Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Magic jet tłokowy czy scorpion gt ?


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
91 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 19 lipca 2010 - 20:32

moj ma 2 lata i jakies 50-60 kkm.
nie mam czasu sie zajac ale przed zlotem pewnie juz MJ wrzuce,




 


#42 OFFLINE   andrzej84

andrzej84
  • 312 postów
  • Dołączył: 18-06-2009
  • Skąd: opole

Napisany 19 lipca 2010 - 21:01

możecie mi powiedzieć gdzie mogę dostać tą poprawioną wersje razem z wtryskiwaczami

#43 OFFLINE   itor

itor

    LPG! NIE DLA IDIOTOW!

  • 375 postów
  • Dołączył: 01-06-2010
  • Skąd: bezdomny

Napisany 20 lipca 2010 - 06:36

ja biore stad - http://allegro.pl/it...250_350_km.html

#44 OFFLINE   bula86

bula86
  • 487 postów
  • Dołączył: 28-10-2007
  • Skąd: Piotrowice / Lublin

Napisany 20 lipca 2010 - 08:21

ja biore stad - http://allegro.pl/it....50_350_km.html

Tyle, że ten na zdjęciach z aukcji nie jest poprawiony...

#45 OFFLINE   itor

itor

    LPG! NIE DLA IDIOTOW!

  • 375 postów
  • Dołączył: 01-06-2010
  • Skąd: bezdomny

Napisany 20 lipca 2010 - 09:52

zdjecia sa stare a reduktor w sprzedazy juz poprawiony wiem bo rozmawialem ze sprzedawca

#46 OFFLINE   rychoadria

rychoadria

    V6 - I love this sound :)

  • 194 postów
  • Dołączył: 22-07-2009
  • Skąd: Mogadish

Napisany 20 lipca 2010 - 10:00

witam ja wlaśnie jestem po montażu instalacji gazowej stag 300-6+. reduktor to magic jet III, jestem bardzo z niego zadowolony: nie przełancza na benzyne przy dużym obciążeniu, trzyma ciśnienie i nie czuć różnicy pomiedzy mocą samochodu na gazie a na benzynie.
PZDR 4 ALL :)

#47 OFFLINE   andrzej84

andrzej84
  • 312 postów
  • Dołączył: 18-06-2009
  • Skąd: opole

Napisany 20 lipca 2010 - 21:43

ja bym i bede bral magic III tylko z poprawionym podcisnieniem w glowicy ale chyba juz wszyscy maja ten poprawiony w ofercie


a czy już ktoś na nim śmigał z forum

Tyle, że ten na zdjęciach z aukcji nie jest poprawiony...


a po czym poznałeś ze nie jest poprawiony

#48 OFFLINE   bula86

bula86
  • 487 postów
  • Dołączył: 28-10-2007
  • Skąd: Piotrowice / Lublin

Napisany 20 lipca 2010 - 23:15

Stara wersja miała króciec podciśnienia obok wylotu gazu, nowa ma na górze, przy regulacji ciśnienia.

#49 OFFLINE   andrzej84

andrzej84
  • 312 postów
  • Dołączył: 18-06-2009
  • Skąd: opole

Napisany 21 lipca 2010 - 16:25

Panowie a gdzie w woj.opolskim może ktoś się podjąć i dobrze założyć ten reduktor

#50 OFFLINE   itor

itor

    LPG! NIE DLA IDIOTOW!

  • 375 postów
  • Dołączył: 01-06-2010
  • Skąd: bezdomny

Napisany 21 lipca 2010 - 17:03

proponuje tu - http://gzw.pl/

#51 OFFLINE   andrzej84

andrzej84
  • 312 postów
  • Dołączył: 18-06-2009
  • Skąd: opole

Napisany 21 lipca 2010 - 21:43

[quote name='itor']proponuje tu - http://gzw.pl/[/QUOTE
czyli Gliwice czy już z nich usług korzystałeś kiedyś

czy może mi ktoś wytłumaczyć mam założyć dodatkowy krókiec wlotu gazu za bardzo nie wiem jaki dobrać reduktor

Parownik przeznaczony jest do aut o mocy silnika do 250KM, jednak po zamontowaniu dodatkowego króćca wylotu gazu może on obsłużyć samochody o mocy nawet do 350KM.

#52 OFFLINE   doncortino

doncortino
  • 3 592 postów
  • Dołączył: 13-09-2008
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 21 lipca 2010 - 22:11

ten dodatkowy króciec to ściema na maxa - oba prowadzą do tej samej komory reduktora. A gaz do tej komory dostaje się otworem mniejszym niż średnica jednego króćca. Jeśli chcesz by ten reduktor dawał radę w 3.0 to:
1. konieczna jest miedź 8mm
2. przydałoby się rozwiercić przelot gazu w wielozaworze
3. jak wyżej - w elektrozaworze.
Do tego dobry filtr (najlepiej dwa - po jednym dla każdego rzędu cylindrów) i reduktor powinien dać radę

#53 OFFLINE   itor

itor

    LPG! NIE DLA IDIOTOW!

  • 375 postów
  • Dołączył: 01-06-2010
  • Skąd: bezdomny

Napisany 22 lipca 2010 - 04:38

nie korzystalem bo sam oporzadzam lpg w swoich autach ale wiem ze to sprawdzony warsztat, zaloz dwa krocce do magic jeta

#54 OFFLINE   andrzej84

andrzej84
  • 312 postów
  • Dołączył: 18-06-2009
  • Skąd: opole

Napisany 22 lipca 2010 - 22:22

a czy może ktoś się orjętuje ile kosztuje wymiana reduktora z założenie wtryskiwaczy i oczywiście regulacja ponieważ do tamtych się nie umiem dodzwonić

#55 OFFLINE   itor

itor

    LPG! NIE DLA IDIOTOW!

  • 375 postów
  • Dołączył: 01-06-2010
  • Skąd: bezdomny

Napisany 23 lipca 2010 - 05:14

a czy może ktoś się orjętuje ile kosztuje wymiana reduktora z założenie wtryskiwaczy i oczywiście regulacja ponieważ do tamtych się nie umiem dodzwonić


sproboj jeszcze raz
GZW Odbudowa i Tuning
ul. Wolności 38
42-674 Zbrosławice
tel: 663 082 622 | 889 77 11 77

#56 OFFLINE   Coolin

Coolin
  • 120 postów
  • Dołączył: 05-05-2008
  • Skąd: Bydgoszcz

Napisany 01 grudnia 2010 - 20:31

czy ktoś miał problem ze Scorpionem GT mi disiaj padł przy 5tys obr wyłącza gaz byłem u gazowników się przejechali ze mna i nie ma ciśnienia :/

#57 OFFLINE   doncortino

doncortino
  • 3 592 postów
  • Dołączył: 13-09-2008
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 01 grudnia 2010 - 20:41

ale jak nie ma ciśnienia - zero? czy jest ale przy butowaniu za bardzo spada?
Reduktor to takie urządzenie w którym mało co się może popsuć, a jeśli już to naprawa jest banalnie prosta
Sprawdzali temperaturę reduktora i gazu podczas jazdy?

#58 OFFLINE   Coolin

Coolin
  • 120 postów
  • Dołączył: 05-05-2008
  • Skąd: Bydgoszcz

Napisany 01 grudnia 2010 - 20:47

Doncortino.No z tego co widzialem na kompie to wywalalo brak ciśnienia takie info mówił,że membrany się skończyły byłem zdzwiony bo reduktor ma rok czasu i przejechane ok 25tys.Co do temperatury to nie wiem ale nic nie mowil jedyne jakies zastrzezenie mial do ladowania 12,5V .Objaw jest taki ze przy obciążeniu wyłącza się gaz sygnalizując,że jest brak gazu czyli pika i mruga kontrolka od gazu.

#59 OFFLINE   doncortino

doncortino
  • 3 592 postów
  • Dołączył: 13-09-2008
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 01 grudnia 2010 - 21:07

jeśli gazownik dobry to na pewno wypatrzyłby problem z niedogrzanym parownikiem. Membrany w tym reduktorze wymienia się bez większego kłopotu, sam mam scorpiona i ma ponad rok - niedawno go rozbierałem bo coś blokowało blok regulujący ciśnienie - ale to się objawiało przerostami nawet do 4 bar. Membrana nie miała śladów zużycia.
Ja bym sprawdził:
- temperaturę reduktora i gazu (przy tych temperaturach źle wpięty reduktor nie ma szans prawidłowo działać)
- działanie elektrozaworu (w scorpionach lubił się blokować)
- filtry (choć pewnie gaziarz je wymienił)

Objaw pojawił się nagle?

#60 OFFLINE   Coolin

Coolin
  • 120 postów
  • Dołączył: 05-05-2008
  • Skąd: Bydgoszcz

Napisany 01 grudnia 2010 - 21:13

No dzisiaj wywalił problem ruszam cisne sobie na śniegu a tu pi pi pi pi koniec gazu no mowie chyba nie 190km na calym zbiorniku?Wylaczylem gaz wlaczylem jeszcze raz dziala znowu pocisnalem to samo.Wiec podjechalem podpieli kompa i jazda próbna.Filtr miał wymieniany fazy lotnej a w reduktorze nie zmieniali jeszcze.Mam na gwarancji takze luzik powiem zeby odrazu wymienili filtr.No podłączony na pewno dobrze.Siedzą w tym biznesie od 17 lat najstarsi w Bydgoszczy wiec chyba wiedzą jak to robić :) zresztą jedną zimę Oma przeszła na tej instalce i było ok.

Coś tam gadali,że jakbym chciał zmienić to mogę na Silver ale tak nie bardzo :/