Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Magic jet tłokowy czy scorpion gt ?


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
91 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 13 czerwca 2010 - 21:24

nosze sie ze zmian kme silvera (nie daje rady termicznie - przy butowaniu temp lpg spada do tego stopnia ze wtryski przestaja dzialac - parownik podlaczony prawidlowo)

co bedize lepsze - 2 x magic jet - 1 na glowice czy scorpion gt ? jakies doswiadczenia po dluzszym uzytkowaniu ?




 


#2 OFFLINE   Ducce

Ducce
  • 313 postów
  • Dołączył: 16-08-2009
  • Skąd: Szczecin

Napisany 13 czerwca 2010 - 21:26

Przemek a gdzie masz reduktor umiejscowiony???


kup jednego magic jeta obsluzy 3,0 bez problemu koledze zamontowalem do X30XE lata juz ponad pol roku wszystko w stanie idealnym jest bardzo zadowolony :)
PRacuje obecnie w serwisie mercedesa w berlinie dzialalnosc w polsce zawieszona.....

#3 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 13 czerwca 2010 - 21:36

Przemek a gdzie masz reduktor umiejscowiony???


kup jednego magic jeta obsluzy 3,0 bez problemu koledze zamontowalem do X30XE lata juz ponad pol roku wszystko w stanie idealnym jest bardzo zadowolony :)


na podluznicy pod zbiorniczkim wyrownawczym. silver jest u mnie 2 lata - i tez normalnie daje rade ale przy dluzszym butowaniu (np autostrada 109 km z predkoscia 150km/h na tempomacie - zawsze konczy sie problemami) w zime jak mam podpieta pompke dodatkowa pod zbiorniczkiem to wiecej niz 130 km/h na gazie nie da rady jechac.




 


#4 OFFLINE   Ducce

Ducce
  • 313 postów
  • Dołączył: 16-08-2009
  • Skąd: Szczecin

Napisany 13 czerwca 2010 - 21:37

kup jednego magica gwarantuje ze bedzie ok :)
PRacuje obecnie w serwisie mercedesa w berlinie dzialalnosc w polsce zawieszona.....

#5 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 13 czerwca 2010 - 21:42

kup jednego magica gwarantuje ze bedzie ok :)


myslisz ze wyrobi przy mojej jezdzie ?




 


#6 OFFLINE   Ducce

Ducce
  • 313 postów
  • Dołączył: 16-08-2009
  • Skąd: Szczecin

Napisany 13 czerwca 2010 - 21:47

chcesz kupic ten do 350PS ?? jezeli tak to da rade...koles lata autem w trasy do norwegi i spowrotem a tam auto u niego nie ma lekko 160km/h z taka predkoscia leci np przez 200 klockow i nic wszystko jest ok :)
PRacuje obecnie w serwisie mercedesa w berlinie dzialalnosc w polsce zawieszona.....

#7 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 13 czerwca 2010 - 21:48

chcesz kupic ten do 350PS ?? jezeli tak to da rade...koles lata autem w trasy do norwegi i spowrotem a tam auto u niego nie ma lekko 160km/h z taka predkoscia leci np przez 200 klockow i nic wszystko jest ok :)


jop. ten do 350 KM. ale podobno byla stara wersja i teraz jest jakas nowa poprawiona. czym sie roznia ?

tyle ze musze miedz zmienic z 6 na 8.

mysle jeszcze nad wywaleniem trojnikow i wpieciu silvera na kolankach zeby przez niego bylo przejscie na trojdrozny. tylko czy silnik nie bedzie sie bardziej grzal




 


#8 OFFLINE   Ducce

Ducce
  • 313 postów
  • Dołączył: 16-08-2009
  • Skąd: Szczecin

Napisany 13 czerwca 2010 - 21:58

miedz zmieniaj i to migusiem...wiekszy przeplyw bedzie no chyba ze chcesz to mozna kupic redukcje z 6 na 8 i na odwrot ale do tej pojemnosci powinienes miec 8 druga
z tego co slyszalem to byly klopoty z wydajnoscia i cos z tym tlokiem sie dzialo....nie kombinuj z wpieciami przez kolanka no chyba ze wezmiesz silnik z polki i wstawisz ktos juz to u nas w szczecinie przerabial i potem serducha szukal :D
PRacuje obecnie w serwisie mercedesa w berlinie dzialalnosc w polsce zawieszona.....

#9 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 13 czerwca 2010 - 22:00

miedz zmieniaj i to migusiem...wiekszy przeplyw bedzie no chyba ze chcesz to mozna kupic redukcje z 6 na 8 i na odwrot ale do tej pojemnosci powinienes miec 8 druga
z tego co slyszalem to byly klopoty z wydajnoscia i cos z tym tlokiem sie dzialo....nie kombinuj z wpieciami przez kolanka no chyba ze wezmiesz silnik z polki i wstawisz ktos juz to u nas w szczecinie przerabial i potem serducha szukal :D


no wlasnie mam takie obawy ze spowolni to przeplyw plynu a tym samym silnik bedzie sie grzal.




 


#10 OFFLINE   kczech

kczech
  • 3 552 postów
  • Dołączył: 05-12-2006
  • Skąd: Przeworsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 13 czerwca 2010 - 22:01

ja u siebie mialem wpiety parownik miedzy mostek wodny a zawor bez trojnikow (czyli szeregowo) i nie zauwazylem wzrostow czy spadkow temp. Z grzaniem w zimie rowniez nie bylo problemow. Fakt, mialem xev ale mysle ze to bez roznicy
CZĘŚCI AKCESORIA WARSZTAT - www.somad.pl
[B]

#11 OFFLINE   Ducce

Ducce
  • 313 postów
  • Dołączył: 16-08-2009
  • Skąd: Szczecin

Napisany 13 czerwca 2010 - 22:03

Krzysiek wszystko ok ale tu mamy V6 i mostek laczacy glowice wiesz jaki ma przeswit obawiam sie ze bedzie tak samo jak u znajomka z 2,5 v6 nie bedzie dostatecznie chlodzic glowic i silnika ale za to reduktor bedzie dobrze nagrzany....
PRacuje obecnie w serwisie mercedesa w berlinie dzialalnosc w polsce zawieszona.....

#12 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 14 czerwca 2010 - 14:36

jop. ten do 350 KM. ale podobno byla stara wersja i teraz jest jakas nowa poprawiona. czym sie roznia ?

Poprawione podcisnienie co daje lepsza reakcje na wcisniecie gazu.

Poprawione podciśnienie poznasz po tym, że króciec podciśnienia umieszczony jest na wysokości ok 2cm od wierzchołka głowiczki ze śrubą regulacyjną, a nie pomiędzy otworami na króćce wylotowe LPG.
Każdy Magc III ma numer seryjny na naklejce - zaczyna się od liter MC, potem jest 4 lub 5 cyfr, potem numer partii i rok (dwucyfrowo) - np. MC 5509 - I/10


Ja wzialbym 2xmagic (wieczorem jak znajde to podam ci date od kiedy sa w sprzedazy juz poprawione)

chyba, ze chcesz sam poczytac to polecam www.lpg.info.pl (tu jest sporo o tym red)


Tu tez jest troche o magicu https://forum.ac-sa....php?f=15&t=2180

Edit
Co do Scorpiona GT to moze i jest wydajny i spokojnie poradzi sobie z oma 3.0, ale plywa na nim cisnienie i sa problemy z elektrozaworem.

#13 OFFLINE   adam-iza

adam-iza
  • 80 postów
  • Dołączył: 03-02-2009
  • Skąd: Chojna
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 14 czerwca 2010 - 22:08

na podluznicy pod zbiorniczkim wyrownawczym. silver jest u mnie 2 lata - i tez normalnie daje rade ale przy dluzszym butowaniu (np autostrada 109 km z 150km/h na tempomacie - zawsze konczy sie problemami) w zime jak mam podpieta pompke dodatkowa pod zbiorniczkiem to wiecej niz 130 km/h na gazie nie da rady jechac.


ja mam scorpiona ST i przy 2.5 po autobanie przy predkosci 150km/h bardzo dlugo, nie bylo problemu a teraz przy 3.0 ostatnio jechalem jakies 10 minut 200km/h i tez nic nie zauwazylem

#14 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 15 czerwca 2010 - 13:39

co bedize lepsze - 2 x magic jet - 1 na glowice czy scorpion gt

Te 2 red i tak musza byc skompensowane przed filtrami i za listwami (inaczej beda roznice cisnien)

Chyba, ze pisales w przenosni, ze po 1 na glowice

#15 OFFLINE   poorchava

poorchava

    Elec-TROLL-nik

  • 294 postów
  • Dołączył: 30-03-2009
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 15 czerwca 2010 - 17:37

Na forum AC Gaz spotkałem sie ze stwierdzeniem, że reduktory tłokowe sa znacznie bardziej wrażliwe na kiepskiej jakości gaz, którego u nas w kraju nie brakuje.

#16 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 15 czerwca 2010 - 19:20

Na forum AC Gaz spotkałem sie ze stwierdzeniem, że reduktory tłokowe sa znacznie bardziej wrażliwe na kiepskiej jakości gaz, którego u nas w kraju nie brakuje.

To niejest tlokowy red co jest juz wyjasnione na forach lpg, choc tak wszcyscy o nim mowia.

#17 OFFLINE   MV6333

MV6333
  • 47 postów
  • Dołączył: 24-05-2009

Napisany 26 czerwca 2010 - 16:49

nosze sie ze zmian kme silvera (nie daje rady termicznie - przy butowaniu temp lpg spada do tego stopnia ze wtryski przestaja dzialac - parownik podlaczony prawidlowo)

co bedize lepsze - 2 x magic jet - 1 na glowice czy scorpion gt ? jakies doswiadczenia po dluzszym uzytkowaniu ?


Może masz źle wybrany czujnik temp. gazu w programie. Jaką temp.gazu podaje na gorącym silniku na postoju?

#18 OFFLINE   eliks

eliks
  • 1 563 postów
  • Dołączył: 28-11-2007
  • Skąd: Lidzbark

Napisany 26 czerwca 2010 - 18:04

to poprawienie Magica to tylko dla poprawienia humoru na forum bo testy pokazują co innego.

#19 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 26 czerwca 2010 - 18:53

to poprawienie Magica to tylko dla poprawienia humoru na forum bo testy pokazują co innego.

KOlega poprawial i jest roznica w reakcji na wcisniecie gazu (szybciej reaguje) i dla tego nowe sa juz poprawione przez producenta (jesli bu niebylo roznicy to by niezmieniali)

Pewnie chodzi ci o to, ze ta zmiana raczej nic niepoprawia wydajnosci red i spadkow cisnienia przy mocnym deptaniu i tu sie zgodze bo faktycznie tak wynika z tych testow

#20 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 26 czerwca 2010 - 21:20

Może masz źle wybrany czujnik temp. gazu w programie. Jaką temp.gazu podaje na gorącym silniku na postoju?


czujnik jest prawidlowo. jak spada ostro temp gazu to zaczyna szarpac i weze do listw sa zimne.