Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

Dokładka zderzaka przód


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
117 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   wrubsoon

wrubsoon
  • 114 postów
  • Dołączył: 10-05-2009
  • Skąd: Kalisz

Napisany 07 lipiec 2010 - 17:49

Witam montował ktoś z was może dokładkę zderzaka przedniego do B-FL http://www.allegro.p...aka_tuning.html rozchodzi mi się o to czy dokładki nie oryginalne pasują bez żadnych problemów do fabrycznych zderzaków czy trzeba coś przerabiać podczas zakładania??
____________________

Dodany obrazek

#2 OFFLINE   waldileg

waldileg
  • 30 postów
  • Dołączył: 12-08-2008
  • Skąd: Legnica
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 07 lipiec 2010 - 18:18

Bez problemu montuje się ją do oryginalnego zderzaka. Na calej długości przykleja się ją klejem do luster a w nadkolu przykręca sie na 2 śrubki z każdej strony.

#3 OFFLINE   wrubsoon

wrubsoon
  • 114 postów
  • Dołączył: 10-05-2009
  • Skąd: Kalisz

Napisany 07 lipiec 2010 - 18:24

dzięki wielkie za błyskawiczną odpowiedz :-)

______________

Dodany obrazek

#4 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 07 lipiec 2010 - 18:28

Ale to laminat fajansowy, a nie ABS. Przy kontakcie np. z krawężnikiem się raczej nie podda i pewnie pęknie. Chyba, że Kolega Klusią będzie jeździł.

#5 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 07 lipiec 2010 - 18:44

Z ori zderzaka wez zdejmij tę gume co idzie pod zderzakiem. Dokladke przykleisz na klej do szyb a po bokach wkretami. No i jak masz okazje, to sie zaopatrz w zapasowy zderzak na zime :)

#6 OFFLINE   painkiller

painkiller
  • 734 postów
  • Dołączył: 19-12-2008
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 07 lipiec 2010 - 19:51

Bez położenia auta na glebę i zmienionych progów ja bym tego nie zakładał, bo wyjdzie pług.
Połączenie ze zderzakiem bym zrobił na 6-8 kołków rozporowych GM takich jak mocuje się nadkola plastikowe do błotników (są na allegro dostępne). Trzeba wiercić otwory, ale montaż/demontaż będzie szybki.

#7 OFFLINE   rafi195

rafi195

    tylko 2.5TD :)

  • 1802 postów
  • Dołączył: 09-07-2009
  • Skąd: Chrzanów/Krzeszowice
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 23 luty 2011 - 15:51

a czy to coś ktoś zakładał jak to się prezentuje i który lepiej wygląda..najlepszy byłby oryginał ST

#8 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 23 luty 2011 - 16:46

Te dokladke z 2 foty to ma chyba Arasov.

#9 OFFLINE   mareczek1101

mareczek1101
  • 47 postów
  • Dołączył: 22-03-2009
  • Skąd: Chociwel
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 23 luty 2011 - 17:20

Ten z pierwszego zdjęcia mam u siebie, jego spasowanie - wykonanie było naprawdę dobre, ale jak dla mnie żeby wszystko się "zgrywało" z resztą auta to trzeba by założyć nakładki progów i dokładkę tylnego zderzaka. Jak jest tylko jeden z tych trzech elementów średnio to wygląda (sprawdzałem).
http://www.fotosik.p...d2b9879e11.html

#10 OFFLINE   rafi195

rafi195

    tylko 2.5TD :)

  • 1802 postów
  • Dołączył: 09-07-2009
  • Skąd: Chrzanów/Krzeszowice
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 23 luty 2011 - 20:15

tył mam ST i progi ST to i z przodu PRAWIE ST będzie;) zobaczymy co wyjdzie..ale który:masakra:

#11 OFFLINE   figop

figop

    Tomek

  • 101 postów
  • Dołączył: 23-07-2010
  • Skąd: Rybnik

Napisany 23 luty 2011 - 20:31

z 2 foto fajna dokładka. tylko sie tak zastanawiam, to na kleju czy jakiś zaczepach. co zrbic kiedy bedzie potrzeba scholowania samochodu, gdzie linke sie zaczepi? bo dojście do haka torszke utrudnione

tył mam ST i progi ST

poka jak to w kombi wyglada
Powyższy Post Wyraża Jedynie Opinię Autora W Dniu Dzisiejszym.
Nie Może On Służyć Przeciwko Niemu W Dniu Jutrzejszym, Ani Każdym Innym Następującym Po Tym Terminie.
Ponadto Autor Zastrzega Sobie Prawo Zmiany Poglądów, Bez Podawania Przyczyny


NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ
[SIGPIC][/SIGPIC]
oddam moją renie. za darmochę. tę co widać na foto.
UWAGA duży GRATIS do reni, zwany kredytem


http://figop.digart.pl/

#12 OFFLINE   rafi195

rafi195

    tylko 2.5TD :)

  • 1802 postów
  • Dołączył: 09-07-2009
  • Skąd: Chrzanów/Krzeszowice
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 23 luty 2011 - 20:45

masz tam coś w galerii mojej

#13 OFFLINE   mariush

mariush

    Było mineło...

  • 648 postów
  • Dołączył: 23-03-2009
  • Skąd: Pruszcz Gdański
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 15 maj 2012 - 19:00

odgrzeje kotleta;)
Ma ktos moze założona taką dokładke u siebie w B fl ??
http://allegro.pl/op...2293948002.html
Widziałem pisaliscie już ze bez progów to lipa ale moze ktoś ma i sie pochwali fotami.
korci mnie takie cos ,wiem ze to laminat ale na ory Irmiego niestety mnie nie stać a moze troszke poprawiło by to wygląd auta

#14 OFFLINE   Nawalony Zając

Nawalony Zając
  • 3237 postów
  • Dołączył: 01-03-2008
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 15 maj 2012 - 19:11

Poprawi na pewno do pierwszego spotkania z krawężnikiem.

#15 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 15 maj 2012 - 19:12

Mariush, byla taka Omega BFL z taka dokladka w Swarzedzu... moze pozniej fotki znajde cos teges...

#16 OFFLINE   mariush

mariush

    Było mineło...

  • 648 postów
  • Dołączył: 23-03-2009
  • Skąd: Pruszcz Gdański
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 15 maj 2012 - 19:16

Poprawi na pewno do pierwszego spotkania z krawężnikiem.


no biore to pod uwagę ;)
ale czy ona nie kończy sie (jej dolna częsc) wyzej niż ta guma pod zderzakiem??

#17 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 15 maj 2012 - 19:27

ale czy ona nie kończy sie (jej dolna częsc) wyzej niż ta guma pod zderzakiem

Co ty fanzolisz?

#18 OFFLINE   mariush

mariush

    Było mineło...

  • 648 postów
  • Dołączył: 23-03-2009
  • Skąd: Pruszcz Gdański
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 15 maj 2012 - 19:29

a co nizej??
buuu a taki był fajny plan i jak zwykle :pupa:

#19 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 15 maj 2012 - 19:30

Michal cyferkowy ma ori dokladke, to mozesz zobaczyc jak to u niego nisko wyglada.

#20 OFFLINE   mariush

mariush

    Było mineło...

  • 648 postów
  • Dołączył: 23-03-2009
  • Skąd: Pruszcz Gdański
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 15 maj 2012 - 19:33

no dobra odpuszczam sobie :(