Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

Czy jest TURBINA do Omegi 2.6 v6 01'???


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
33 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 19 lipca 2010 - 22:08

ozesz w d...... ladnie nasrane :D

#22 OFFLINE   polar2000

polar2000
  • 62 postów
  • Dołączył: 12-06-2010
  • Skąd: Międzybrodzie Bialskie / Katowice

Napisany 19 lipca 2010 - 22:49

Pięknie no masakra po prostu:) Ali To TY zrobiłeś???? skąd ta Fota!!!!!

#23 OFFLINE   BRYLANT

BRYLANT
  • 371 postów
  • Dołączył: 25-08-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 19 lipca 2010 - 23:12

A tak na marginesie to rozwala mnie na łopatki jak ktoś chce zakładać turbinę/kompresor i ma gaz :smiech:

#24 OFFLINE   Exec

Exec

    Pierwszy Drifter OKP

  • 1 568 postów
  • Dołączył: 18-06-2006
  • Skąd: Radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 20 lipca 2010 - 13:13

Tez widzialem projekty omeg V6 turbo, a nawet bi-turbo - turbo juz hubert wrzucil foty, natomiast biturbo, ktore widzialem mialo upchniete turbiny wokol silnika, ale nie pamietam juz, czy z przodu silnika, czy pod baranami, moze i full profi, to nie bylo, ale od drutu tez daleko...

Jesli chodzi o sama idee dmuchania V6, to chyba faktycznie jedyne rozsadne rozwiazanie to 3.0 lub 3.2 dmuchac kompresorem do 0.5 bara. Z kompletnym wydechem wypluje to do 280KM.
Sam o tym kiedys myslalem, ale tylko dlatego, ze lubie wyzwania, lubie uczyc sie na wlasnym silniku. Gdyby glownym celem bylo tanio i skutecznie wyciagnac 280KM w mojej omedze, to wrzucalbym sprawdzony n/a np. 4.0 V8 z BMW.
Tyle samo rzezbienia, ale bez obaw, ze silnik nie wytrzyma, ze nie sie bedzie chcial wystroic itp itd, a wiecej mocy i momentu bez żyłowania motoru...


 


#25 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 20 lipca 2010 - 13:16

ale nie ukrywasz ze masz plan na kompresor do v6tki :p

#26 OFFLINE   Exec

Exec

    Pierwszy Drifter OKP

  • 1 568 postów
  • Dołączył: 18-06-2006
  • Skąd: Radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 20 lipca 2010 - 13:19

ale nie ukrywasz ze masz plan na kompresor do v6tki :p


oooj tak, moze kiedys sie uda zrealizowac - ale przypominam, dla samej radosci posiadania omegi z kompresorem, pozostajac w pelnej swiadomosci, ze bede sie musial poddac takiemu BMW V8 :)


 


#27 OFFLINE   ALI

ALI

    R6/2.8.1/Manual

  • 1 496 postów
  • Dołączył: 24-09-2008
  • Skąd: RACIBÓRZ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 20 lipca 2010 - 14:41

Ali To TY zrobiłeś




oczywiście że ja napisałem tego posta, ale auto i foty to już amerykany robili :D

mają też sporo innych pomysłów...
np. w omedze jak by się pozbyć zbiornika paliwa można by zastosować taki bajer
Dodany obrazek

a teraz wyobraźcie sobie ten dźwięk


zakładanie turbin przy samym silniku ma na celu wykorzystywanie jak najwięcej energii płynącej ze spalin.
przy doładowaniu 0,5bar uciskanie dmuchaw przy samej głowicy jest bynajmniej niekonieczne.
w V'ce można pomieścić pomiędzy chłodnicą a silnikiem, jedynym minusem jest dodatkowy grzejnik pod machą gdzie już jest ciepło, a tu nowe kucyki dochodzą...

na doładowanie do 0,5bar myślę że rozwiązanie z przeniesieniem turbin na tył auta ma spory sens... :)
z założeniem i połączeniem chyba każdy z odrobiną zacięcia da sobie rady, a na wystrojenie można do kogoś postawić... :p

#28 OFFLINE   doncortino

doncortino
  • 3 592 postów
  • Dołączył: 13-09-2008
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 20 lipca 2010 - 15:30

wydaje mi się, że turbodziura byłaby wielka jak kanion kolorado - zanim sprężarka napełniłaby powietrzem rurę o długości czterech metrów minęłyby wieki

#29 OFFLINE   ALI

ALI

    R6/2.8.1/Manual

  • 1 496 postów
  • Dołączył: 24-09-2008
  • Skąd: RACIBÓRZ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 20 lipca 2010 - 16:36

wydaje mi się, że turbodziura byłaby wielka jak kanion kolorado - zanim sprężarka napełniłaby powietrzem rurę o długości czterech metrów minęłyby wieki


owszem przy dużym doładowaniu dziura będzie spora ale 0,5bar to nie tak dużo, po za tym jeśli powietrze będzie pod ciśnieniem to i rura może być o mniejszym przekroju...

osobiście jeszcze nie spotkałem takiego rozwiązania ale chciałbym sprawdzić jak zmienia się charakterystyka silnika...

#30 OFFLINE   Owca

Owca
  • 270 postów
  • Dołączył: 22-02-2009
  • Skąd: Wrocław

Napisany 21 lipca 2010 - 23:17

ciekawe jak rozwiązali to w viki 2.8 opc może taki silniczek pod pasił by do omy

#31 OFFLINE   robert514

robert514

    bla bla bla

  • 3 190 postów
  • Dołączył: 09-01-2009
  • Skąd: Warszawa Wola
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 21 lipca 2010 - 23:48

A nie lepiej gotowca http://www.steinmetz...essRelease.aspx

#32 OFFLINE   Bartekinator

Bartekinator
  • 62 postów
  • Dołączył: 20-10-2009
  • Skąd: Oslo [DK 99***]

Napisany 22 lipca 2010 - 03:46

to patrz i płacz

http://pi.b5z.net/i/....derneath_1.JPG


Ostro !!!!!! Tylko trochę most leje... ale herbatka dobra !!!!

#33 OFFLINE   Verblein

Verblein
  • 202 postów
  • Dołączył: 23-06-2009
  • Skąd: Warszawa/Wrocław/Końskie

Napisany 22 lipca 2010 - 07:15

jesli dobze rozumie to walczysz o jakies 20 kucy?chyba taniej ci wyjdzie zmienic silnik na 3.2 i bedziesz mnial 218 ;)


Nawiążę do powyższego tematu.
Zakup silnika 3.2 to jedna sprawa - jest w finansowym zasięgu ręki.
Ja mam jednak obiekcje innego rodzaju. Czy wymiana Y26SE na Y32SE nie pociaga za sobą także wymiany całego kompa i immobilisera?
Czy nie generuje to zdecydowanie większych kosztów niż sam zakup i mechaniczne przerzucenie serca? Nade wszystko czy z finansowego punktu widzenia gra warta świeczki?

#34 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 22 lipca 2010 - 09:30

w viki jest wiecej miejsca po bokach dlatego turbina weszła



jesli masz 2,6 to bez problemu wymienisz na 3.2 bez zadnych kompow immo i innych wynalazkow