Rezonator x20xev
#1 OFFLINE
Napisany 30 czerwca 2010 - 11:37
http://allegro.pl/it..._8_2_0_2_0.html
Może ma ktoś dojścia do takiego rezonatora i mógł by zobaczyć jak jest jego objętość gdzie jest dokładnie podłączony.
#2 OFFLINE
#3 OFFLINE
Napisany 30 czerwca 2010 - 12:05
#4 OFFLINE
Napisany 30 czerwca 2010 - 12:07
#5 OFFLINE
Napisany 30 czerwca 2010 - 13:22
Powerrezonator (bo pewnie to masz na myśli) do 2.0 16v to w zasacie cały kolektor ssący, który wkładasz na głowicę zamiast seryjnego.
Coś takiego http://www.dbilas-dy.../db01020095.jpg
#6 OFFLINE
#7 OFFLINE
Napisany 30 czerwca 2010 - 22:13
no i cena 1500€. Niema nic od Mantzel do x20xev http://www.mantzel.de/neu/Powerbox
#8 OFFLINE
#9 OFFLINE
Napisany 30 czerwca 2010 - 22:29
#10 OFFLINE
Napisany 30 czerwca 2010 - 22:36
umówmy się, ze przewalić u znajomego w warsztacie silnik 3.0 z wiązkami będzie korzystniejsze niż zakładać rezonator za taką kasę do 2.0za 1500€ to ja kupie silnik 3.2 i rezonator
Albo jak już po całości to zapakować V8 z bavary na zasadzie wytnij - delete i dalej, wytnij - wklej
#11 OFFLINE
Napisany 30 czerwca 2010 - 22:42
umówmy się, ze przewalić u znajomego w warsztacie silnik 3.0 z wiązkami będzie korzystniejsze niż zakładać rezonator za taką kasę do 2.0
Albo jak już po całości to zapakować V8 z bavary na zasadzie wytnij - delete i dalej, wytnij - wklej
Wiadomo ale chciałem się dowiedzieć czy nie ma możliwości skopiowania takiej puchy a nie wiedziałem że tu za puchę robi kolektor
#12 OFFLINE
Napisany 30 czerwca 2010 - 23:37
#13 OFFLINE
Napisany 01 lipca 2010 - 12:10
a cały tajnik puchy w V'kach to po prostu dostarczenie zimniejszego powietrza z mniejszym oporem...
chciał bym jeszcze kiedyś sprawdzić jak chodziła by V'ka z termoizolowanym seryjnym sprawnym multiram'em
#14 OFFLINE
Napisany 01 lipca 2010 - 12:44
chciał bym jeszcze kiedyś sprawdzić jak chodziła by V'ka z termoizolowanym seryjnym sprawnym multiram'em
Przebiegu momentu bys raczej ALI nie zmienil, dalej przepustnica dawala by "kopa" powyzej 4 tys, a ponizej tego mułłłłł
#15 OFFLINE
Napisany 01 lipca 2010 - 21:58
#16 OFFLINE
Napisany 02 lipca 2010 - 10:09
Panowie a gdzie ten multiram się znajduje w Vkach ?? To zobaczę sobie w drugiej omie jak to wygląda (wiem tyle że to jest niby druga przepustnica). W sumie to dzisiaj wywaliłem tą trąbkę z przed chłodnicy i prawie nic się nie zmieniło może lekko zrobiła się bardziej elastyczna ale to naprawdę nie wielka różnica. Postaram się jeszcze wywalić podgrzewanie przepustnicy
Multiram to caly dolot (od fitra az po kolektor ssacy). Przepustnice sa w polowie drogi. Teraz to ok ale przed zima radze z powrotem podpiac podgrzewanie przepustnicy
#17 OFFLINE
Napisany 02 lipca 2010 - 11:18
Gdzieś czytałem że ktoś ma odpięty (chyba Exec) i nie narzeka w zimie. W sumie na upartego też można było by odizolować wszystkie rurki od powietrza w 2.0 16V.Multiram to caly dolot (od fitra az po kolektor ssacy). Przepustnice sa w polowie drogi. Teraz to ok ale przed zima radze z powrotem podpiac podgrzewanie przepustnicy
Stosował ktoś uszczelki które nie przewodzą ciepła . Czytałem na drift forum że można je wykonać z teflonu ale wydaje mi się że taki teflon po tys.km się rozpłynie