Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Blos w mv6


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
141 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   kamerski

kamerski
  • 56 postów
  • Dołączył: 09-03-2008
  • Skąd: Tomaszów Mazowiecki

Napisany 07 sierpień 2010 - 14:38

WITAM PONOWNIE
Po dłuższej nieobecności cos napisze ;
przejechałem już 3500km i nic się nie dzieje z blosem po 1000 km robiłem regulacje
teraz spalanie :D
13 l po mieście w warszawie jest to według mnie bardzo dobry wynik na trasie ok 10 -11 przy jeździe ok 120-140 poza tym nic sie nie dzieje samochód rano odpala na paliwie tak jak przed założeniem gazu więc mapy jednak sie nie rozjechały polecam wszystkim najtańsza instalacja i nie ma problemów z wtryskiwaczami i kompem chętnych zapraszam do obejrzenia

#22 OFFLINE   bzyku_2002

bzyku_2002

    200 parę KM i ciągle mało

  • 1525 postów
  • Dołączył: 09-09-2007
  • Skąd: Koczała ( Pomorze )
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 07 sierpień 2010 - 15:47

WITAM PONOWNIE
Po dłuższej nieobecności cos napisze ;
przejechałem już 3500km i nic się nie dzieje z blosem po 1000 km robiłem regulacje
teraz spalanie
13 l po mieście w warszawie jest to według mnie bardzo dobry wynik na trasie ok 10 -11 przy jeździe ok 120-140 poza tym nic sie nie dzieje samochód rano
odpala na paliwie tak jak przed założeniem gazu więc mapy
jednak sie nie rozjechały polecam wszystkim najtańsza instalacja i nie ma problemów z wtryskiwaczami i kompem chętnych zapraszam do obejrzenia


Ja jestem bardzo tym zainteresowany. Jak będę w Polsce to musimy się zdzwonić i pogadać na ten temat. Nr puszczę Ci na priw.

#23 OFFLINE   kamerski

kamerski
  • 56 postów
  • Dołączył: 09-03-2008
  • Skąd: Tomaszów Mazowiecki

Napisany 07 sierpień 2010 - 21:04

Ja jestem bardzo tym zainteresowany. Jak będę w Polsce to musimy się zdzwonić i pogadać na ten temat. Nr puszczę Ci na priw.


Nie ma sprawy chętnie pokażę jak to jest zrobione i oczywiście jak sie jeździ

#24 OFFLINE   komik88

komik88

    Zbanowany

  • 107 postów
  • Dołączył: 16-04-2010
  • Skąd: ELW

Napisany 07 sierpień 2010 - 22:57

świetnie jeździ bo jeździłem :) na sekwencji gorzej :) przynajmniej u mnie a sekwa włożona naprawde bardzo dobra..

#25 OFFLINE   __Robert__

__Robert__
  • 2331 postów
  • Dołączył: 20-11-2006
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 07 sierpień 2010 - 23:00

Na sekwencji gorzej, nie możliwe

#26 OFFLINE   komik88

komik88

    Zbanowany

  • 107 postów
  • Dołączył: 16-04-2010
  • Skąd: ELW

Napisany 07 sierpień 2010 - 23:05

no jeżeli chodzi o odejście to gorzej.. moja zaczyna żyć na PB :) a Kamerskiemu śmiga super na gazie :)

#27 OFFLINE   Ziutek50

Ziutek50

    **** świat do góry nogami

  • 7326 postów
  • Dołączył: 19-07-2009
  • Skąd: ES
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 08 sierpień 2010 - 08:50

komik pamiętaj że Kamerski ma o 41 kucyków więcej a to już czuć przy masie Omegi.

#28 OFFLINE   __Robert__

__Robert__
  • 2331 postów
  • Dołączył: 20-11-2006
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 08 sierpień 2010 - 10:40

komik pamiętaj że Kamerski ma o 41 kucyków więcej a to już czuć przy masie Omegi.


Ano właśnie, a to jest duża różnica :) .

#29 OFFLINE   kondzio81

kondzio81
  • 107 postów
  • Dołączył: 11-05-2009
  • Skąd: koszalin

Napisany 08 sierpień 2010 - 14:18

a mozna wiecej fotek ciekawa sprawa a firma miksera

#30 OFFLINE   komik88

komik88

    Zbanowany

  • 107 postów
  • Dołączył: 16-04-2010
  • Skąd: ELW

Napisany 08 sierpień 2010 - 14:25

uwierz mi że nie odczuwalna róznica :) Kamerski może się wypowiedzieć na ten temat, ale mowa tu o gazie, to naprawdę fajnie jeździ mu ten blos, a ja mam sekwencje na valtekach i u mnie czuć wielką różnicę PB A GAZ.

#31 OFFLINE   blase2501

blase2501
  • 42 postów
  • Dołączył: 03-06-2010
  • Skąd: SIEMONIA

Napisany 08 sierpień 2010 - 14:39

Ciekawa sprawa z tym blosem teraz sie zastanawiam czy motaz sekwencji byl dobrym posunieciem jak spalanie w miescie dochodzi do 20 a kolega pisze ze 13 tyle to ja miałem w 2.0 ciekawe to przejscie z blosa na kolektor.cena tez jest interesujaca bo za cene prrzecietnej sekwencji mozna miec instalke z blosem na markowych czesciach i nie miec problemow z wtryskami parownikami i rozjezdzajacymi sie mapami.

#32 OFFLINE   bzyku_2002

bzyku_2002

    200 parę KM i ciągle mało

  • 1525 postów
  • Dołączył: 09-09-2007
  • Skąd: Koczała ( Pomorze )
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 08 sierpień 2010 - 15:33

i rozjezdzajacymi sie mapami
.


No co do tych map to byłbym bardziej sceptycznie nastawiony

#33 OFFLINE   BRABUS

BRABUS
  • 222 postów
  • Dołączył: 29-03-2010
  • Skąd: Mwek k. Wawy
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 08 sierpień 2010 - 20:38

a jak z moca?
jest roznica miedzy lpg a pb?

#34 OFFLINE   kamerski

kamerski
  • 56 postów
  • Dołączył: 09-03-2008
  • Skąd: Tomaszów Mazowiecki

Napisany 08 sierpień 2010 - 21:00

Na sekwencji gorzej, nie możliwe


kolego piszesz że nie mozliwe czy znasz kogos kto ma ''blosa'' chyba nie za bardzo bo tam gdzie zakładałem koleś założył blosa do vr6(co ludzie piszą że vr6 nie jeździ na gazie) a tym właśnie jeździ mój kolega i śmiga bardzo dobrze kilka subaru też na blosie do tego bmw i oni tex nie wybrali sekwencji a więc warto poczytac na innych forach z reszta każdy zakłada co chce :)

a jak z moca?
jest roznica miedzy lpg a pb?


nie wiem w jakim stanie sa moje wtryski pompa paliwa ale na blosie jest lepsze odejście widze że kolega z mazowieckiego możemy sie spotkać w tygodniu ?????

a mozna wiecej fotek ciekawa sprawa a firma miksera


kolego tam nie ma miksera !!!!!!!!!! jest blos który wtryskuje gaz pod ciśnieniem a tu link szczegółowy
http://www.corrado.c...t/blos/blos.htm
pozdrawiam i zachęcam do przeczytania miłej lektóry

No co do tych map to byłbym bardziej sceptycznie nastawiony


kolego w tygodniu do ciebie zadzwonie i naprawde mapy nie mogą sie rozjechac bo niemasz osobnego komputera jak w przypadku sekwencji jest tylko emulator który odłącza wtryski i a komputer pracuje normalnie tak jak byś jeździł na paliwie ale to zobaczysz jak sie spotkamy

#35 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 08 sierpień 2010 - 21:05

uwierz mi że nie odczuwalna róznica :) Kamerski może się wypowiedzieć na ten temat, ale mowa tu o gazie, to naprawdę fajnie jeździ mu ten blos, a ja mam sekwencje na valtekach i u mnie czuć wielką różnicę PB A GAZ.


to gdzie ta twoja sekwencja z gornej polki jak nizej piszesz ze masz valdemary. przeciez to shit ktory nie daje rady w omedze.




 


#36 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 08 sierpień 2010 - 21:06

świetnie jeździ bo jeździłem na sekwencji gorzej przynajmniej u mnie a sekwa włożona naprawde bardzo dobra..

Na sekwencji gorzej, nie możliwe

Moze byc gorzej jak ktos skopie montaz sekwencji.

#37 OFFLINE   kamerski

kamerski
  • 56 postów
  • Dołączył: 09-03-2008
  • Skąd: Tomaszów Mazowiecki

Napisany 08 sierpień 2010 - 21:12

Moze byc gorzej jak ktos skopie montaz sekwencji.


dokładnie koledo tak jest jak piszesz tylko poza tym blosa tez nie każdy potrafi wyregulować dodam że do omegi trzeba dobrą sekwencje a ona kosztuje

#38 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 08 sierpień 2010 - 21:17

dokładnie koledo tak jest jak piszesz tylko poza tym blosa tez nie każdy potrafi wyregulować dodam że do omegi trzeba dobrą sekwencje a ona kosztuje

Masz racje i mysle, ze malo jest dobrych fachowcow, ktorzy maja pojecie odnosnie blosa.

#39 OFFLINE   komik88

komik88

    Zbanowany

  • 107 postów
  • Dołączył: 16-04-2010
  • Skąd: ELW

Napisany 08 sierpień 2010 - 21:21

człowieku VALTEKI TO SHIT?? to dobry jestes koles hahahaha, jedyne wtryski na których jeździ mazda rx8 z silnikiem wankla to valteki!!! bo to szybkie wtryski. zakładałem gaz w najlepszej firmie w Łodzi więc o czym ty mówisz??

#40 OFFLINE   kamerski

kamerski
  • 56 postów
  • Dołączył: 09-03-2008
  • Skąd: Tomaszów Mazowiecki

Napisany 08 sierpień 2010 - 21:23

Masz racje i mysle, ze malo jest dobrych fachowcow, ktorzy maja pojecie odnosnie blosa.


no ja miałem to szczęście i znalazłem tylko jednego a inni to nie wiem czego sie boja bo naprawde jest troche autek które śmigają na blosie