tłumik przelotowy zamiast kata ? jeśli tak to jaki ?
#41 OFFLINE
Napisany 27 lipca 2011 - 08:06
#42 OFFLINE
Napisany 27 lipca 2011 - 08:16
#43 OFFLINE
Napisany 27 lipca 2011 - 08:46
#44 OFFLINE
Napisany 27 lipca 2011 - 08:50
#45 OFFLINE
Napisany 27 lipca 2011 - 08:59
#46 OFFLINE
Napisany 27 lipca 2011 - 17:46
Mógłbyś podać jaki dokładnie wstawiłeś ten tłumik przelotowy i gdzie go kupiłeś.
Pojechałem do ludzi co się zajmują tłumikami, wycieli mi katy a w ich miejsce wspawali tłumiki przelotowe od golfa. Nic mi nie brzęczy, mogę nawet powiedzieć że nie widzę różnicy między katem a tym tłumikiem.
#47 OFFLINE
Napisany 27 lipca 2011 - 21:27
Pojechałem do ludzi co się zajmują tłumikami, wycieli mi katy a w ich miejsce wspawali tłumiki przelotowe od golfa. Nic mi nie brzęczy, mogę nawet powiedzieć że nie widzę różnicy między katem a tym tłumikiem.
Gdzie znalazłeś takich ludzi w kielcach? Bo mi wszyscy polecali tłumik przelotowy typu AWG
#48 OFFLINE
Napisany 27 lipca 2011 - 23:11
Gdzie znalazłeś takich ludzi w kielcach? Bo mi wszyscy polecali tłumik przelotowy typu AWG
U Jaha, polecają albo od Golfa albo od Mazdy, ale bierz od Golfa bo są troche większe i mają więcej tego wytłumienia w środku.
#49 OFFLINE
Napisany 28 lipca 2011 - 14:41
#50 OFFLINE
Napisany 28 lipca 2011 - 14:49
Witam. Ja natomiast zamiast katalizatorów rok temu wstawiłem przelotowe RM MOTORS i od tego momentu wydobywał się metaliczny odgłos, przy mocnym gazowaniu. Dzisiaj wstawiłem dwa środkowe i końcowy BOSALA, słychać tylko lekko basowy pomruk w czasie jazdy i przy mocnym depnięciu.
No to masz ten sam zestaw co ja, z tym że u mnie nigdy nie było metalicznego dźwięku na starych bebechach. Teraz tym bardziej nie
#51 OFFLINE
Napisany 28 lipca 2011 - 14:56
No to masz ten sam zestaw co ja, z tym że u mnie nigdy nie było metalicznego dźwięku na starych bebechach. Teraz tym bardziej nie
Co macie wstawione w miejsce środkowych tłumików? U mnie metaliczny dźwięk wydobywa sie z przelotowych tłumików w miejscach po katach. Myślicie ze ten metaliczny dźwięk może mieć coś wspólnego ze środkowymi tłumikami?
#52 OFFLINE
Napisany 28 lipca 2011 - 15:05
Co macie wstawione w miejsce środkowych tłumików
Oryginalne Bosal.
Myślicie ze ten metaliczny dźwięk może mieć coś wspólnego ze środkowymi tłumikami
Jak są wypalone/dziurawe to będzie głośniej
#53 OFFLINE
Napisany 28 lipca 2011 - 17:08
#54 OFFLINE
Napisany 28 lipca 2011 - 20:39
#55 OFFLINE
Napisany 29 lipca 2011 - 09:48
Dobra , to co polecacie zamiast kata do xeva, bo te linki już nie działają a nie moge znaleźć nic na alegroszu dedykowanego w przyzwoitej cenie Chciałem wsadzić sama rurę ale jak przeczytałem ten temat to widzę że będę musiał wtedy wsadzić mocniejszy sprzęt grający, albo nauszniki aż taka różnica?
Może zadzwoń do Rm-Motors i zapytaj. Nie wiem jaka jest średnica wydechu w 2.0 ale może tłumik rm-01 (ja mam takie) by podszedł? :hmmm:
#56 OFFLINE
Napisany 29 lipca 2011 - 10:01
Może zadzwoń do Rm-Motors i zapytaj. Nie wiem jaka jest średnica wydechu w 2.0 ale może tłumik rm-01 (ja mam takie) by podszedł?
Spoko Za info, oni mają różnego rodzaju i długości, blaszane ala kat. i rurowe , wydaje mi się że te rurowy był by lepszy bo nie ma zgrzewów tylko normalne spawy, są z nierdzewki i aluminiowane Można dobrać swobodnie dł. rury i nie ma to znaczenia na koszt tłumika Wystarczy zmierzyć długość ile trzeba i tak na dobrą sprawę to można załatwić to bez spawania, trochę dłuższe i grubsze lub cieńsze rury i zrobić na zakładkę i na jarzma, spoko
Jeszcze raz dzieks
#57 OFFLINE
Napisany 29 lipca 2011 - 10:19
#58 OFFLINE
Napisany 29 lipca 2011 - 10:25
Sportowe przelotki AWG... jest głośniej, bardziej basowo... przy katalizatorach nawet ładnie brzmi... bez katów będzie głośno...Co macie wstawione w miejsce środkowych tłumików?
ZWYKŁY KLUBOWICZ
#59 OFFLINE
Napisany 29 lipca 2011 - 12:51
kata ładnie zaspawałem oczywiście spawami do góry żeby przy przeglądzie nikt nic nie widział ... :P
#60 OFFLINE
Napisany 29 lipca 2011 - 13:41
ja właśnie w poniedziałek wyciąłem katalizator zrobiłem w nim okienko wywaliłem wszystko w Środku i mam Święty spokój, nie ma różnicy głośności nic nie telepie ani żadne takie tam. Ale jet poprawa bo ceramika w środku była pęknięta w pół i pierwsza cześć była strasznie zapchana a druga czyściutka, no i przeze to Auto muliło.
kata ładnie zaspawałem oczywiście spawami do góry żeby przy przeglądzie nikt nic nie widział ... :P
W silniku benzynowym taki numer nie przejdzie, a tym bardziej w V6 (szkoda). Ja teraz jestem na etapie testów gdzie w miejsce kata wstawiam rurę grubościenną i z trochę większą średnicą.