Blos w mv6
#1 OFFLINE
Napisany 15 czerwca 2010 - 20:33
#2 OFFLINE
Napisany 15 czerwca 2010 - 21:44
#3 OFFLINE
Napisany 15 czerwca 2010 - 22:30
koszt 1800zł to narazie tyle
A jak byś dorzucił parę zł to miałbyś sekwencję/
- Założyłeś jeden blos czy dwa??
- Jak się auto teraz zachowuje na benzynie, bo zwężyłeś "gardełko"
- Kto ci tak doradził??
- I dla czego??
#4 OFFLINE
Napisany 15 czerwca 2010 - 23:10
A jak byś dorzucił parę zł to miałbyś sekwencję/
- Założyłeś jeden blos czy dwa??
- Jak się teraz zachowuje na , bo zwężyłeś "gardełko"
- Kto ci tak doradził??
- I dla czego??
a więc tak założyłem jeden blos
nie ma różnicy czy na lpg czy na zwęzka to tylko blos 70 mm za nim i przed nim jest po 80 mm jutro zdjęcia wrzuce doradził mi kolega bo jeździ vr6 na blosie i nic mu sie nie dzieje poza tym tania sekwencja jest do niczego wtryski miernej jakości a w blosie nie ma elektroniki nie ma sie co psuć TAK MI SIE WYDAJE może sie mylę pojeździmy zobaczymy
#5 OFFLINE
Napisany 16 czerwca 2010 - 06:39
#6 OFFLINE
Napisany 16 czerwca 2010 - 08:03
a więc tak założyłem jeden blos
nie ma różnicy czy na lpg czy na zwęzka to tylko blos 70 mm za nim i przed nim jest po 80 mm jutro
w V6 są dwa doloty, wiec jesli założyłes jeden blos .. to musi być zwężka przecież... bo jest jedna rura.
poza tym - Twój główny problem moze pojawić sie za pare dni w jeździe na benzynie, a w zasadzie w odpalaniu zimnego auta, jak już wspomniał Jesse.
#7 OFFLINE
Napisany 16 czerwca 2010 - 09:16
Jeździłem w A na blosie ( ale silnik 2,0) i było extra.
Miałem zamysł założenia do V6 gazu na dwóch blosach ale:
1. Odradzono mi
2. Nie chcieli nawet spróbować założyć...
efekt:
sekwencja - stag300
W pierwszym zakładzie jak mi założyli to matko kieruj - nigdy więcej do nich ( Olsztyn, Sprzętowa 4)
W drugim po poprawkach - ok, ale :
1. Po odpięciu aku lub
2. Po jakimś czasie układ się rozregulowuje i mnie denerwuje ( szarpania przy dynamicznej jeździe)
#8 OFFLINE
Napisany 16 czerwca 2010 - 19:51
#9 OFFLINE
Napisany 16 czerwca 2010 - 20:05
#10 OFFLINE
Napisany 16 czerwca 2010 - 20:13
#11 OFFLINE
Napisany 16 czerwca 2010 - 20:19
witam ponownie a teraz kilka zdjęć jak to jest zamontowane
http://forum.omegakl...=1&d=1276713984
Tak tak też myślałem.
Kiedyś było coś na temat tego dolotu, że spisuje się w górnych obrotach.
Jak Ci wychodzi spalanie i napisz czy miałeś podłączonego kompa i jak się zachowują sądy, bo na moje "leżą", ale przyznać trzeba, że w miarę ładnie to jest zrobione ;-)
#12 OFFLINE
Napisany 16 czerwca 2010 - 20:21
nie udzielajcie sie jak nie mieliscie doczynienia z blosem
ktos kto mial to ok, ale z tego co widze to raczej tak nie bylo
serducho gsi irmscher
#13 OFFLINE
Napisany 16 czerwca 2010 - 21:21
Tak tak też myślałem.
Kiedyś było coś na temat tego dolotu, że spisuje się w górnych .
Jak Ci wychodzi spalanie i napisz czy miałeś podłączonego kompa i jak się zachowują sądy, bo na moje "leżą", ale przyznać trzeba, że w miarę ładnie to jest zrobione ;-)
a więc sondy działają w 100 %ach bo na nich był ustawiany blos komp był podłączony i na razie żadnych błędów nie wywaliło o spalaniu jeszcze nie mogę nic powiedzieć ? dodam że na wolnych i wysokich obrotach jest bardzo dobrze
#14 OFFLINE
Napisany 16 czerwca 2010 - 21:28
a więc sondy działają w 100 %ach bo na nich był ustawiany blos komp był podłączony i na razie żadnych błędów nie wywaliło o spalaniu jeszcze nie mogę nic powiedzieć ? dodam że na wolnych i wysokich obrotach jest bardzo dobrze
I o to właśnie chodzi. Życzę Ci aby to banglało jak trzeba i nie sprawiało problemów ;-)
#15 OFFLINE
Napisany 18 czerwca 2010 - 17:04
#16 OFFLINE
Napisany 18 czerwca 2010 - 17:21
#17 OFFLINE
Napisany 19 czerwca 2010 - 01:46
ale widac odrazu ze cos jest nie tak przeciez blos musi byc zalozony pionowo (przerabiane na wielu forach i wielu ). no i kwestia teraz ... kto ci podbije z zalozonym blosem?
witam ponownie: tak to prawda blos nie powinien leżeć a u mnie jest pod kątam 45 stopni była mała obawa że coś będzie nie tak ale jak na razie wszystko gra dzisiaj zrobiłem ok 600 km na 35l 278 km jest to ok. 12l na 100 km więc nie jest tak źle oczywiście w trasie ok 120-140 km/h a jeszcze jedna odpowiedz chyba sam sobie odpowiedziałeś na to drugie pytanie skoro ludzie jeżdżą na blosie i im podbijaja dowód więc w czym problem??????? NIE WIEM JAK U CIEBIE KOLEGO ALE PRZYWIEŹ MI SWÓJ DOWÓD TO CI GO PODBIJE NAWET BEZ AUTA POZA TYM W POLSCE TYLKO RYBY NIE BIORĄ
PRZEGLĄD KOŃCZY MI SIĘ W LIPCU MOŻEMY SIĘ SPOTKAĆ W SIERPNIU TO ZOBACZYSZ PODBITY DOWÓD
jeśli u mnie jest źle założony blos to znalazłem coś takiego może powiesz mi jak może cos takiego jeździć oczywiście jeśli wiesz jak powinien być prawidłowo założony blos
#18 OFFLINE
Napisany 19 czerwca 2010 - 10:34
#19 OFFLINE
Napisany 20 czerwca 2010 - 07:51
nie no nie mowie ze nie bedzie to dzialac czy cus tylko wiem mozna powiedziec z wlasnego (u kolegi byl problem wlasnie z blosem na ktory lekarstwa szukalismy dosyc dlugo) ze blos powinien byc jednak pionowo. Blos to takie dziwne ustrojstwo ktore wszyscy chwala ale malo ktory (bynajmniej we Wrocławiu) chce założyć i odpowiednio ustawić. Fakt faktem jezdzilem na blosie troszke i faktycznie dobrze ustawiony potrafi zadziwic. A jesli chodzi o przeglad to wiem jak jest ale czasami moga byc problemy wlasnie z uzyskaniem przegladu itp. oby sprawowalo ci sie to jak najlepiej i dawalo przyjemnosc z .
jak na razie jest ok jak cos będzie nie tak będę kombinował poza tym to zakładałem w warszawie blosa bo w TOMASZOWIE MAZ. nie chcieli mi założyć pozdrawiam i będę pisał jak się sprawuje w opelku
witam ponownie po wczorajszej ostrej jeździe spalanie wyszło 14,5 l wiec jest dobrze poza tym to na paliwie odpala normalnie i jeździ tak jak przed gazem
#20 OFFLINE
Napisany 20 czerwca 2010 - 09:46