Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Magic jet tłokowy czy scorpion gt ?


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
91 odpowiedzi na ten temat

#81 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 28 listopada 2012 - 22:41

A mój potrafi czasem zamuczeć i nie znalazłem żadnej prawidłowości - no poza tą jedną że zdecydowanie częściej przydarza mu się to jak mam mało gazu w butli, choć potrafi przy prawie pełnej też dać czadu.

#82 OFFLINE   bloku

bloku

    Czarobus V8

  • 174 postów
  • Dołączył: 19-07-2011
  • Skąd: Kartuzy/Reda
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 28 listopada 2012 - 22:47

To jak w końcu bo czytając to głupieje. Mam wymienić tego ST na AC czy rzeźbić w czymś co nie do końca da efekt zamierzony?

Dodany obrazek


Jeżdżę:
- Skoda Fabia II
- Audi S6 Avant

#83 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 28 listopada 2012 - 23:36

Ja bym AC do swojego auta nie założył - ale to jest moje osobiste zdanie.
Jak nie ten ST, to macie jeszcze sporo innych do wyboru - Gurtner chociażby, Niko...

#84 OFFLINE   bloku

bloku

    Czarobus V8

  • 174 postów
  • Dołączył: 19-07-2011
  • Skąd: Kartuzy/Reda
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 29 listopada 2012 - 09:30

Problem obecny to finanse. Raz, że inwestycja poszła już w tego scorpiona...rzeźba w nim to utrata gwarancji. A szkoda bo pewno w słabszych motorach sobie poradzi. Pozostawię decyzje Przemkowi głównie dlatego, że ja instalacje gazowe znam tyko z kuchni :D :D :D Choć sporo się uczę przy tym jak cokolwiek przy nim się robi.

Dodany obrazek


Jeżdżę:
- Skoda Fabia II
- Audi S6 Avant

#85 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 29 listopada 2012 - 09:44

Problem obecny to finanse. Raz, że inwestycja poszła już w tego scorpiona...rzeźba w nim to utrata gwarancji. A szkoda bo pewno w słabszych motorach sobie poradzi. Pozostawię decyzje Przemkowi głównie dlatego, że ja instalacje gazowe znam tyko z kuchni :D :D :D Choć sporo się uczę przy tym jak cokolwiek przy nim się robi.


gurtnera ma benus - spadki cisnienia niezauwazalne. AC 150 montowalem w innych autach i wydajnosciowo i termicznie doskonale daje sobie rade. ac250 miedzyinnym montuje homer171 we wrocku i polecal go do omegi. i nie tylko on.




 


#86 OFFLINE   arnixx

arnixx

    Klubowy "Król Julian"

  • 766 postów
  • Dołączył: 15-12-2010
  • Skąd: Gdańsk
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 29 listopada 2012 - 16:15

Fakt, mogę powiedzieć. Red. AC i jest na plus zważając na pierwszą "edycję" reduktorów AC z których wiele osób nie było zadowolonych, ale teraz to zupełnie inna sprawa :)

#87 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 29 listopada 2012 - 16:53

Fakt, mogę powiedzieć. Red. AC i jest na plus zważając na pierwszą "edycję" reduktorów AC z których wiele osób nie było zadowolonych, ale teraz to zupełnie inna sprawa :)


ac250 juz lezy i czeka. scorpion idzie papa.




 


#88 OFFLINE   arnixx

arnixx

    Klubowy "Król Julian"

  • 766 postów
  • Dołączył: 15-12-2010
  • Skąd: Gdańsk
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 29 listopada 2012 - 17:10

:up: good idea :D

#89 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 29 listopada 2012 - 17:23

:up: good idea :D


dodatkowo na ac mozna sie pozbyc zwezki 8-6mm ktora byla przy scorpionie.




 


#90 OFFLINE   jackass997

jackass997
  • 53 postów
  • Dołączył: 11-08-2012
  • Skąd: Świnoujście

Napisany 29 listopada 2012 - 17:40

odnosnie silvera - owszem przy spokojnej jedzie obrobi 3.0 ale przy butowaniu nie ma szans , realnie jest to reduktor do 160KM ,a gold do 220KM

#91 OFFLINE   topserwis

topserwis

    sympatyk KKK

  • 2 225 postów
  • Dołączył: 16-10-2011
  • Skąd: okolice Warszawy

Napisany 29 listopada 2012 - 19:50

Niestety AC 250 nie różni się praktycznie niczym od 150tki - czerwone ma być szybsze rozumiem? :D

Róbcie jak uważacie, u mnie na Scorpionie GT spadków ciśnienia nie ma wcale. Zobaczymy jak będzie działać ten AC - oby wydolił...

#92 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 29 listopada 2012 - 22:00

Niestety AC 250 nie różni się praktycznie niczym od 150tki - czerwone ma być szybsze rozumiem? :D

Róbcie jak uważacie, u mnie na Scorpionie GT spadków ciśnienia nie ma wcale. Zobaczymy jak będzie działać ten AC - oby wydolił...


To prawda co napisał kolega że 150 nie rożni się prawie niczym od 250 jest to prawie to samo z tym ze 250 ma przede wszystkim większą wydajność termiczną i możliwość zasilenia większym przekrojem .Jedyną wadą tych reduktorów jest przypadkowość wykonania to zn . nasza dokładność obróbki, potrafią się zacinać tłoczki bo brak dokładnego wykończenia.W omie 3.0 AC 150 daje radę na miedzi 8 ale można go zamrożić na autostradzie przy prędkości powyżej 200.Wybór AC to loteria ale ja zaryzykowałem i jestem mega:D może z czasem jakość albo dokładność wykonania wzrośnie bo to dobry reduktor. Pozdrawiam:D