Blos w mv6
#61 OFFLINE
Napisany 08 sierpnia 2010 - 22:57
szybki wtryskiwacz to taki, ktory poprawnie pracuje w autach majacych czasy wtrysku na jalowym ponizej +/- 2,5ms (omega ma ok 3ms wiec niepotrzebuje szybkich wcale)
POczytaj troche
lpg.info.pl
#62 OFFLINE
#63 OFFLINE
Napisany 08 sierpnia 2010 - 23:01
#64 OFFLINE
Napisany 08 sierpnia 2010 - 23:03
Ok z mojej strony passs, o dalsza dyskusja z toba niema sensu.sam sobie poczytaj.. będziesz jeszcze mądrzejszy, ja poprostu stwierdzam fakt jaki widziałem na wlasne oczy, i wiem że chłopaki mają duze pojęcie i mi nie mów jak jest tylko z nimi sobie podyskutuj, ja tylko mówię co widziałem i co mi mówili.. a to jest druga najlepsza firma w Łodzi.. a STEFANOWSKI ma podobne zdanie,a to koleś który jest nr 1 w Łodzi więc twoje zdanie akurat mnie tu najmniej interesuje
Wciskali ci ciemnote i teraz sie smieja z ciebie a ty uwazasz, ze masz super szybkie valdemary.
#65 OFFLINE
Napisany 08 sierpnia 2010 - 23:07
#66 OFFLINE
Napisany 08 sierpnia 2010 - 23:10
Prosze bardzosory sory, pokaż mi to zdanie w którym napisałem że ja mam szybkie valteki no czekam. wtedy pogadamy
człowieku VALTEKI TO SHIT to dobry jestes koles hahahaha, jedyne wtryski na których jeździ mazda rx8 z silnikiem wankla to valteki! bo to szybkie wtryski. zakładałem gaz w najlepszej firmie w Łodzi więc o czym ty mówisz
Juz niebede koledze robile smietnika z tematu, wiec jak chcesz dalej dyskutowac zapraszam na priv.
#67 OFFLINE
Napisany 08 sierpnia 2010 - 23:13
#68 OFFLINE
Napisany 08 sierpnia 2010 - 23:17
#69 OFFLINE
Napisany 08 sierpnia 2010 - 23:35
człowieku VALTEKI TO SHIT to dobry jestes koles hahahaha, jedyne wtryski na których jeździ mazda rx8 z silnikiem wankla to valteki! bo to szybkie wtryski. zakładałem gaz w najlepszej firmie w Łodzi więc o czym ty mówisz
Niepotrzebnie wywołałeś wilka z lasu
Po pierwsze pisanie dużymi literami oznacza krzyk za co można Warna dostać i nie ma sensu się unosić...zapraszam Cię do Łodzi pogadasz sobie ze STEFANOWSKIM LUB Z CHŁOPAKAMI NA MALOWNICZEJ
No to żeś się pogrążył co do Stefanowskiego to duża większość Łodziaków która serwisowała tam klnie i przeklina Stefanowskiego. Kiedyś był dobry teraz idą na masówkę i dawną renomę ,a tam w dużej mierze pracują ludzie bez dużego doświadczenia (po za samym Stefanowskim) Jest tam duża roszada pracowników nie wiem dlaczego... Co do malowniczej to tam nie potrafili wyregulować instalacji 1 gen w mojej VA, Chcieli mi reduktor wymieniać, miedź zmieniać bo zapchana jest, i wkładać sterowniki do sekwencji nie wiem po kiego gwizda... skasowali mnie na 50zł i tak sam wyregulowałem na zajęło mi 3 dni bez żadnego doświadczenia z LPG na zasadzie prób i błędów...
Tomek są tu ludzie którzy serwisują LPG i mają swoje zdanie, przeszukując fora z tematyką LPG wypowiadali się podobnie więc coś w tym musi być. Więc ślepo nie brnij w coś w czym masz małe doświadczenie...
Wracając do Blosa mnie o tyle to za intrygowało że jest diabelnie tanią instalacją LPG...ale martwi mnie fakt jak to się przełoży podczas użytkowania na pozostałe elementy silnika po przejechaniu 50-70tyś km, niestety mało jest informacji, i ludzi z doświadczeniem o blosie
#70 OFFLINE
Napisany 08 sierpnia 2010 - 23:51
#71 OFFLINE
Napisany 09 sierpnia 2010 - 05:48
po 1, blos jest dobry([przetestowalem osobiscie w niejednym aucie)
z silnikiem oplowskim v6 takze,problemem jeste brak ludzi ktorzy ogarniaja blosa
,nastepna sprawa sa rozne blosy,
po 2, w sprawie sekwencji lpg,valteki beda dobre o ile ktos dobierze odpowiednio dysze i bedzie umial wyregulowac,z **** sa regulacje bez sondy szerokopasmowej,
i wiem co mowie bo u siebie tak wystroilem instalke z sonda i jest mega roznica w porownaniu do normalnej NIBY regulacji na oko,
jezdzi duzo lepiej i mnie pali (niby nie da sie, ale jednak da sie polaczyc te dwie rzeczy)
serducho gsi irmscher
#72 OFFLINE
Napisany 09 sierpnia 2010 - 08:56
#73 OFFLINE
Napisany 09 sierpnia 2010 - 23:40
#74 OFFLINE
Napisany 10 sierpnia 2010 - 05:44
z tego co wiem blos nie daje dobrego składu mieszanki w całym zakresie obciążeń - jak dół będzie dobry to góra za uboga, jak góra dobra to jałowe kuleją itp. więc nie ma się specjalnie czym zachwycać
skąd takie wnioski?
serducho gsi irmscher
#75 OFFLINE
Napisany 10 sierpnia 2010 - 08:32
#76 OFFLINE
Napisany 10 sierpnia 2010 - 11:21
z tego co wiem blos nie daje dobrego składu mieszanki w całym zakresie obciążeń - jak dół będzie dobry to góra za uboga, jak góra dobra to jałowe kuleją itp. więc nie ma się specjalnie czym zachwycać
widzę że kolega jeździl na blosie i dla tego tak pisze pozdrawiam i zapraszam na jazde testową do warszawy w tygodniu lub do tomaszowa w weekend ludzie henry ma racje w 100% blos jest dobry i tyle w temacie
#77 OFFLINE
Napisany 10 sierpnia 2010 - 17:32
#78 OFFLINE
Napisany 10 sierpnia 2010 - 18:45
#79 OFFLINE
Napisany 10 sierpnia 2010 - 18:49
kiedyś chciałem założyć blosa do espero - ale na necie naczytałem się że nie jest to do końca dobre rozwiązanie. Jazda testowa nic ciekawego nie pokaże - chyba że z podłączonym do sondy lambda multimetrem
mialem zalozonego AFR w nubirze i na dole bylo ubogo na gorze bogato ale tak w blosie ma byc
#80 OFFLINE
Napisany 10 sierpnia 2010 - 19:04