Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Magic jet tłokowy czy scorpion gt ?


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
91 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   pippen33

pippen33
  • 484 postów
  • Dołączył: 16-10-2008
  • Skąd: Dzierżoniów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 27 czerwca 2010 - 08:46

Ja mam Scorpiona GT do 240KM dla silnika 2,5 V6 i przy pełnym wciśnięciu gazu czasami się przełącza na Pb. Nie polecam tego parownika (zamontowany też po zbiorniczkiem płynu chłodzącego)

 


#22 OFFLINE   Ziutek50

Ziutek50

    **** świat do góry nogami

  • 7 326 postów
  • Dołączył: 19-07-2009
  • Skąd: ES
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 27 czerwca 2010 - 10:15

pippen33 s sprawdzałeś dlaczego się przełącza na PB ?? może w sterowniku masz ustawione tak by się przełączał. Po za tym wydaje mi się że ST jest do 240KM a GT do 350KM chyba że większość opisów jest błędna :\ gdyby parownik nie wyrabiał to byś miał efekt taki jak Beast zamarzające przewody

#23 OFFLINE   itor

itor

    LPG! NIE DLA IDIOTOW!

  • 375 postów
  • Dołączył: 01-06-2010
  • Skąd: bezdomny

Napisany 27 czerwca 2010 - 13:24

Smialo bierz 2 x magic jet III (pytaj tylko czy kupujesz juz model z poprawionym podcisnieniem). Magic jet to obecnie chyba najlepiej grzejacy gaz reduktor.

#24 OFFLINE   eliks

eliks
  • 1 563 postów
  • Dołączył: 28-11-2007
  • Skąd: Lidzbark

Napisany 28 czerwca 2010 - 10:53

Pewnie chodzi ci o to, ze ta zmiana raczej nic niepoprawia wydajnosci red i spadkow cisnienia przy mocnym deptaniu i tu sie zgodze bo faktycznie tak wynika z tych testow

Dokładnie. Tak samo jak już pisałem o zmianie konstrukcyjnej wtrysków MJ, które zrobiły zmianę, ale na gorsze.

#25 OFFLINE   pippen33

pippen33
  • 484 postów
  • Dołączył: 16-10-2008
  • Skąd: Dzierżoniów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 28 czerwca 2010 - 16:33

Ziutek50 tak masz rację na 240 KM
Elektryka to Stag 600+, myślisz że to mozna przestawić ??
Gazownik mi to podłączył i to dobry, więc chyba wiedział co robi. Mówił, że dysze chyba mam za duże (2,4mm) i to może być przyczyną

 


#26 OFFLINE   Ziutek50

Ziutek50

    **** świat do góry nogami

  • 7 326 postów
  • Dołączył: 19-07-2009
  • Skąd: ES
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 28 czerwca 2010 - 16:46

pippen33 nie słyszałem o Stagu 600+ może dlatego że tym się nie zajmuje tylko sam się uczę, na tyle ile mi wiadomo to jest możliwość ustawienia pojedynczego parametru. Co do dysz to nie wypowiem się bo w prowadzę niepotrzebnie w błąd, ale chyba nie są za duże. jedź na regulację i zmianę parametrów powiedz jakie masz objawy.

#27 OFFLINE   eliks

eliks
  • 1 563 postów
  • Dołączył: 28-11-2007
  • Skąd: Lidzbark

Napisany 28 czerwca 2010 - 17:13

bo to jest Stag300+ a nie 600.

#28 OFFLINE   pippen33

pippen33
  • 484 postów
  • Dołączył: 16-10-2008
  • Skąd: Dzierżoniów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 06 lipca 2010 - 07:05

Rzeczywiście się machnąłem, za szybko chciałem napisać. Tak to Stag 300 +

 


#29 OFFLINE   andrzej84

andrzej84
  • 312 postów
  • Dołączył: 18-06-2009
  • Skąd: opole

Napisany 19 lipca 2010 - 19:26

Czaeść ostatnio zastanawiałem się nad wymianą reduktora ponieważ mój jest za słaby do 3.0,a posiadam KME Silver.Zastanawiałem się nad Skorpion GT 360km lub KME GOLD 350km proszę o opinie który sprawdzi się lepiej w omedze słyszałem ze skorpion ma nieco spadki cisnienia przy butowaniu,a ze lubię sobie przycisnąć muszę dobrać odpowiedni reduktor i oczywiście do tego odpowiednie wtryskiwacze jak Magic Jet

#30 OFFLINE   itor

itor

    LPG! NIE DLA IDIOTOW!

  • 375 postów
  • Dołączył: 01-06-2010
  • Skąd: bezdomny

Napisany 19 lipca 2010 - 19:32

ja sie przymierzam do zmiany silvera na magica III, szkoda kasy na scorpiona skoro magic to naprawde b.dobry reduktor

#31 OFFLINE   andrzej84

andrzej84
  • 312 postów
  • Dołączył: 18-06-2009
  • Skąd: opole

Napisany 19 lipca 2010 - 19:59

a co sadzicie o tym

http://www.drypa.pl/...old_350KM_.html

#32 OFFLINE   itor

itor

    LPG! NIE DLA IDIOTOW!

  • 375 postów
  • Dołączył: 01-06-2010
  • Skąd: bezdomny

Napisany 19 lipca 2010 - 20:03

goldy i silvery to lipa duze spadki cisnienia i slabe termicznie

#33 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 19 lipca 2010 - 20:10

goldy i silvery to lipa duze spadki cisnienia i slabe termicznie


cisnieniowo nie zauwazylem problemow a mam silvera ale termicznie nie daje rady




 


#34 OFFLINE   itor

itor

    LPG! NIE DLA IDIOTOW!

  • 375 postów
  • Dołączył: 01-06-2010
  • Skąd: bezdomny

Napisany 19 lipca 2010 - 20:12

Proponuje zobaczyc spadek cisnienia prz max bucie. U mnie tylko przy 170KM spadek z 1.05 na 0.4 i zapetlenie wtryskow na ubogo - reduktor dyskwalifikacja

#35 OFFLINE   andrzej84

andrzej84
  • 312 postów
  • Dołączył: 18-06-2009
  • Skąd: opole

Napisany 19 lipca 2010 - 20:14

cisnieniowo nie zauwazylem problemow a mam silvera ale termicznie nie daje rady


czyli który ***** butowanie i szybką jazdę ponad 160 km/h bo juz zgłupiałem jakieś pare miesięcy temu na forum był dobry skorpion gt teraz magic III sam juz nie wiem który mam kupić

#36 OFFLINE   itor

itor

    LPG! NIE DLA IDIOTOW!

  • 375 postów
  • Dołączył: 01-06-2010
  • Skąd: bezdomny

Napisany 19 lipca 2010 - 20:16

ja bym i bede bral magic III tylko z poprawionym podcisnieniem w glowicy ale chyba juz wszyscy maja ten poprawiony w ofercie

#37 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 19 lipca 2010 - 20:16

Proponuje zobaczyc spadek cisnienia prz max bucie. U mnie tylko przy 170KM spadek z 1.05 na 0.4 i zapetlenie wtryskow na ubogo - reduktor dyskwalifikacja


mam 2 letniego silvera i cisnienie ustawione na 1.05 - przy bucie max spadek do 0.88 a mocy mam troche wiecej niz ty.




 


#38 OFFLINE   itor

itor

    LPG! NIE DLA IDIOTOW!

  • 375 postów
  • Dołączył: 01-06-2010
  • Skąd: bezdomny

Napisany 19 lipca 2010 - 20:20

ale dla mnie max but to jest 1, 2, 3 do oporu, sproboj na pierwszych trzech biegach i zobaczysz co silver zrobi:)

#39 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 19 lipca 2010 - 20:23

ale dla mnie max but to jest 1, 2, 3 do oporu, sproboj na pierwszych trzech biegach i zobaczysz co silver zrobi:)


a dla mnie but to jest na D i S i tak jak mowie - cisnieniowo daje rade. albo twoj jest juz wyjechany albo masz cos nei tak. co nie zmienia faktu ze wystarczy 70 km autostrady na tempomacie z predkoscia 140-150 km/h i wtryski zamarzaja. w zimie jest jeszcze gorzej




 


#40 OFFLINE   itor

itor

    LPG! NIE DLA IDIOTOW!

  • 375 postów
  • Dołączył: 01-06-2010
  • Skąd: bezdomny

Napisany 19 lipca 2010 - 20:27

moze i moj jest padaka ma 3 lata ale przebieg 26 tys:)
czasami w silverach i goldach przycina sie elektrozawor, reasumojac **** nie reduktory
ogolnie silver wysiada juz przy 190KM a mial byc do 270, troche lepiej wypada gold ale trche