doncortino nie wiem dlaczego ale ciągle jakieś swoje teorie wysnuwasz i przekręcasz moje wypowiedzi, nie chodzi mi tylko o wał w 3.0:-| ale ogólnie, to są na razie rozważania czysto teoretyczne. Myślę że włożenie wałków z 3.0 do 2.5 nie zmienia trwałości, juz przecież pisał ktoś wcześniej że zrobił 40tyś.km na tych wałkach od 3.0 w 2.5 i pracuje wszystko ok.
Im dłużej czytam różne fora Omegi i dochodzę do wniosku, że najbardziej ekonomiczny w eksploatacji jest silnik 2.0 8 lub16V ewentualnie 2.5V6 ale to już "ryzyko".
Generalnie dupowóz wtedy i tyle:) Wiem że zaraz święte poruszenie wywołam pewnie:D
To Execowi powinny korby wylatywać co dziennie bo depta, lata bokiem, strzela z tłumika i ma lpg.
No właśnie, czyli nie taki wilk straszny chyba, przeciez tyle ludzi jeździ V-kami w Omegach:)