Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

Rotrex!!!


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
32 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   szarak

szarak
  • 225 postów
  • Dołączył: 13-09-2011
  • Skąd: Koszalin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 25 październik 2015 - 13:19

http://olx.pl/oferta...D5-ID6qk4w.html

#22 OFFLINE   industra

industra
  • 221 postów
  • Dołączył: 15-06-2011
  • Skąd: Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 25 październik 2015 - 13:30

Wisi już długo

#23 OFFLINE   misiek12

misiek12

    Omka BFL :)

  • 588 postów
  • Dołączył: 11-01-2012
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 25 październik 2015 - 14:03

Fajna zabaweczka jaj by było jak podpiac po silniczek :)


 

 


#24 OFFLINE   czesiek

czesiek

    nagadałem się

  • 2983 postów
  • Dołączył: 23-08-2007
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 25 październik 2015 - 19:12

Zastanawia mnie dlaczego jeszcze nikt z naszych kolegów którzy mają dwulitrówki i chcą/mają zamiar robić swap silnika nie wpadli na pomysł zamontowania czegoś takiego? Moim zdaniem to najtańszy i najpewniejszy sposób na zwiększenie mocy silnika.



#25 OFFLINE   Saint

Saint
  • 969 postów
  • Dołączył: 08-09-2011
  • Skąd: Sandomierz
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 25 październik 2015 - 19:35

Zastanawia mnie dlaczego jeszcze nikt z naszych kolegów którzy mają dwulitrówki i chcą/mają zamiar robić swap silnika nie wpadli na pomysł zamontowania czegoś takiego? Moim zdaniem to najtańszy i najpewniejszy sposób na zwiększenie mocy silnika.

to lepiej chyba swapa zrobić ciekawe ile takie 2.0 z tym polata :)

#26 OFFLINE   barteklodz

barteklodz

    y32se y22dth

  • 1333 postów
  • Dołączył: 15-02-2010
  • Skąd: Łódź-Górna
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 25 październik 2015 - 19:46

jak ktoś ogarnięty w temacie to dochodzi do wniosku że lepiej zrobić swapa na v6 albo LETa w przypadku mniejszego auta niż omega

btw chyba już ze 4 lata wisi na tablicy, ciekawe co mu dolega



#27 OFFLINE   slipkn0t

slipkn0t

    vectromega

  • 314 postów
  • Dołączył: 05-04-2009
  • Skąd: Gubin
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Y22XE

Napisany 27 październik 2015 - 19:15

jak ktoś ogarnięty w temacie to dochodzi do wniosku że lepiej zrobić swapa na v6 albo LETa w przypadku mniejszego auta niż omega

btw chyba już ze 4 lata wisi na tablicy, ciekawe co mu dolega

To mu dolega,że tunerów jest dużo,ale jak przychodzi co do czego to kasy za mało na świrowanie.



#28 OFFLINE   heterr

heterr
  • 53 postów
  • Dołączył: 04-11-2013
  • Skąd: Konstantynów Łódzki
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 27 październik 2015 - 21:14

To mu dolega,że tunerów jest dużo,ale jak przychodzi co do czego to kasy za mało na świrowanie.


Ja może i bym się w to zabawil ale pytanie czy silnik to wytrzyma?? Niby ma 230 tys przejechane ale mi się wydaje że bardziej coś koło 350 tys. Więc nie ma sensu w taki silnik ładować kasę by podnieś mu moc.

#29 OFFLINE   czesiek

czesiek

    nagadałem się

  • 2983 postów
  • Dołączył: 23-08-2007
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 27 październik 2015 - 22:08

Nie, żebym coś - ale idąc tym tropem to w ogóle nie opłaca się nic robić - przecież codziennie jest więcej kilometrów przejechanych.



#30 OFFLINE   heterr

heterr
  • 53 postów
  • Dołączył: 04-11-2013
  • Skąd: Konstantynów Łódzki
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 28 październik 2015 - 00:14

Nie, żebym coś - ale idąc tym tropem to w ogóle nie opłaca się nic robić - przecież codziennie jest więcej kilometrów przejechanych.


Zgadzam się ale jaka mam pewność że ten silnik to Wytrzyma?? Nie mam żadnej.

#31 OFFLINE   digi

digi

    Cateromega Irmscher

  • 1892 postów
  • Dołączył: 10-05-2013
  • Skąd: 3city
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 1.8 E18NVR gaźnik

Napisany 28 październik 2015 - 00:25

Do tego to napewno albo słupek z Leta albo kute korby,wiec sens tuningu lipny/drogi/nieopłacalny

Amen

#32 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 28 październik 2015 - 10:23

Zgadzam się ale jaka mam pewność że ten silnik to Wytrzyma?? Nie mam żadnej.

Ja wsadzilem turbo do valki i nie mialem pewnosci czy wytrzyma.

 

Tam gdzie sie konczy zdrowy rozsadek zaczyna sie tuning :D



#33 OFFLINE   kokoszon

kokoszon
  • 116 postów
  • Dołączył: 02-11-2010
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 11 listopad 2015 - 20:37

Nikt sie nie wział za tego rotrexa bo w zyciu nie wejdzie chyba ze wytnie sie podszybie w czesci do filtra kabinowego. ten rotrex siedział w xer wynika tak z opisu czyli astra a nie omega tam silnik jest w poprzek.


Własnie mam szybkie pytanie do doswiadczonych kolegow mam własnie pod młotkiem turbine z kolektorem od z20lel. jak wiadomo bardzo podobny konstrukcyjnie silnik do xev. ten sam wymiar i skok tłoka. wiekszosc czesci silnika pasuje p&p tylko inne parametry głowicy czyli inne wałki inne zawory itp. oraz pewnie twardsze tłoki odprezajace.

turbo z kolektorem pasuje p&p i bede zakładał. plan jest taki ze bedzie odprezony na sprezanie takie jak lel przez kanapke, listwa wtryskowa lel, pompa paliwa lel, podłaczone smarowanie i woda tak jaj lel. teraz pytanie

lepiej dokupic ecu lel i wiazke i ładowac juz reszte czyli przepływomierz lel i elektryczna przepustnice i takie tam i spinac to z omega mimo tych róznic w silniku i liczyc ze korekty zrobia swoje ewentualnie lekko mape przezezbic

czy ładowac turbine plus wtryskiwacze i pare elementów koniecznych i pod kompem omegi plus ecu master?

na razie reszta budy zostaje. silnik ma ryczec. hamowac bedzie sie spadochronem :blink:


aha uprzedzam pytanie o rozne problemy jakie miały to by teraz nastapic. strojenie bedzie w cenie bo pracuje na hamowni :bober:

pytam o plusy i minusy jednego i drugiego rozwiazania ktorych nie wziałem pod uwage