostatni wpis na 2 stronie posta)......

ale numer........................
:smiech: :smiech: :smiech: :smiech: :smiech: :smiech:


No BA :mrgreen:

Sie ma te zdolnosci :tere-fere:

#45 OFFLINE   niko

niko
  • 383 postów
  • Dołączył: 14-06-2006
  • Skąd: Kraków
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 05 listopad 2006 - 08:04

To znaczy co zostało wyłączone, bo nie zauważyłem? :roll:

Na razie nic z tego co widzę. :mrgreen:

O co sie rozchodzi, bo ja też nic nie widzę co by znikło...?

#46 OFFLINE   zlotko5

zlotko5
  • 27 postów
  • Dołączył: 30-09-2007
  • Skąd: Bydgoszcz

Napisany 03 grudzień 2007 - 23:02

Kurcze ale wy pierdoły posuwaćie
Pitrek czepił sie czegoś jakis kropek i co to zmieni
Przed kompem nie siedze pierwszy raz ale tak apropo to nie kumam do końca o co wam bieg
Samie pierdoły
chyba na forum najwaznieszy jest samochód czyż nie ?????
Tylko MV6 211KM

#47 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 03 grudzień 2007 - 23:07

Kurcze ale wy pierdoły posuwaćie
Pitrek czepił sie czegoś jakis kropek i co to zmieni
Przed kompem nie siedze pierwszy raz ale tak apropo to nie kumam do końca o co wam bieg
Samie pierdoły
chyba na forum najwaznieszy jest samochód czyż nie ?????



kolego widzisz jakie to podforum i temat postu ?
"O forum ť BBCode - WAŻNE !!!"

wiec ten komentarz byl zbedny




 


#48 OFFLINE   zlotko5

zlotko5
  • 27 postów
  • Dołączył: 30-09-2007
  • Skąd: Bydgoszcz

Napisany 03 grudzień 2007 - 23:24

No własnie nie widze nic w tym ważnego
TO może ktoś tak po ludzku wytłumaczyc mi co jest takie ważne
Według mnie to pierdoły i tyle
Tylko MV6 211KM

#49 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 03 grudzień 2007 - 23:26

No własnie nie widze nic w tym ważnego
TO może ktoś tak po ludzku wytłumaczyc mi co jest takie ważne
Według mnie to pierdoły i tyle



za duzo tlumaczenia ;)
tak w skrocie to masz tu - klik

a zzeby ktos kiedys tych pi**dol nie wymyslil to dzis nie bylo bo tego i tysiecy innych for internetowych opartych na bbcode.