Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

Łatwy sposób na 20ps w 2.5v6


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
220 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   fajer5

fajer5
  • 12 postów
  • Dołączył: 27-07-2006
  • Skąd: vypizduwek

Napisany 11 sierpień 2006 - 15:39

dziekuje za wytlumaczenie :oops:

...............................................

NIE będę tolerował chamstwa na tym forum :!::!: :!:
Jeżeli masz jakiś żal do Cichego, to służy do tego PW



edit: Piterek



hfhfdhehgh

#22 OFFLINE   Piterek

Piterek

    ASB killer

  • 3826 postów
  • Dołączył: 10-05-2006
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 11 sierpień 2006 - 15:47

Bc30se, odpuść proszę z tym LOBem bo to drażliwy temat ;)


"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill


#23 OFFLINE   fajer5

fajer5
  • 12 postów
  • Dołączył: 27-07-2006
  • Skąd: vypizduwek

Napisany 11 sierpień 2006 - 16:00

ok ale szkoda ze niewidziales jerzeli ona mial jakis zal do mnie tak wiec prosze czytaj dokladnie a w miedzy czasie zerkinj na tuníng/maly liftink w omedze a
hfhfdhehgh

#24 OFFLINE   Piterek

Piterek

    ASB killer

  • 3826 postów
  • Dołączył: 10-05-2006
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 11 sierpień 2006 - 16:24

fajer5, nie obrażaj się, ale na forum obowiązują pewne podstawowe zasady, które naruszyłeś.
Jeżeli ktoś Cie obraził, to należało to zgłosić do mnie, lub innego modera


PS. sądzę po Twoim opisie, że już nas nie lubisz, a szkoda, bo napisałeś dopiero 20 postów i nie poznałeś atmosfery, która tu panuje. Zapytaj kolegi BC, jeśli nie wierzysz, że nie tolerujemy tu takich wypowiedzi, ale nikogo nie usuwamy z forum.


"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill


#25 OFFLINE   Bc30se

Bc30se

    Zbanowany

  • 1075 postów
  • Dołączył: 19-05-2006
  • Skąd: Hrubieszów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 11 sierpień 2006 - 16:29

a bo ja czasami tak lubie dostać ostrzeżonka, wylecieć z forum.. hobby :mrgreen:

ale zawsze jako ta sama osoba, bez podszywania się.. no i koniec tego spamowania

#26 OFFLINE   GISKARD

GISKARD
  • 3534 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Pionki
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 16 sierpień 2006 - 20:49

no ładnie ładnie sietu wymioenia poglądy ale nikt nie poruszył zasadniczej kwestii...... :mrgreen:

w jaki sposób i co robi zmiana wałków ze przybywa mocy....

tzn. jaki mechanizm fizyki lub mecghaniki lub czary mary powodują że wzrasta moment i moc...?????? :wink:

no bo ja się nie znam panie i nie wim o co chodzi... a jestem zainteresowany........... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

#27 OFFLINE   Piterek

Piterek

    ASB killer

  • 3826 postów
  • Dołączył: 10-05-2006
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 16 sierpień 2006 - 22:38

GISKARD, sprawa w miarę prosta, MV6 ma ostrzejsze krzywki co daje:
a) łateniejsze i lepsze napełnianie komory spalania
b) łateniejsze i szybsze komory spalania
c) więcej powietrza + lepiej wymieszana mieszanka (szybciej zasysana do komory) daje lepsze spalanie

to tyle bez zagladania do charakterystyk obu wałków


"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill


#28 OFFLINE   Bc30se

Bc30se

    Zbanowany

  • 1075 postów
  • Dołączył: 19-05-2006
  • Skąd: Hrubieszów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 16 sierpień 2006 - 23:07

w jaki sposób i co robi zmiana wałków ze przybywa mocy....


ale po co Ci znać wszystkie tajemnice świata... nawet teraz wiedząc że krzywki są inne to Ci i tak to nic nie da bo możesz ten wałek mierzyć 1000 razy i może ale nie musi być taki sam jak w 2.5, a jest jednak jest inny...

podobnie miałem w motocyklu w którym montowali 50 konne i 65 konne wałki.... niczym się nie "różniły" na oko i na łopatologiczne mierzenie (bo w rzeczywistości się tam różniły ale samą suwmiarką tego się nie dało stwierdzić, one miały po prostu inne kąty otwarcia przy takim samym wzniosie), a po zamontowaniu tych 65 motocykl był mocniejszy i koniec...

więc jak pisze zakładaj bo sprawdzone i działa... to po co CI więcej??? to jest bicie piany niepotrzebne...


PS
masz dwie opony, dunlop i dębica.... czy wnikasz w skład mieszanki żeby stwierdzić która opona jest lepsza?

#29 OFFLINE   GISKARD

GISKARD
  • 3534 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Pionki
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 17 sierpień 2006 - 15:31

PIETEREK senkju za wyjasnienie.... bardzo mnie to zainteresowało...... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
a czy taka zmiana nie powoduje szybszego wyeksploatowania silnika... :???: :???: :???:
pozdro...
:mrgreen:

[quote name='"Bc30se"'][quote name='GISKARD']w jaki sposób i co robi zmiana wałków ze przybywa mocy.... [/quote]

ale po co Ci znać wszystkie tajemnice świata... nawet teraz wiedząc że krzywki są inne to Ci i tak to nic nie da bo możesz ten wałek mierzyć 1000 razy i może ale nie musi być taki sam jak w 2.5, a jest jednak jest inny...


więc jak pisze zakładaj bo sprawdzone i działa... to po co CI więcej??? to jest bicie piany niepotrzebne...
:twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil:

JA LUIBIE ZNAĆ WSZYSTKIE TAJEMNICE WSZECHŚWIATA.....

natomiast znajc pozim twojej wiedzy o omesiach... nie dziwi cię fakt że ktoś kto ma taki samochó chce poznać wszystkie zasady na jakich on funkcjonuje (ja niechcę tych wałków mierzyc bo trzeba d tego sprzetu ja chcem wiedzieć co on w sobie ma że taka moc z niego wypływa :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: )
chyba że chcesz cąłą wiedze dla siebie zachować) chociaz po twoich odpowiedziach i postach można się dużo dowiedziec.... :mrgreen: :wink: :razz:
czy preferujesz pogląd :???: :???: :???: ... jeździ no to niech jeździ a jaki i dlaczego i poco to co mnie to obchodzi..... oj widze tutaj pewne oznaki wieku przejściowego..... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

czyzby juz po 40 i kryzys wieku średniego???? :wink: :razz:
:wink: :razz: :razz: :razz: :razz:

sorki za szczerośc ale ja lubie wiedzic dlaczego :!: :!: :!: :!:

pozdrawiam

:mrgreen:

#30 OFFLINE   Bc30se

Bc30se

    Zbanowany

  • 1075 postów
  • Dołączył: 19-05-2006
  • Skąd: Hrubieszów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 17 sierpień 2006 - 16:22

życzę Ci powodzenia w dalszym odkrywaniu....

#31 OFFLINE   GISKARD

GISKARD
  • 3534 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Pionki
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 17 sierpień 2006 - 16:35

Moje zwierz?tka :)

#32 OFFLINE   Artur

Artur
  • 11 postów
  • Dołączył: 18-08-2006
  • Skąd: Warszawa

Napisany 18 sierpień 2006 - 11:26

Też, tak z reszta jak i ja, chciałby przez zwykłą zmianę wałka dostać bonusowe kuce :)


witam jestem zieloniutki w temacie a Omege posiadam od miesiaca z silniczkiem podobnym czyli 2.6 v 6 podobno ma 180 KM ale zawsze by było ładnie dostac 20 wiecej czy ta zmiana wałka bedzie tak samo u mnie skutkować wzrostem mocy i czy jesli wymieniac walek to ten od 3.0 czy lepiej 3.2 :?: moj silnik wizualnie jest prawie identyczny jak 2.5 V 6 i czy kusić się dodatkowo o dołozenie jeszcze czipa :?: do mojego motorku :roll: po wymianie walka :)

Pozdro

#33 OFFLINE   Gawlak

Gawlak

    vectra SRi3000

  • 54 postów
  • Dołączył: 17-05-2006
  • Skąd: Przywidz

Napisany 19 sierpień 2006 - 12:10

Też, tak z reszta jak i ja, chciałby przez zwykłą zmianę wałka dostać bonusowe kuce :)


witam jestem zieloniutki w temacie a Omege posiadam od miesiaca z silniczkiem podobnym czyli 2.6 v 6 podobno ma 180 KM ale zawsze by było ładnie dostac 20 wiecej czy ta zmiana wałka bedzie tak samo u mnie skutkować wzrostem mocy i czy jesli wymieniac walek to ten od 3.0 czy lepiej 3.2 :?: moj silnik wizualnie jest prawie identyczny jak 2.5 V 6 i czy kusić się dodatkowo o dołozenie jeszcze czipa :?: do mojego motorku :roll: po wymianie walka :)

Pozdro

pasuja od 3 litrowki
na www.vvoc.com
gosc wstawil do 2,6 od 3 litrowki
i bangla

#34 OFFLINE   Gawlak

Gawlak

    vectra SRi3000

  • 54 postów
  • Dołączył: 17-05-2006
  • Skąd: Przywidz

Napisany 19 sierpień 2006 - 12:11

wałki i to w dodatku tylko ssące, czyli w waszym przypadku 2 sztuki, żadnych ingerencji w kompy itd... od razu lata

wymieniac wszystkie 4 a nie tylko 2
dla pewnosci sofcik od omesi mozna zapodac ale nie jest to wymagane

#35 OFFLINE   Bc30se

Bc30se

    Zbanowany

  • 1075 postów
  • Dołączył: 19-05-2006
  • Skąd: Hrubieszów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 19 sierpień 2006 - 12:25

wszystko mi się pokręciło.. nie wiem nic już na temat 2.6, dłubice sobie ten temat sami...

wiem tylko że przy 2.5 wałków wydechowych ruszać nie trzeba... macie EPC to sprawdzcie po numerach

#36 OFFLINE   Bc30se

Bc30se

    Zbanowany

  • 1075 postów
  • Dołączył: 19-05-2006
  • Skąd: Hrubieszów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 19 sierpień 2006 - 12:34

2.6 ma takie same walki wydechowe jak 2.5 w rocznikach 98, a rzeczywiście jest różnica w wydechowych tylko teraz nie rozumiem czemu Ci goście mieniają tylko ssące, może ma to jakiś cel.. ale jak mówie.. temat jest już dla was

#37 OFFLINE   darekostap

darekostap
  • 149 postów
  • Dołączył: 03-12-2006
  • Skąd: Częstochowa

Napisany 20 lipiec 2007 - 11:18

Szukam odpowiedzi na posty które znalazłem i wiążą się ze zmianą wałków w silniku 2,5 na te z silnika 3,0.

Czy bardziej jest odczuwalna dynamika

Czy wieksze jest spalania

czy skraca się żywotność silnika

#38 OFFLINE   hanysxx

hanysxx
  • 67 postów
  • Dołączył: 08-08-2006
  • Skąd: Lębork

Napisany 20 lipiec 2007 - 11:29

Czy bardziej jest odczuwalna dynamika


Tak

Czy wieksze jest spalania


Nie

czy skraca się żywotność silnika


Wątpie - juz zrobiłem tak 40 tys i żadnych objawów
193 KM przy 5819 obr/min
249 Nm przy 4951 obr/min

#39 OFFLINE   darekostap

darekostap
  • 149 postów
  • Dołączył: 03-12-2006
  • Skąd: Częstochowa

Napisany 20 lipiec 2007 - 13:19

no to do dzieła!!!

#40 OFFLINE   V6

V6
  • 429 postów
  • Dołączył: 03-07-2007
  • Skąd: warszawa

Napisany 20 lipiec 2007 - 15:15

darekostap, daj znać jakie efekty przyniosła ta operacja.