problem z odpaleniem na ciepło 2.5TD
#21 OFFLINE
Napisany 09 lipca 2010 - 23:15
#22 OFFLINE
Napisany 11 lipca 2010 - 11:48
#23 OFFLINE
Napisany 12 lipca 2010 - 22:10
#24 OFFLINE
#25 OFFLINE
Napisany 13 lipca 2010 - 00:00
#26 OFFLINE
Napisany 13 lipca 2010 - 21:27
#27 OFFLINE
Napisany 13 lipca 2010 - 21:31
#28 OFFLINE
Napisany 13 lipca 2010 - 21:32
Podepne się troche pod temat też mam problem z paleniem na ciepłym musze dość długo kręcić na zimnym pali na dotyk!Rozmawiałem z mechanikiem o tym i on stwierdził że nie długo regeneracja pompy mnie czeka mówi że koszt ok 2,5tys zł!Z mechaniki nie jestem dobry więc pytanie takie bo ktoś mi mówił że na ciepłym paliwo cofa mi się do baku i tak sobie myśle że może dałbym sobie zrobić taki przycisk którym bym sam załaczał pompe żeby zaciągneła i dopiero potem kręcił bym rozrusznikiem myślicie że coś takiego dało by się zrobić?czy może odpiąć lepiej ten czujnik o któym ktoś już wspomniał?czy też kupić to cudo z allegro?chciał bym coś z tym zrobić bo troche siara tak kręcić a po za tym rozrusznik dostaje po *****!
odepnij czujnik temp w bloku i pompka bedzie pracowac przy kazdym wlaczeniem zaplonu.
O tym cofaniu sie paliwa to wedlug mnie watpliwa sprawa, bo tak na chlopski rozum to po nocy tez by sie zapowietrzal a sam napisales ze zimny pali ok
#29 OFFLINE
Napisany 13 lipca 2010 - 21:36
odepnij czujnik temp w bloku i pompka bedzie pracowac przy kazdym wlaczeniem zaplonu.
O tym cofaniu sie paliwa to wedlug mnie watpliwa sprawa, bo tak na chlopski rozum to po nocy tez by sie zapowietrzal a sam napisales ze zimny pali ok
No racja o tym nie pomyślałem!Czyli to nie jest tak że czeka mnie nie długo regeneracja pompy?
#30 OFFLINE
Napisany 13 lipca 2010 - 21:39
tylko zdajesz sobie sprawe ze po odpieciu tego czujnika klima Ci sie nie zalaczy... o ile ja posiadasz
#31 OFFLINE
Napisany 13 lipca 2010 - 21:44
#32 OFFLINE
Napisany 13 lipca 2010 - 22:26
#33 OFFLINE
Napisany 14 lipca 2010 - 08:15
#34 OFFLINE
Napisany 14 lipca 2010 - 18:25
caliber21 było pisane o tym zamontuj to i klima działa..
http://allegro.pl/it...dti_vw_tdi.html
Potwierdzam i zrobilem juz z tym 80tys\km i nadal jezdze,wiec to chyba nie jest na chwilke.
#35 OFFLINE
Napisany 14 lipca 2010 - 18:54
Mianowicie też mam problem z odpalaniem na ciepłym silniku z tym że pompy się na razie nie czepiajmy (w styczniu była sprawdzana i uszczelniana był założony też nowy nastawnik ale to już inna historia. Paliła w tedy od kopa i na zimnym i na ciepłym).
Od pewnego czasu jak się zagrzeje (zaznaczam że im cieplej na dworze tym gorzej) strasznie ciężko kręci czasami nawet lampki na tablicy mi przygasają i tak muszę go kręcić z 30 sek zanim załapie (prościej mówiąc nie ma tego kopa przy rozruchu tylko takie łułu łułłu łułu). Od razu mówię że aku jest nowy (kupiony w styczniu) a parę dni temu dolałem wody i naładowałem go. Ale dalej to samo rano bez problemu po rozgrzaniu problem i to spory.
Zastanawiam się czy to kable czy rozrusznik.
Co o tym myślicie??
#36 OFFLINE
Napisany 14 lipca 2010 - 19:00
#37 OFFLINE
Napisany 14 lipca 2010 - 19:14
Potem zajmę się rozrusznikiem.
Mam nadzieje że to któryś z tych dwóch problemów bo nie mam zamiaru wydawać kasy na pompę
Aczykolwiek po rozgrzaniu zlałem pompę i głowiczkę zimną wodą (lałem tak parę minut)
i dalej ciężko zapalał. (zrobiłem tak bo słyszałem że po ostudzeniu pompy jak odpali to znaczy ze głowiczka)
Nic porobię najpierw tańsze rzeczy i się zobaczy
#38 OFFLINE
Napisany 14 lipca 2010 - 19:18
#39 OFFLINE
Napisany 14 lipca 2010 - 19:21
No kable nie są w najlepszym stanie szczególnie masa. Więc może najpierw powymieniam kable.
Potem zajmę się rozrusznikiem.
Mam nadzieje że to któryś z tych dwóch problemów bo nie mam zamiaru wydawać kasy na pompę
Aczykolwiek po rozgrzaniu zlałem pompę i głowiczkę zimną wodą (lałem tak parę minut)
i dalej ciężko zapalał. (zrobiłem tak bo słyszałem że po ostudzeniu pompy jak odpali to znaczy ze głowiczka)
Nic porobię najpierw tańsze rzeczy i się zobaczy
Mialem tak samo myslalem ze aku mi pada.No ale na cieplym? Dalo mi do myslenia.Dolozylem dodatkowa mase i pali od kopa.Sprawdz wlasnie te przewody.
#40 OFFLINE
Napisany 14 lipca 2010 - 19:59
Większa temp, większy opór Stąd mniejszy przepływ prądu przez przewody na ciepłym.Mialem tak samo myslalem ze aku mi pada.No ale na cieplym?