Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

Czy jest TURBINA do Omegi 2.6 v6 01'???


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
33 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   polar2000

polar2000
  • 62 postów
  • Dołączył: 12-06-2010
  • Skąd: Międzybrodzie Bialskie / Katowice

Napisany 18 lipca 2010 - 18:42

Witam zastanawiam się czy jest możliwość by założyć turbinę do Omegi V6 a raczej BiTurbo, i czy ktoś spotkał się z takim rozwiązaniem???

#2 OFFLINE   tomek mv6

tomek mv6
  • 204 postów
  • Dołączył: 05-05-2009

Napisany 18 lipca 2010 - 19:09

Napewno da sie zalozyc a potem zabic silnik:kat:chyba ze chcesz wydac 2-3krotna wartosc omegi.temat byl wielokrotnie walkowany...

#3 OFFLINE   polar2000

polar2000
  • 62 postów
  • Dołączył: 12-06-2010
  • Skąd: Międzybrodzie Bialskie / Katowice

Napisany 18 lipca 2010 - 19:10

To by dociągnąć silnik do tych 200KM trzeba???

#4 OFFLINE   tomek mv6

tomek mv6
  • 204 postów
  • Dołączył: 05-05-2009

Napisany 18 lipca 2010 - 19:22

jesli dobze rozumie to walczysz o jakies 20 kucy?chyba taniej ci wyjdzie zmienic silnik na 3.2 i bedziesz mnial 218 ;)

#5 OFFLINE   polar2000

polar2000
  • 62 postów
  • Dołączył: 12-06-2010
  • Skąd: Międzybrodzie Bialskie / Katowice

Napisany 18 lipca 2010 - 19:25

Wiesz rozumiem ze najprościej właśnie taj by było, a mi chodzi o by zrobić to samemu większa satysfakcja:) ja rozumiem ze sam mogę przełożyć sobie silnik ale jednak tak modernizacja która nie ingeruje w zmianę silnika jest najzabawniejsza :) czyż nie :)

#6 OFFLINE   tomek mv6

tomek mv6
  • 204 postów
  • Dołączył: 05-05-2009

Napisany 18 lipca 2010 - 19:33

a mi chodzi o by zrobić to samemu większa satysfakcja:)


No to prubuj z tym bi turbo;)tylko daj znac jak skonczysz:D

#7 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 18 lipca 2010 - 19:39

Ku@#a a gdzie te biturbo zmiescisz pod v6? jak tam palca nie wsadzisz? kompressor to maks kaczka co moze byc, chyba ze masz zmyślnego pana tlumikarza. polsce jest lada sztuką skoro nie ma kozaka do zrobienia baranów a tu sie za temat turbin zabiera

#8 OFFLINE   polar2000

polar2000
  • 62 postów
  • Dołączył: 12-06-2010
  • Skąd: Międzybrodzie Bialskie / Katowice

Napisany 18 lipca 2010 - 19:43

Właśnie widze ze prościej jest założyć kompresor, a turbiny to było tylko pytanie !!!! Gościu!!!

#9 OFFLINE   Adam10

Adam10

    Everybody lies

  • 7 760 postów
  • Dołączył: 15-09-2009
  • Skąd: Gdańsk, Kiełpino Górne
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 18 lipca 2010 - 19:46

ale wiem że gdzieś koło Rzeszowa parę lat temu jeździła 3.2 V6 z bi-turbo więc da się to zrobić

#10 OFFLINE   polar2000

polar2000
  • 62 postów
  • Dołączył: 12-06-2010
  • Skąd: Międzybrodzie Bialskie / Katowice

Napisany 18 lipca 2010 - 19:47

Też tak myślę wiem ze nie ma rzeczy nie możliwych, ale jest to trudne a co do kompresora prostsza sprawa:)

#11 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 18 lipca 2010 - 20:09

nie mylic tematu biturbo....do omegi R6, tam da rade. do v6 jak zyje widzialem tylko 1 raz zalozoną 1 turbine, za cholere niewiem jak co gdzie kiedy. kompresor bardziej realna rzecz.


P.S. nie pisz domnie gościu - nienawidze tego. wywalasz temat z turbiną nie czytając innych tematów np od ludzi ktorzy na tym zeby zjedli, czyt wyskakujesz jak filip z konopii... co masz porobione do turbiny? pewnie nic,a sprawa porobienia silnika pod turbo to jest osobny rozdzial , bez ktorego to pytanie nie ma miejsca bytu.


I co z tego ze ktos widzial 3.2 v6 na biturbo? widzial na zywo? jakies zdjecie? kupa nic takiego. tak samo ja moge powiedziec ze mam 3.2 na biturbo.

#12 OFFLINE   Adam10

Adam10

    Everybody lies

  • 7 760 postów
  • Dołączył: 15-09-2009
  • Skąd: Gdańsk, Kiełpino Górne
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 18 lipca 2010 - 20:16

Może faktycznie nie miał. Napisałem tylko że słyszałem o takim przypadku. Jakby dobrze poszperać to może by się znalazło. Słyszałem o tej Omedze ze cztery lata temu ale na żywo nie widziałem.

#13 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 18 lipca 2010 - 20:26

na te realia temat bitutbo do ecoteca v6 to jest kupa $$ i ludzi ktorzy naprawde siedzą w temacie.

Teraz co najwyzej moza sie poszarpac o kompressor i to sprawdzonego glupiego eatona ktory jest jednym z tanszych.

#14 OFFLINE   ALI

ALI

    R6/2.8.1/Manual

  • 1 496 postów
  • Dołączył: 24-09-2008
  • Skąd: RACIBÓRZ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 18 lipca 2010 - 20:41

Ku@#a a gdzie te biturbo zmiescisz pod v6? jak tam palca nie wsadzisz?


turbinki można założyć nawet zamiast tłumików środkowych i doładować jakieś 0,4bar powinien chwilę pochodzić

polar2000 weź zaliczkę 5kzł i możesz auto postawić w przyszłym tygodniu...

ja wam qrde pokaże co nie idzie :p

#15 OFFLINE   Bartekinator

Bartekinator
  • 62 postów
  • Dołączył: 20-10-2009
  • Skąd: Oslo [DK 99***]

Napisany 18 lipca 2010 - 20:48

Może lepiej kupić Alfę 166 3,0 V6 (224km) i założyć turbinkę i doloty z 2,0 V6 "super" (190 coś km) ?? byłoby ze 300 koni...

#16 OFFLINE   Adam10

Adam10

    Everybody lies

  • 7 760 postów
  • Dołączył: 15-09-2009
  • Skąd: Gdańsk, Kiełpino Górne
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 18 lipca 2010 - 20:59

Może lepiej kupić Alfę 166 3,0 V6 (224km) i założyć turbinkę i doloty z 2,0 V6 "super" (190 coś km) ?? byłoby ze 300 koni...


My wolimy Omegę ;)

#17 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 18 lipca 2010 - 22:32

turbinki można założyć nawet zamiast tłumików środkowych i doładować jakieś 0,4bar powinien chwilę pochodzić

polar2000 weź zaliczkę 5kzł i możesz auto postawić w przyszłym tygodniu...

ja wam qrde pokaże co nie idzie :p



ale byłby drut hehe :D


generalnie wszystko da sie....byle by bylo to z glową poskladane i robilo robote a nie sztuke odstawic :D
A ze Ali amitny to kazdy wie, zatem kto ma hajs niech atakuje:tank:

#18 OFFLINE   hubertcht

hubertcht
  • 1 388 postów
  • Dołączył: 03-08-2009
  • Skąd: Melksham
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 18 lipca 2010 - 23:53

ja mam fotki bodajze 3.0 z turbo

http://www.fotosik.p...beecb368e5.html

http://www.fotosik.p...a25ea0a88a.html

http://www.fotosik.p...bcf577c7e8.html

wiec mozna ale nie mam pojecia jaki koszt,pewnie bedzie taniej i prosciej z kompresorem.

#19 OFFLINE   davo76

davo76

    Silnik: 3.0V6 X30XE (211)

  • 144 postów
  • Dołączył: 20-02-2009
  • Skąd: Libiąż
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 19 lipca 2010 - 08:49

Jesli dobrze pamietam to byly wersje B Irmiego z turbina lub kompresorem (nie pamietam juz) mialy czerwony kolektor, mam gdzies to w starych czasopismach lub prospektach poszukam moze trafie na to akurat...

#20 OFFLINE   ALI

ALI

    R6/2.8.1/Manual

  • 1 496 postów
  • Dołączył: 24-09-2008
  • Skąd: RACIBÓRZ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 19 lipca 2010 - 21:39

ale byłby drut hehe :D


drut powiadasz... ??

to patrz i płacz :p

http://pi.b5z.net/i/...nderneath_1.JPG

dodam tylko że tam na początku jest 5.7 HEMI
a to całe to chrysler 300C :)